לאומית: קרית גת בגמר!
אלירן כהן ,04/05/2018

היורדת מליגת העל עושה צעד נוסף בדרך חזרה לשם - עם ניצחון דחוק ודרמטי על רחובות ו- 3-0 בסדרה. הפועל ב"ש הצליחה לשמוט יתרון 19 מול ר"ג/ גבעתיים, אבל התאפסה על עצמה בסיום ועלתה ליתרון 2-1 בסדרה.

הפועל באר שבע 78 - הפועל ר"ג / גבעתיים 73

לא מעט פעמים השנה הצליחה באר שבע למלא את הדלי ולבעוט בו, והיום זה כמעט שקרה לה שוב. הדרומיים פתחו מצוין את המשחק וכבר מצאו את עצמם ביתרון 19 במהלך הרבע השלישי, אבל שאננות ברבע אחרון אפשרה לאורחים מר"ג לחזור למשחק. האורחת קיבלה משחק מצוין מעומר טל שהיה חם מחוץ לקשת ומקלי בידלר שעשה את שלו בצבע, אבל זה הספיק לה רק לכמעט.

אחרי שהיה חלש בשני המשחקים הראשונים, אנדל קומבראץ' פתח מצוין עם 12 נקודות כבר ברבע הראשון, אבל נחלש מעט בהמשך וסיים רק עם 19. עם זאת - שלשה אדירה שלו, כ- 2 דקות לסיום המשחק, קבעה 73:67 לב"ש, אחרי שהאורדונים כבר הורידו למינוס נקודה בלבד.

מי שעשה הפוך מקומברבאץ' ורשם ערב חלש מאוד הוא ראשד מאדן, שסיים עם אחוזים מזעזעים מהשדה (3/13). לפחות מהקו הייתה לו רק החטאה אחת. שתי הקבוצות לא הבריקו (שוב) מחוץ לקשת, אבל האקס-פקטור על המגרש, טוני יאנגר, שהפעם עלה בחמישייה של יניב בורגר היה זה שהוביל את הריצה של ב"ש ברבע השלישי, וזה ששמר אותה במשחק ברבע האחרון, עם 4/6 ל- 3 בסך הכל.

לב"ש: אנדל קומברבאץ' 19 (16 רב', 6 אס'), סטורם וורן 18 (6 רב'), טוני יאנגר 16, אנטוני פישר 8, עמית גרשון 7, אור סולומון 6, עדי כהן סבן 4. כן שיחקו: אוהד כהן, אריאל נבון, בן אייזנהרט.

לר"ג: קלי בידלר 22 (13 רב'), עומר טל 18, יונתן ניר 13, ראשד מאדן 12 (6 אס'), אורי קוקיה 4, איתי לרר 3, איליה אילייב 1. כן שיחקו: ליאור ליפשיץ, נועם לייש.

מכבי קריית גת 80 - מכבי רחובות 75

לא כך חשבנו שהסדרה הזו תסתיים, אבל בסופו של דבר, דווקא סדרת חצי הגמר שהבטיחה יותר - הייתה זו שקיימה פחות. באולם "אלון" בקריית גת קיבלנו משחק מותח ומורט עצבים. המארחת, שעמדה מרחק ניצחון אחד מעליה לגמר, שלטה במשחק ב 3 רבעים והובילה ברוב הזמן. המומנטום עבר מצד לצד, אולם רחובות ביכולת טובה, בעיקר מצד החבורה הישראלית שלה, הצליחה להשאר במשחק ולהפוך את התוצאה ברבע השלישי עד כדי משחק צמוד.

הדרמה הגדולה הגיעה ברבע האחרון. כשתי דקות לסיום עלתה רחובות לפלוס 5 - 75:70, ונראה היה שהפעם זה שלה. אלא שכאן שחקניו של אבנר יאור קפאו, איבדו את הראש בהתקפה (2 חסימות לק"ג) וראו את דודו שמריז צולף מהצד השני - שלשה ועוד שתיים, בדרך למהפך. שמריז הוסיף עוד חטיפה ונשלח את הקו, קלע פעמיים, והשלים ריצת 10-0 שבטיחה לקבוצה של רועי חגאי את המקום בגמר.

קרית גת הראתה לנו היום שהיא לא צריכה זרים כדי לנצח. רוברט רוטבארט בעוד משחק מצויין הוביל את קלעי הקבוצה עם 25 נקודות, דודו שמריז תרם 24 וגם אלון ספיר ונמרוד טישמן סיפקו דו ספרתי בטור הנקודות. וזה עוד ביום אחוזים רע של כל הקבוצה. האחוזים של רחובות היו קצת יותר טובים, אבל רק 5 שלשות נכנסו בפנים (מתוך 16), ועל האחוזים במאני טיים כבר דיברנו.

לק"ג: רוברט רוטברט 25 (19 רב'), דודו שמריז 24, נמרוד טישמן 12 (6 רב'), אלון ספיר 11 (12 רב'), קדריק מייז 8 (6 רב'). כן שיחקו: ערן אסנטי, אור קורנליוס, עידן פז.

לרחובות: גור פורת 21 (9 רב'), ינעם אירם 19, מרכוס רלפורד 15 (8 רב'), אלונזו קולמן 14 (13 רב'), אליאב אוחנון 2, יבגני חולודוב 2, דולב דרפיץ 2. כן שיחק: עודד שעשוע.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();