למרות הכל. יש פלייאוף



לאומית: ר"ג וכפ"ס בפלייאוף!
אלירן כהן ,03/04/2018

הפועל ר"ג הבטיחה את מקומה בפלייאוף אחרי ניצחון ענק ביבנה. רחובות הביסה את גליל ושמרה לעצמה סיכוי לסיים את העונה במקום הראשון. ב"ש ניצחה ברוממה, קריית אתא את עפולה - והשתיים הבטיחו את הכרטיס לפלייאוף גם לכפר סבא.

המצב בטבלה לקראת מחזור הנעילה:
- ניצחון של קריית גת בקריית אתא - והיא תסיים את העונה במקום הראשון. הפסד לק"ג וניצחון של רחובות בהוד"ש - והיא במקום הראשון.

- הסטטוס-קוו במקומות 3-4-5 נשמר, ואם קריית אתא, ב"ש ורעננה ינצחו במחזור הבא הוא גם ישאיר את המצב כמו שהוא כשרעננה תגיע לפלייאוף מהמקום החמישי, ב"ש מהרביעי ואתא מהשלישי.

- כפ"ס ור"גבעתיים הבטיחו את מקומן בפליאוף עם ניצחון יותר ומאזן פנימי עדיף על קרית מוצקין שנצאת במקום ה-9.

- הפסד של קבוצה אחת מהמשולש - יוריד אותה למקום החמישי. קריית אתא ביתרון של ניצחון כפול על רעננה ובהפרש טוב יותר על ב"ש, ב"ש בחסרון הפרשים הן מול קריית אתא והן מול רעננה.

טבלת הליגה

השתתף בהכנת הכתבה: אדי מינץ.

תוצאות משחקי הערב:
מכבי קרית מוצקין 76 - הפועל כפר סבא 83
מכבי רחובות 82 - הפועל גליל עליון 64
אליצור יבנה 56 - הפועל ר"ג/גבעתיים 98
עירוני 'איצקוביץ' נכסים' רעננה 88 - מכבי הוד השרון 81
הפועל עפולה 94 - עירוני קרית אתא 99
הפועל חיפה 92 - הפועל באר שבע / בני שמעון 99
מכבי קרית גת 109 - הפועל מגדל העמק/עמק יזרעאל 81


במשחק המרכזי של המחזור גברה מכבי רחובות, שעדיין חולמת על המקום הראשון, על הפועל גליל עליון, שתגיע למחזור שינעל את העונה הסדירה ללא שום יכולת לשנות את מצבה בטבלה. היא תסיים במקום השישי. גליל שחסרה את קורטני פלס שנעדר בשל נסיבות משפחתיות, הצליחה להישאר צמודה לאורך הרבע הראשון (20:16 לרחובות), אבל נכנסה לבור דו-ספרתי ברבע השני כשדולב דראפיץ' ומרכוס רלפורד טווחים מחוץ לקשת.

רחובות ירדה למחצית ביתרון 9 וטיפסה שוב לדו-ספרתי כבר בתחילת המחצית השנייה. ברבע האחרון עלו המקומיים ליתרון 20 בזמן שנוסף לכל צרותיה - איבדה גליל גם את ברנדון אדוארדס שנקע את הקרסול ולא חזר עד לסיום. רלפורד סיים כקלעי הבולט על הפרקט עם 23 נקודות אבל ברחובות, שחסרה בעצמה את ינעם אירם הפצוע, מרוצים בעיקר מהקאמבק של אלונזו קולמן. בשבוע הבא תתארח רחובות בהוד"ש. ניצחון, בתוספת להפסד של ק"ג באתא - והיא במקום הראשון.

קלעו לרחובות: מרכוס רלפורד 23 (6 רב'), אלונזו קולמן 17 (7 רב'), דולב דרפיץ 15, אליאב אוחנון 8 (7 רב'), גור פורת 7, עודד שעשוע 6 (7 אס'), יבגני חולודוב 4, תור שרעבי 2. כן שיחקו: קובי חסון, יואב וקנין.

קלעו לגליל: רום גפן 16, ברנדון אדוארדס 15 (10 רב'), גל גילינסקי 10, יניב שטראוס 9, שקד ירושלמי 5, יריב עמירם 4, ג'ורדן לואיס 3, מירון רוינה 2. כן שיחקו: צוף בן משה, עדי חזן, חן גיא.


