גביע האיגוד לשוהם
ספסל ,22/03/2018

בקיץ דיברו על מכבי שוהם כעל מועמדת ודאית לרדת לליגה א'. אתמול היא כבר הדהימה את כולם וזכתה בגביע האיגוד אחרי ניצחון בגמר על חבל איילות - 85:68. רועי מייזליק, מאמן הקבוצה: "עשינו כאן דרך עצומה".

--- ענר חתואל ---
--- תמונות: גלית יערי ---

מכבי שוהם עושה היסטוריה וזוכה בגביע האיגוד לאחר שמחקה הפסד בחמש נקודות הפרש מהמשחק הראשון להפועל חבל איילות. באולם מלא מפה לפה, כולל שני אוטובוסים שנסעו את כל הדרך הארוכה מהערבה ויצרו אווירה נהדרת, יצא המשחק לדרך.

השחקנים כנראה התרגשו מהמעמד והרבע הראשון היה חלש מאוד התקפית והסתיים ב-8:10 בלבד לשוהם. הרבע השני כבר היה סיפור אחר לגמרי. ההתקפה המקומית בראשות חן כלפון המצוין שחררה את הניצרה ופשוט שטפה את המגרש, בעוד זו של איילות מתקשה לייצר סלים. האורחת קלעה את הסל הראשון שלה רק אחרי חמש דקות, כשההפרש עמד כבר על 10:27, שהפך במחצית ל-19:40 מוחץ, או אם תרצו - 11-30 ברבע השני כולו.

הפער הגדול הכריח את איילות לרדוף אחרי המקומיים אבל גם שיפור מסוים בהתקפה לא ממש עזר. מנגד עמדו כלפון, רועי קנטור עם השלשות הקטלניות ואורי חי שחזר מהשעיה בדיוק בזמן להוביל את קלעי שוהם, וגם הרבע השלישי הסתיים ביתרון מוחץ, 69:40. תומר סנקר עוד ניסה להוביל את חבריו לקאמבק, אבל כשכל מי שהיה סביבו לא ממש פגע, גם ידו קצרה הייתה מלהושיע. שחקני שוהם הצעירים שמרו על היתרון כל הדרך לניצחון ולגביע הנכסף.

בסיום קפטן שוהם חן כלפון הניף את הגביע, והשחקנים חגגו דקות ארוכות על הפרקט ביחד עם אוהדי הקבוצה.

קלעו לשוהם: אורי חי 23, חן כלפון 16, רועי קנטור 13, עידו אלון ואופק סייג 11, אור אלרום 5, עומר שושני 4, רום בן אבי 2.

קלעו לחבל איילות: תומר סנקר 24, עידו חליפה 10, יונתן שולמן 11, גור פנחס, סול לשם ותום ספקטור 5, ינאי דובורקין ולירן מרקדו 3.


שוהם והגביע (גלית יערי)


תגובות:

רועי מייזליק, מאמן שוהם: "עשינו כאן דרך עצומה מאוגוסט יחד עם שוהם ושחקן אמיתי. לא ציפינו להגיע למקום כזה ואני שמח מאוד מאוד על הדרך שנעשתה פה, בעיקר בשביל חבורת הלוחמים הצעירה הזו שיש לה עוד דרך וקריירה ארוכה ואני בטוח שנראה אותם בהמשך במקומות קצת יותר גבוהים מכאן. חבל איילות קבוצה מדהימה והפעם הם לא הגיעו מספיק טוב. שיחקנו כדורסל חכם ונכון, והניצחון שלנו התחיל בכלל ביום שישי שלמרות שהגענו בהרכב מאוד חסר שלטנו 32 דקות ובסוף נכנענו לעייפות. אני שמח שיצא לי להגיע לרגע הזה ולזכות בתואר"

ארז לוי, מאמן חבל איילות: "לא היינו היום טובים והפסדנו. מאוד רצינו לקחת את התואר אחרי שעשינו דרך ארוכה בגביע ועברנו קבוצות חזקות בדרך לכאן. ניצחנו את שוהם שלוש פעמים העונה ולא תיארנו לעצמנו שזה יגמר הערב בהפרש כזה גדול. זה לא נעים, אבל יש עוד ליגה לפנינו וצריך להרים את הראש ולהמשיך הלאה".


כלפון בדרך לסל (גלית יערי)






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();