דותן. בדיוק במאני טיים



לאומית: גת ראשונה, אתא שניה
אלירן כהן ,10/04/2018

לא יכולנו לבקש יותר טוב למחזור הסיום. משחקים סופר צמודים, הארכות, הפתעות וחילופי מקומות. אתא ניצחה בביתה את ק"ג וחלפה על פני רחובות שהפסידה להוד"ש וירדה עד למקום הרביעי. עפולה מתחה את ב"ש שבסוף סיימה שלישית, רעננה חמישית. מוצקין עם ניצחון על גליל מתרחקת מהקו האדום.

תוצאות משחקי הערב:
עירוני קריית אתא 96 - מכבי קריית גת 91
הפועל באר שבע 86 - הפועל עפולה 80
הפועל ר"ג / גבעתיים 96 - הפועל חיפה 88
הפועל כפר סבא 76 - אליצור יבנה 88
מכבי הוד השרון 85 - מכבי רחובות 79
הפועל גליל עליון 76 - מכבי קריית מוצקין 86
הפועל מגדל העמק / יזרעאל 83 - עירוני רעננה 94

טבלת הליגה


סדרות רבע הגמר:
מכבי קרית גת - הפועל כפ"ס
עירוני קרית אתא - הפועל ר"ג / גבעתיים
הפועל ב"ש / בני שמעון - הפועל גליל עליון
מכבי רחובות - עירוני רעננה

השתתף בהכנת הכתבה: צוד בדיחי.

אז מה היה לנו הערב?

המשחק המרכזי של המחזור הפגיש בין קרית גת לקרית אתא. משחק טוב, צמוד, מותח, עם יתרון שהחליף צדדים כל הזמן. שלשה ענקית של עידן פז נענתה בשלשה ענקית יותר של גיא דותן, ששלחה את המשחק להארכה. האורחים כבר קיבלו את החדשות מהוד"ש שהבטיחו להם את ראשות הטבלה, אבל עדיין נלחמו ורצו לנצח. עם זאת, תוספת זמן דלה בנקודות איפשרה לאתא לשמור על פער קטן ולחגוג את הניצחון ואת יתרון הביתיות לפחות עד לשלב חצי הגמר.

מאליק קוק רשם עוד משחק מפלצתי של 32 נקודות (10/13 ל-2), משחק מצוין למקסים קיקוס עם 4/5 מחוץ לקשת ו-23 נקודות. בקרית גת רוברט רוטבארט הוביל את רשימת הקלעים עם 22, עידן פז עם 15.

קלעו לאתא: מאליק קוק 32 (13 רב'), מקסים קיקוס 23 (7 רב'), גיא דותן 12, רודני אלכסנדר 11, דניאל דנינו 8 (11 רב'), יונתן לוי 8 (7 רב'), ירין איינהורן 2. כן שיחקו: גל חלמיש, שגיב דוד.

קלעו לגת: רוברט רוטברט 22 (8 רב', 6 אס'), עידן פז 15, קדריק מייז 15 (6 רב'), דודו שמריז 13, אלון ספיר 12, ערן אסנטי 9 (6 חט'), אור קורנליוס 5. כן שיחק: יניב חביב (6 רב').

------------------------------------------------

רחובות בהחלט יכולה להרגיש פיספוס על כך שלא סיימה את העונה במקום הראשון, אחרי שאיישה אותו תקופה ארוכה מאוד. אבל כמו שאנחנו מכירים את המועדון, זה כבר מאחוריהם, ולמאני טיים הם יגיעו כמו שצריך (בדיוק כמו בעונת העליה שלהם מהארצית). הוד"ש שנלחמת על חיה בליגה מקבלת הרבה אוויר לנשימה, בידיעה שהיא יכולה לנצח כל אחת, ובונוס בדוגמת קפיצה למקום ה- 11 הודות להפסדים של חיפה ועפולה.