---------------------------------------------

מקום אחד בלבד הפריד בין הפועל ר"ג לאליצור יבנה, ערב המחזור. על הפרקט היה זה נוק-אאוט מוחלט של האורדונים, ששלטו במשחק כבר מהרגע הראשון, עלו ליתרון שיא של 47 נקודות והבטיחו את מקומם בפלייאוף העליון. אין לנו הרבה מידי דברים מעניינים לספר לכם על המשחק הזה (כלומר - יש, בטח שיש, נשמור אותם לסוף השבוע), אבל תוצאת הרבע השלישי - 77:35 לר"ג, מספרת את סיפור המשחק כולו. ברבע האחרון ירדו שני המאמנים לעמקי הספסל. זה לא שינה הרבה. יבנה איבדה סיכוי להיות בפלייאוף העונה, והיא תאבק כנגד הירידה לליגה הארצית. ר"ג משיגה את נצחונה ה- 11 העונה וכרגע היא מתמקמת במקום השמיני.

קלעו ליבנה: קנט הול 14 (7 רב'), ג'רמיין ג'ורדן 13, דזי ג'וניור ברמור 8, יובל רחמילביץ 5, עידן רג'ואן 4, אופק מלכה 4, קלארק רוזנברג 2, שון דניאל 2, אמיר בורסוק 2, ניסים טויטו 2. כן שיחק: עמית פרז.

קלעו לר"גבעתיים: קלי בידלר 28 (13 רב'), יונתן ניר 19 (9 רב'), עומר טל 17, איליה אילייב 13, ראשד מאדן 11, איתי לרר 5, אורי קוקיה 2 (6 רב'), בוריס בוגוסלבסקי 2, יובל אטלס 1. כן שיחקו: ליאור ליפשיץ (6 אס'), נדב אלקיים, תומר שניג.

---------------------------------------------

הפועל באר שבע / בני שמעון אמנם חסרה את אנדל קומברבאץ' החולה, אבל בליווי קהל של כ- 30 אוהדים שעשו את הדרך הארוכה מהדרום השיגה ניצחון שלישי ברציפות ושמרה על המקום הרביעי בטבלה. דווקא החיפאים היו אלה שפתחו טוב יותר את המשחק בהובלת איסמעיל רומרו ו"השפן" של דוד אלהר, עומר לוי, וסגרו את הרבע הראשון בפלוס 6. חיפה עוד טיפסה ליתרון 9 בתחילת הרבע השני, אבל כאן ב"ש שינתה פאזה, צלפה 6 פעמים מחוץ לקשת ב- 60%, ולמחצית כבר ירדה ביתרון 2.

ברבע השלישי כבר לא היה מי שיעצור את סטורם וורן, שהיה בלתי עציר. חיפה הצליחה להשאר קרובה, אבל זה לא הספיק, ובצבע התפתח בעיקר מאבק מעניין בין רומרו לבין וורן, אותו ניצח האחרון. ב"ש חגגה עם שיא ליגה עונתי של 17 שלשות כשאת הרבע השני היא סגרה עם 7, ונראה שהתאהבה בסלים הקליטים של רוממה. רק חבל שאת הפועל חיפה, היא כבר לא תפגוש שוב העונה. חיפה שיחקה טוב, אך ב"ש שיחקה נהדר. הקבוצה של דוד אלהרר תסיים את העונה הסדירה מחוץ לשמינייה הראשונה ותקווה לנצל את היתרון הקל שלה בבית התחתון כדי להמנע מהסתבכות עם הקו האדום.

קלעו לחיפה: פרננדז רומרו 30 (15 רב'), ג'רון פרסלי 20, ניב משגב 14, עומר לוי 12, אופיר הובר 10, תומר בר אבן 4 (6 רב', 12 אס'), אוראל לב 2. כן שיחקו: אופק אביטל, אור מירז, אביב שמעוני.

קלעו לב"ש: סטורם וורן 33 (12 רב'), טוני יאנגר 17 (6 רב', 5 חט'), עמית גרשון 17, אריאל נבון 9, אנטוני פישר 8, עדי כהן סבן 8 (9 אס'), אור סולומון 4 (8 רב'), אוהד כהן 3. כן שיחקו: דור גולדנברג, יגאל קופרמן, טל בקלו.

---------------------------------------------

משחק מוזר למדי קיבלנו בעפולה, עם לא מעט נדנדות, מומנטומים וחילופי הובלה. דקות טובות של גיא דותן בסיום (14 נקודות הערב) וחטיפה גדולה של שגיב דוד שסיים עם דאנק סגרו את הסיפור לזכות הקרייתים.

רצף 6 הניצחונות המרשים של עפולה הסתיים, ואיתו גם חלומות הפלייאוף, אבל היא יכולה להישאר עם הראש למעלה לאור הכדורסל הטוב שהיא הציגה. ג'ף אלן היה לא רע, אלכס רוזנברג המשיך לעשות את שלו וה-בינגו קרון דשילדס בהחלט יאיים על כל ההגנות בפליאוף התחתון. מהצד השני קרית אתא שומרת על מקומה בצמרת, כשהיא עדיין פוזלת מקום אחד למעלה. קרית אתא ממשיכה להציג רוטציה יעילה כשהפעם קיבלה 31 נקודות מהספסל.

