לאומית: 1/4 גמר, משחק שני
אלירן כהן ,19/04/2018

קריית גת (בכפ"ס), קריית אתא (בזוסמן) באר שבע (בכפר בלום) ורחובות (ברעננה) ינסו להשלים סוויפ בסדרה ולעלות לחצי הגמר. הניחוש שלנו הוא שלא כולן יצליחו. גם בפלייאוף התחתון הולך להיות מעניין, עם משחק ענק בין הוד השרון וחיפה. עפולה תארח את מגדל, יבנה את מוצקין. 2 שורות על כל משחק.

עירוני רעננה - מכבי רחובות (15:00, מטרווסט, רעננה)

רבים מן החוזים ראו את רעננה הלוהטת מדלגת בקלות על רחובות, אבל לקבוצה של אבנר יאור היו תוכניות משלה. המחצית הראשונה עוד הייתה בשליטה של רעננה, אבל בשנייה רחובות הפכה, השאירה את האורחת על 31 נקודות במשך המחצית השנייה, ועלתה ליתרון בסדרה. רעננה, שרשמה סיבוב שני ענק, יודעת שהמשחק מחר הוא להיות או לחדול. האם מסע הקסם של הקבוצה מפנינת השרון שוב יסתיים ברבע הגמר?

הפועל ר"ג / גבעתיים - עירוני קריית אתא (14:00, זיסמן, ר"ג)

הסדרה הזו לא הייתה רחוקה מסנסציה, אבל בסופו של דבר העומק של קריית אתא עשה את שלו, והקבוצה של שרון אברהמי עלתה ליתרון בסדרה. ר"ג / גבעתיים אולי "עשתה את שלה" בכך שהעפילה לפלייאוף למרות כל הבעיות והמשברים שעברה, אבל עם האוכל הגיע התיאבון, ובזיסמן - בליווי הקהל המקומי, היא תנסה להשוות את הסדרה ולהחזיר את הלחץ לקריית אתא.

הפועל גליל עליון - הפועל באר שבע / בני שמעון (15:00, כפר בלום)

גם כאן המשחק הראשון בסדרה תפס צד אחד במשך שלושה רבעים, אך קיבל תפנית ברבע האחרון. על פניו, באר שבע קיבלה את היריבה הכי קשה מבין ארבע הקבוצות "הביתיות" והיא יודעת שאם לא תכריע את הסדרה בכפר בלום הלחץ עליה במשחק השלישי בסדרה יהיה גדול פי כמה. בגליל, מאידך, מאמינים שהסדרה רחוקה מלהיות גמורה, ורק לנו לא ברור למה בערוץ הספורט ויתרו על שידור המשחק הנפלא הזה.

הפועל כפר סבא - מכבי קריית גת (15:00, היובל, כפר סבא)

על הנייר - הסדרה עם "הסיכוי הגבוה ביותר להסתיים בסוויפ". על הפרקט - כפר סבא הוכיחה במשחק הראשון שהיא לא באה להעביר את הזמן. קריית גת, עדיין ללא אריק וויז, היא הפייבוריטית גם במשחק השני בסדרה. כפר סבא מגיעה להתמודדות בידיעה שאין לה מה להפסיד, והעובדה הזו שיחקה לטובתה לא מעט פעמים לאורך העונה.

בפלייאוף התחתון:

9. מכבי קרית מוצקין 16-11
10. הפועל חיפה 17-10
11. הפועל עפולה 17-10
12. אליצור יבנה 17-10
13. מכבי הוד"ש 17-10
14. הפועל מגדל העמק יזרעאל 21-6

מכבי קרית מוצקין - אליצור יבנה (13:15, גושן, קריית מוצקין)

השעה המוזרה לא באשמתנו. מוצקין, עם ניצחון אחד יותר מכולן, נמצאת סך הכל בסיטואציה הכי טובה מבין חמש הקבוצות שעוד נשאר להן על מה לשחק, אבל כדי לא להסתבך במשחקים שנותרו היא תצטרך לנצח את יבנה. האורחת, מאידך, מציגה בעידן אפטקר חוסר יציבות משווע, אבל גורלה עדיין בידיה. אם תנצח במוצקין היא תשיג לעצמה יתרון ענק על פני האחרות.

מכבי הוד השרון - הפועל חיפה (15:00, עתידים, הוד השרון)

המשחק המעניין של המחזור בין שתי קבוצות שמחזיקות במאזן דומה. "משחק של 4 נקודות" כמו שאומרים. הוד השרון ללא יותם שירן ניצחה את יבנה במחזור הקודם, חיפה בסגל מלא ועם איתי לוי על הקווים ניצחה ברוממה את מגדל העמק. אולי המשחק הכי חשוב עבור שתי הקבוצות בפלייאוף התחתון, כשהמנצחת תקבל מקדמה משמעותית להישארותה בליגה.

הפועל עפולה - הפועל מגדל העמק / יזרעאל (15:00, היכל הספורט העירוני, עפולה)

כבר במחזור הפתיחה של משחקי הפלייאוף התחתון ירדה מגדל העמק לליגה הארצית באופן רשמי אחרי 3 עונות בלאומית והופעה אחת בפלייאוף העליון. בעפולה ירצו לנצל את הסיטואציה כדי לעבור בשלום את האתגר ולהשיג ניצחון נוסף. אנחנו נקווה ששחקני הקבוצה המאוחדת מהעמק יבואו להילחם ולא יוותרו על המשחק על אף חוסר החשיבות הספורטיבית שלו מבחינתם.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();