ארצית: קרבות פליאוף בדרום
ספסל ,10/03/2018

אשקלון מול לוד, שוהם מול ר"ג, כולן חייבות ניצחון כשסיום הליגה כבר ממש בפתח. כשחצי מהמחזור כבר נערך במוצ"ש (נען נשרה סופית לליגה א'), נשארנו עם עוד משחק קצוות אחד בדרום ועוד קצת יותר משחקי קצוות בצפון. אבל עדיין יהיה מעניין.

-- ענר חתואל, אדוארדו מינץ --

דרום


הפועל חבל איילות 84 - מכבי פתח-תקוה 98
פ"ת פתחה חזק והוליכה לכל אורך המשחק. הקבוצות ירדו למחצית בתוצאה 38-52 לאורחים, כשפ"ת עולה ליתרון השיא שלה במהלך הרבע השלישי - 40-65 . הקבוצה של קצנברג נמצאת חזק בתמונת הפלייאוף, והיא תחכה לשמוע את התוצאות של אשקלון ור"ג.
קלעו לפ"ת -
נדב נאור 23, אור זינדרמן, דן שפי וצאלי נוימן 14 כ"א, רז אלבז 13, תומר רבינוביץ' 9, מתן כהן 6, דור וכנר 5.

מכבי מעלה אדומים 104 - הפועל מבועים/מרחבים 100
מבועים נלחמה חזק, וכמעט הצליחה להפתיע את מעלה אדומים. אחרי 2 הארכות נגמר לה הכוח והניצחון נשאר אצל המארחים.

הפועל גזר\ נען 66 - מכבי בת ים 80
עם פער של 4 נקודות מהמקום שמוביל למבחנים, 4 משחקים לסיום העונה ומאזן פנימי שלילי מול אליצור רמלה, גזר נען יורדת סופית לליגה א'. העולה החדשה קיוותה לביקור קצת יותר ארוך בארצית, אבל לא הצליחה להתרומם והיום נפרדת באופן סופי מהליגה.


אליצור רמלה - הפועל חבל מודיעין (18:00, קרית האומנים, רמלה. בסיבוב הקודם 76:68 לחבל מודיעין)
רמלה שהובסה במשחק אמצע השבוע במבועים שבה הביתה לאחד המשחקים הכי קשים שהליגה מציעה, נגד ההתקפה המסחררת של חבל מודיעין, השנייה בטבלה. רמלה שכבר נראה שהשתחררה מאימת הירידה האוטומטית הסתבכה בעקבות ההפסד וגם איבדה את המנוע שלה, אילן ברקוביץ', שהורחק וירצה עונש הרחקה הערב מה שיהפוך את החיים שלה לקשים הרבה יותר. לרז ניסים כהן וחבריו כל זה לא משנה והם חייבים את הניצחון, רגע לפני משחק העונה מול מעלה אדומים.


הפועל לוד - אליצור 'איתו' אשקלון (19:30, אולם תיכון מדעים, לוד. בסיבוב הקודם 63:62 ללוד)

לוד שנראה שכל המשחקים האחרונים שלה מגיעים להארכות או לפחות למותחנים של הדקות האחרונות, תפגוש יריבה שגם מולה המשחק בסיבוב הקודם נגמר במותחן ובנקודה בלבד. לאשקלון ההפסד בסיבוב הקודם היה שיאו של משבר שלאחריו החליפה את צוות האימון, והפעם היא מגיעה בפורמה מצוינת וכמי שמחזיקה ברצף הניצחונות הארוך בליגה כרגע- ארבעה. הרצף הנהדר הזה סייע לה להעפיל למקום השלישי המוביל לפלייאוף, אך כשהליגה כל כך צפופה וצמודה היא לא יכולה להרשות לעצמה להרפות, בטח כשמנגד עומדת יריבה שמרוחקת ניצחון אחד בלבד ממנה וגם היא רוצה פלייאוף. מה שאומר בעצם, שמצפה לנו משחק נהדר.


מכבי שוהם – מכבי עירוני רמת גן (19:30, אולם ניצנים, שוהם. בסיבוב הקודם 80:72 לר"ג)

שוהם הפסידה ביום ראשון בדרבי של שוהם מה שהשאיר אותה במקום התשיעי והמסוכן, מקום אחד בלבד מעל המקום המוביל למשחקי המבחן. הפעם יחזרו צעירי שוהם הביתה וינסו לצבור קצת אוויר לנשימה כשיארחו את עירוני ר"ג החמישית. בשורות היריבה משחקים לא פחות משבעה שחקנים ששיחקו בשוהם בשנתיים שלוש האחרונות, ביניהם מי שהיה בה קפטן וסמל שנים ארוכות, עמית סלע, וכמובן המאמן מני גרנדר. ר"ג שהזיעה קשה כדי לנצח בבית את גזר/נען חייבת גם היא ניצחון כדי להשאיר את חלום הפלייאוף בחיים, כשכרגע רק הפרשי סלים מפרידים בינה לבין כניסה לרביעיה הראשונה.


דרום


הפועל מעלות 91 - אליצור גבעת שמואל 80

עירוני שיקו קרית אונו - א.ס רמת השרון (בסיבוב הקודם 80:96 לרמה"ש)
המארחת מהתחתית הלוהטת (מאזן 12-5), עם ניצחון בודד בתשעת משחקיה האחרונים, מול האורחת הגאה מהמקום הראשון שמגיעה אחרי תריסר ניצחונות רצופים. למרות חשיבות המשחק לאונו שמאוד משתוקקת לברוח מהמקום המוביל למבחנים לא נראה שזה הולך להיות כוחות.


הפועל עכו - מכבי כרמיאל (בסיבוב הקודם 86:52 לעכו)
הדרבי הצפוני בין השלישית (5-12) ללפני האחרונה (15-2) הוא לא כוחות בעליל. עכו נחושה לשמור על המיקום שלה לקראת הפלייאוף הממשמש ובא בעוד 5 מחזורים וכרמיאל לא תהיה זו שתצליח לקלקל לה.


אליצור מכבי נתניה - הפועל נצרת עילית (בסיבוב הקודם 69:75 לנצרת עלית)
מפגש קצוות בין הסגנית (מאזן 3-14) לתשיעית (מאזן 11:6). בסיבוב הקודם נצרת עלית ניצלה שאננות נתנייתית וגירדה ניצחון יפה שהוציא אותה למומנטום נהדר של 5 ניצחונות ב 6 משחקים אבל מאז עברו הרבה מים בנחל אלכסנדר ונצרת כבר סופרת 5 הפסדים רצופים. נתניה תוציא את העצבים על האורחת ותחזיר לה כגמולה על ההפסד בצפון.


הפועל ג'ת - מ.ס. צפת (בסיבוב הקודם 77:82 לצפת)
עוד משחק קצוות בין המארחת מהמקום האחרון (16-1) לאורחת מהמקום החמישי (6-11). דרבי הקבוצות המתחרזות חשוב מאוד לצפת שלא מוותרת על מקומה בפלייאוף ורק לה יש מה להפסיד פה. הפסד של ג'ת השבוע יוריד אותה סופית. היא תלחם אבל זה לא יכסה על יתרון האיכות האורח.


בית"ר כפר יונה - הפועל עמק חפר (בסיבוב הקודם 84:76 לכפר יונה)
משחק אמצע טבלה רגוע בין השמינית לשישית (שתיהן במאזן סולידי של 9:8) ללא עיניני פלייאוף ו/או מבחנים. באים להינות. כל תוצאה אפשרית.







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();