קלעו לעפולה: קרון דשילדס 31 (6 אס'), אלכס רוזנברג 26, ג'ף אלן 12, טל פרסלני 8, יוסף מיכאל פלס 5, עזמי אבו אחמד 5, דניאל קופרברג 4 (6 רב'), רון סבג 3. כן שיחקו: אלמוג זקס, איבן קונטי, מוריאל לוטאטי.

קלעו לקרית אתא: רודני אלכסנדר 21 (9 רב'), מאליק קוק 21 (9 רב'), דניאל דנינו 15 (6 רב'), גיא דותן 14, מקסים קיקוס 10, ירין איינהורן 8, שגיב דוד 7, גל חלמיש 3. כן שיחק: יונתן לוי.

---------------------------------------------

שחקני קריית גת שמו את הבעיות בצד כדי להשלים נקמה ספורטיבית על נועלת הטבלה ממגדל העמק, שהפתיעה אותה בסיבוב הראשון. רבע ראשון צמוד הסתיים ביתרון נקודה למקומיים, אבל כאן בערך נגמר הכוח לקבוצה של ניר קפלן, שתסיים את העונה הסדירה במקום האחרון בטבלה ותקווה לנס במשחקי הפלייאוף התחתון.

עד למחצית הגיעה קריית גת ל- 57 נקודות, במחצית השנייה היא הוסיפה עוד 52, ונראה שהיא הולכת ונכנסת לכושר בדיוק בזמן הנכון מבחינתה. שישה שחקנים בק"ג סיימו בדאבל-פיגרס כשדודו שמריז מוביל את החבורה מהספסל עם 20 נקודות. בעמק ג'ימיהול שוב סיים עם דאבל-דאבל. קריית גת תוכל לשמור על המקום הראשון בטבלה אם תנצח בקריית אתא בשבוע הבא. במידה ותפסיד, ורחובות תנצח בהוד השרון - תרד הקבוצה של רועי חגאי למקום השני.

קלעו לקרית גת: דודו שמריז 20, רוברט רוטברט 18, אריק וויז 18 (6 רב', 7 אס'), אור קורנליוס 13, קדריק מייז 11, ערן אסנטי 10 (6 רב'), אלון ספיר 9, עידן פז 8 (6 אס'), יניב חביב 2. כן שיחק: אבשלום שהרבני.

קלעו למגדל יזרעאל: ג'ימי הול 27 (11 רב'), דיון וויט 16 (6 רב'), עומר אל על 12 (9 אס'), גיא פרבר 10, נטע סגל 6, גל ויונטה 6, ארד הררי 2, נבות ינאי 2. כן שיחקו: אלון לוין, טל ויונטה, אוריאן רביב, אמיתי לוי.

---------------------------------------------

רעננה לא עוצרת! עוד ניצחון גדול לשרונים בדרבי מול השכנה מהוד"ש, כששתי הקבוצות ממשיכות את המומנטום איתו הגיעו למשחק. רעננה שומרת על מקומה בצמרת כשהיא עדיין פוזלת למקום שיתן לה יתרון ביתיות בפליאוף, הוד"ש נשארת מתחת לקו האדום אבל לפחות לא התרחקה מהיריבות שלה שגם הפסידו השבוע.

רעננה זכתה לעוד משחק קבוצתי יפה, כש-5 שחקנים קולעים בדאבל פיגרס ואף אחד לא מתעלה מעל האחרים. בהוד"ש חסרו מאוד את קלן רוסו שסיים את הערב עם 10 נקודות בלבד (2/10 בלבד בצבע), כשגם משחק טוב של יותם שירן (23 נקודות) לא עזר לחפות על כך.

קלעו לרעננה: סמואל גיבנס 15 (9 רב'), ווין לנגסטון 12 (15 רב'), מייקל בריסקר 11, ליאור קררה 11, גל טסלר 10, מיכאל מושקוביץ 9, גיא לביא 7 (7 רב', 8 אס'), אלק ג'וסף קוברי 7, גיל בני 5.

קלעו להוד"ש: יותם שירן 23 (9 רב'), ורנון טיל 16 (12 רב', 8 אס'), כרמל בוכמן 13 (9 רב'), קלן רוסו 10 (7 רב'), עמית עבו 8, עידן סטורלו 7, אלון ששון 4. כן שיחקו: תומר פורת, תום ספיר.







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();