לאומית: הראשון של ב"ש
ספסל ,15/05/2018

יופי של פתיחה לגמר הפלייאוף בלאומית. אולם מלא, משחק טוב, קאמבק של קרית גת וסל כמעט ניצחון של עמית גרשון. האדומים עם ניצחון דרמטי 78:75 עולים ליתרון 1-0 בסדרה על חשבון קרית גת, ששחקניה לפחות קיבלו סופסוף משכורות השבוע.

לא מעט דיבורים היו סביב קיומו של משחק הגמר והאם קרית גת תופיע או לא, אבל לכולם היה ברור שספורטאים אמיתיים לא היו מוותרים על המעמד, יש משכורות או אין. החדשות הטובות הן שיש גם משכורות וויש גם גמר, שכבר במשחק הראשון משאיר לנו טעם של עוד. 500 צופים, כ- 100 מב"ש, מילאו את אולם "אלון" בקריית גת.

רוברט רוטבארט פתח מצויין את המשחק (וגם סיים טוב, אבל זה בהמשך), אבל הסתבך בבעיית עבירות מוקדמת וזה אפשר לב"ש יותר חופשיות בצבע. אחרי רבע אחד צמוד, האדומים הצליחו לברוח ליתרון קל שעלה בשיאו כבר ל-14. הספסל של ב"ש עם 19 נקודות כבר במחצית היה אחד הגורמים לכך. קרית גת לא נכנסה טוב למשחק במחצית הראשונה, שיחקה מבולגן ועם הרבה עבירות התקשתה להוריד את הסקור של ב"ש.

אבל כמו שב"ש כבר הרגילה אותנו השנה, גם הפעם היא הצליחה לשמוט יתרון כשקרית גת מצידה הציגה מחצית שניה הרבה יותר טובה. אחרי מבול שלשות משני הצדדים, הדרומים-פחות הצליחו סוף סוף לייצר עצירות בהגנה מול הדרומים-יותר והחלו בקיזוז הפער. פיגור של 14 הפך ליתרון של נקודה, כשב"ש נתקעה 8 דקות שלמות על 3 נקודות בלבד. למזלה, היה לה את עמית גרשון ששוב מוכיח איזה יכולות מאני טיים יש לו עם סל ענק פחות מדקה לסיום. קרית גת כבר הייתה עם 2 הזדמנויות להחזיר לעצמה את הניצחון, אבל הכדורים הלכו החוצה והניצחון נשאר אדום.

קלעים
לקרית גת: רוברט רוטברט 23, קדריק מייז 15, נמרוד טישמן 13 (7 רב', 8 אס'), אלון ספיר 10 (7 רב'), דודו שמריז 9, ערן אסנטי 5. כן שיחקו: אור קורנליוס, יניב חביב.

לב"ש: סטורם וורן 19 (13 רב'), אנדל קומברבאץ' 16 (8 רב'), אוהד כהן 10, עמית גרשון 8, אור סולומון 7, טוני יאנגר 6 (6 רב'), אנטוני פישר 6, עדי כהן סבן 6. כן שיחק: בן אייזנהרט.








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();