נסים כהן. יתן הצגה גם הערב?



ארצית דרום: חבל מודיעין או פ"ת
ספסל ,29/04/2018

הערב ב19:30 בשוהם תוכרע זהות העולה השנייה לגמר של המחוז הדרומי. מי יחגוג בסוף הערב - רז נסים כהן ועוד ארבעה או הסגל העמוק של פ"ת? מי תזכה לשחק מול אשקלון? שידור ישיר באתר האיגוד. במבחנים: כפר קאסם ומודיעין רוצות ניצחון ראשון.

הפועל חבל מודיעין, שסיימה את הליגה הסדירה במקום הראשון, הרגישה שהיא עם רגל וחצי בליגה הלאומית. אבל אז באה מכבי פ"ת, שסירבה לשמש תפאורה, ולאחר שני משחקים צמודים ומלאי מהפכים, הגענו למשחק המכריע.

חבל מודיעין, שבנויה בעיקר על רז נסים כהן, מצטיינת בסדרה הזו בקליעה מבחוץ, ופ"ת לעומתה מצליחה להתבסס על הגנה וטירוף של השחקנים. לפ"ת יש יתרון מבחינת עומק הסגל והניסיון של שחקניה, אבל לחבל מודיעין יש גם את יתרון הביתיות וגם את רז נסים כהן, שכבר הוכיח העונה לא פעם אחת שהוא גדול על הליגה הזו בכמה מספרים.

סביר מאד להניח שגם הערב יהיה משחק מרתק ומותח. בשבוע שעבר קיבלנו כאן 50 דק' של משחק והכרעה בשנייה האחרונה. והערב? התשובות ב- 19:30 באולם 'נחשון', רחוב מודיעים 10, שוהם.

במשחקי המבחנים: הפועל כפר קאסם, שהפסידה ביום רביעי לקריית אונו, תארח בביתה את טבעון שניצחה בעצמה את אונו לפני שבוע. כדי להשאר בתמונת העלייה תצטרך הקבוצה יעקב גולן לנצח את המשחק הזה וליצור בית משולש לקראת הסיבוב השני. (20:30, מקיף חדש כפר קאסם).

כמו כפר קאסם בדיוק, גם עצמה מודיעין תקבל הערב צ'אנס אחרון להשאר תלויה בעצמה. הקבוצה של אשר חגי תארח את אליצור פ"ת / גבעתיים (20:30, צאלון) כשהפסד יוציא אותה ממאבקי העלייה (רמלה עם 2 נצחונות ב- 2 משחקים).







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();