הוד"ש שוב סבלה מיכולת חלשה של קלן רוסו, אבל קיבלה את עידו סטולרו ביום נהדר מחוץ לקשת (6/8) ו-23 נקודות. השרונים איבדו 9 כדורים בלבד, אבל רק שלושה שחקנים הופיעו למשחק (סטולרו, טיל ועבו). ברחובות קיבלנו חלוקת נקודות יותר מאוזנת, אבל דווקא עודד שעשוע ודולב דראפיץ' סיימו ערב התקפי חלש.

קלעו להוד"ש: עידן סטורלו 23, ורנון טיל 23 (9 רב', 6 אס'), עמית עבו 16, קלן רוסו 9, תומר פורת 4, יותם שירן 4, אלון ששון 2, תום ספיר 2, כרמל בוכמן 2 (8 רב'). כן שיחק: ליאור סידס.

קלעו לרחובות: אלונזו קולמן 22 (12 רב'), מרכוס רלפורד 21 (7 רב'), גור פורת 11, אליאב אוחנון 10, יבגני חולודוב 7, עודד שעשוע 5, דולב דרפיץ 3. כן שיחק: קובי חסון.

------------------------------------------------

עירוני רעננה הייתה הראשונה הערב לרשום ניצחון, אבל זה לא עזר לה וההיא נשארו במקום החמישי, שיפגשו אותה עם רחובות ברבע הגמר. מגדל שנמצאת בצרות צרורות דווקא פתחה טוב והובילה כל הרבע הראשון, אבל שם זה נגמר. רעננה שרצתה להתקדם בטבלה פתחה מבערים עם יום שלשות מטורף של מייקל בריסקר, והפער הלך וצמח. מגדל הצליחה לחזור (יחסית) פעמים למשחק, אבל לא מספיק כדי לאיים על הניצחון. הקבוצה של ברק פלג סיימה סיבוב ענק עם 12 נצחונות רצופים, שכאמור - היה חסר את הגרוש ללירה כדי להגיע לפלייאוף עם יתרון הביתיות.

קלעו למגדל יזרעאל: עומר אל על 19 (6 אס'), ג'ימי הול 17 (9 רב'), גיא פרבר 14 (7 רב'), דיון וויט 12 (9 רב'), אלון לוין 7, גל ויונטה 7, נטע סגל 5, ארד הררי 2. כן שיחק: נבות ינאי.

קלעו לרעננה: מייקל בריסקר 24, סמואל גיבנס 17, ליאור קררה 16 (6 רב'), ווין לנגסטון 13, גיא לביא 9 (12 אס'), גיל בני 5, גל טסלר 4, מיכאל מושקוביץ 3, אלק ג'וסף קוברי 3. כן שיחק: רועי נציה.

------------------------------------------------

הפועל כפ"ס כבר עשתה את שלה העונה כשהגיע שוב לרבע הגמר, בעוד יבנה הייתה חייבת את הנקודות כדי לברוח מהקו האדום. זה גם מה שקיבלנו ברובו על המגרש, כשהאורחים מהשפלה הובילו כל המשחק למרות שכפ"ס נשפה בעורפם. יבנה גם ניצחה בכל הפרמטרים על המגרש, ונראתה הרבה יותר מחוייבת, בטח ביחס לתצוגת הנפל שלה מהשבוע שעבר. ג'רמיין ג'ורדן כרגיל עשה את שלו עם 24 נקודות (אבל רק 5 ריבאונדים), דזי ברמור רשם את משחק השיא שלו בארץ עם 19 נקודות. בכפ"ס ביירון ווסלי בלט עם 29.

קלעו לכפ"ס: ביירון ווסלי 29 (9 רב'), דאליס ג'וינר 11 (8 רב'), איתן רוטנברג 11, עידו דוידי 10, יאיר קרביץ 6, טמיר אריאלי 3 (6 אס'), אוריאל טרוצקי 3, די ג'יי שארפ 3. כן שיחקו: יונתן רבינוביץ, אפי טיומקין.

