אחרי חמישה משחקים: ב"ש בגמר
אלירן כהן ,11/05/2018

זה הלך לה קשה, זה הלך לה ארוך, אבל הפועל ב"ש שמרה על הבית גם במשחק החמישי נגד ר"ג וחגגה עם ניצחון ענק - 92:65 - בדרך להופעה שנייה ברציפות בגמר הפלייאוף. ר"ג / גבעתיים מסיימת פלייאוף נהדר עם תחושת פספוס. ביום שלישי: סדרת הגמר בין ק"ג לב"ש כבר תצא לדרך.

"ניצחנו היום, הכל טוב ויפה, אבל אנחנו רק בשליש הדרך, אולי בכלל בחמישית".

דקות ספורות לאחר סיום המשחק הראשון בסדרת חצי גמר הפלייאוף נגד ר"ג / גבעתיים, יניב בורגר, מאמן הפועל ב"ש, ביקש לצנן את ההתלהבות. "הסדרה עוד ארוכה", הוא אמר (וצדק), "רמת גן יבואו מוכנים יותר למשחק השני", הוא אמר (וצדק), "חשוב שנהיה מפוקסים".

אז באר שבע לא לגמרי שמרה על פוקוס, היא הפסידה פעמיים בזיסמן, בהפרשים לא נעימים ואפילו מעוררי דאגה מבחינתה, שמטה יתרון דו-ספרתי בשני משחקי הבית שלה וניצחה אותם רק בדקות האחרונות, אבל ברגע האחרון, כשהכסף הונח על השולחן, שחקניו של בורגר יצאו כמו מלוע של תותח. בדיוק כפי שקרה להם בסדרת רבע הגמר נגד גליל עליון.

המשחק היום היה בשליטה מוחלטת של ב"ש. מוחלטת כ"כ עד שקשה לספר לכם מה בדיוק היה לפני שתחליטו שכדאי לכם לדפדף הלאה לכתבה הבאה (סופ"ש עמוס אמרו יש לנו פה בספסל). ב"ש פתחה ב- 19:2 מוחץ עם 3 שלשות של עמית גרשון, ר"ג חזרה למינוס 13 בסוף הרבע הראשון, אבל הקצב של המקומיים נשמר גם ברבע השני (יתרון שיא של 19 נקודות) וגם ברבע השלישי (יתרון שיא של 32 נקודות). ר"ג עוד עשתה קולות של חזרה ברבע האחרון, התקרבה למינוס 19, אבל שם בערך כבר נגמר לה הכוח.

הכדורים של ב"ש נכנסו, וזה כנראה היה כל ההבדל מבחינתה בין המשחק הזה לבין שלושת המשחקים האחרונים של הסדרה. 13/28 מחוץ לקשת (5 שלשות של עמית גרשון), 58% ל- 2, 27 אסיסטים ורק 9 איבודים. מהצד השני - ניכר היה ששחקני ר"ג / גבעתיים כבר הגיעו עייפים למשחק האחרון בסדרה. האורדונים הסתבכו בעבירות בשלב יחסית מוקדם של המשחק, כשהרביעית של יוני ניר, ממש בפתיחת המחצית השנייה, הייתה אולי סממן השבירה האחרון מצד הקבוצה של מתן חרוש ודן בנק, שנתנה סדרה אדירה ופייט ענק, אבל כבר לא הצליחה לעמוד בקצב.

זה היה עוד אחר-צהריים כייפי ומהנה בהיכל הקונכייה בבאר שבע. 2,000 אוהדים, כ- 300 מר"ג, עם תצוגות עידוד מרשימות משני הצדדים נתנו את הטון ביציעים והשלימו עוד משחק חוויתי בסדרת חצי הגמר הגדולה הזו. כיף היה לראות את החגיגות משני הצדדים, את אלו של אוהדי ב"ש, שילוו את קבוצתם לסדרת גמר שנייה ברציפות, ואת אלו של אוהדי ר"ג, שנשארו דקות ארוכות לעודד את השחקנים שלהם על פלייאוף הירואי. מגיע להם.

סדרת הגמר תצא לדרך כבר ביום שלישי הקרוב (19:00) באולם "אלון" בקריית גת. בשורות היורדת מליגת העל עדיין לא הועברו כל הכספים לשחקנים, והיום הם שוב יצאו בהצהרה שלא יופיעו לגמר במידה והם לא יועברו עד ליום שלישי. כולנו תקווה שהעניינים יסתדרו על הצד הטוב ביותר כבר בתחילת השבוע, ונזכה לראות סדרת גמר טובה, מהנה ומותחת - בדיוק כמו זו שהסתיימה לה היום.

לבאר שבע: סטורם וורן 22 (10 רב'), עמית גרשון 15, אנדל קומברבאץ' 15, אנטוני פישר 10, טוני יאנגר 8 (, 6 אס'), אריאל נבון 7, אוהד כהן 5, אור סולומון 4, דור גולדנברג 3, יגאל קופרמן 3. כן שיחקו: בן אייזנהרט, טל בקלו.

לרמת גן / גבעתיים: ראשד מאדן 19 (9 רב'), קלי בידלר 12 (6 רב'), איליה אילייב 11, עומר טל 10, יונתן ניר 6, אורי קוקיה 4 (7 רב'), ליאור ליפשיץ 3. כן שיחקו: נועם לייש, איתי לרר, נדב גרנר-אהרן, תומר שניג.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();