קלעו ליבנה: ג'רמיין ג'ורדן 24, דזי ג'וניור ברמור 19 (6 רב'), קלארק רוזנברג 10, קנט הול 10 (8 רב'), יובל רחמילביץ 9, אופק מלכה 9, יונתן דוד 7. כן שיחקו: עידן רג'ואן, שון דניאל, אמיר בורסוק.

------------------------------------------------

למשחק בכפר בלום הגיעו שתי קבוצות. האחת כבר הבטיחה את מיקומה והשניה זקוקה לנקודות לקראת מאבקי התחתית. ככה זה גם נראה על המגרש. שחקני הגליל הפגינו אדישות, ושניים מהם (גל גילינסקי ויניב שטראוס) גם יצאו ב-5 עבירות. קרית מוצקין רשמה ניצחון מרשים על גליל עליון, וממשיכה להתרחק מהתחתית הלוהטת. זהו הפסדה החמישי ברציפות של גליל עליון, וכדאי לה מאוד להתחיל ולהתאפס אם היא לא רוצה שוב לסיים עונה ברבע הגמר.

סטטיסטיקה אונליין לא הייתה. נקווה שהממצאים יגיעו בקרוב.

------------------------------------------------

הפועל באר שבע הזיעה במיוחד, אולם בסופו של יום הצליחה להנחיל לעפולה הפסד שני ברציפות ולזכות ביתרון הביתיות ברבע גמר הפלייאוף, שם תפגוש את גליל. המשחק בקונכייה אמנם לא התעלה לרמה גבוהה במיוחד, אבל הציג שתי קבוצות שרצו ונלחמו על כל כל כדור ובכל מהלך. המחצית הסתיימה בשוויון, גם המועד החוקי, והיתרונות בסיום שני הרבעים היו מחיקים לחלוטין. סטורם וורן סיים משחק שני ברציפות עם למעלה מ- 30 נקודות, אבל בב"ש שוברים את הראש במציאת תשוובת ליכולת הלא משכנעת של אור סולומון ועדי כהן-סבן. בעפולה - עוד ערב אדיר של קרון דשילדס לא עזר.

לב"ש: סטורם וורן 33 (16 רב'), אנדל קומברבאץ' 23 (6 רב'), אנטוני פישר 18, טוני יאנגר 7 (12 רב'), עמית גרשון 3, אוהד כהן 2. כן שיחקו: אור סולומון, עדי כהן סבן, דור גולדנברג.

לעפולה: קרון דשילדס 25 (6 רב'), אלכס רוזנברג 24 (6 רב'), ג'ף אלן 20 (11 רב'), איבן קונטי 9, רון סבג 2. כן שיחקו: טל פרסלני, יוסף מיכאל פלס, אלמוג זקס, עזמי אבו אחמד.

------------------------------------------------

הפועל ר"ג גבעתיים מנחילה להפועל חיפה הפסד נוסף שמסבך מאוד את מצבם בתחתית. חיפה, עם תשעה נצחונות עד כה, מחזיקה במאזן זהה לזה של הוד השרון ועפולה הממוקמות תחתיה, ומעבר למזל שלא לגמרי הלך איתה העונה, היא צריכה להראות יכולת כי סכנת הירידה כבר הפכה ממשית. ר"ג / גבעתיים נהנתה מעוד משחק נהדר של עומר טל וראשד מאדן, שהובילו אותה לניצחון חשוב שעל הדרך גם סידר להם את המקום השביעי ויריבה קצת נוחה יותר ברבע הגמר - קריית אתא.

לר"ג/ גבעתיים: עומר טל 22 (7 אס'), ראשד מאדן 21, איתי לרר 17, איליה אילייב 15, יונתן ניר 12 (6 רב'), ליאור ליפשיץ 5, אורי קוקיה 4. כן שיחקו: נדב אלקיים, תומר שניג.

לחיפה: פרננדז רומרו 20 (6 רב'), עומר לוי 17, ניב משגב 12, אוראל לב 11, ג'רון פרסלי 11 (11 רב'), תומר בר אבן 9 (12 אס'), אופיר הובר 8 (6 רב'). כן שיחקו: אופק אביטל, אור מירז.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();