חן כלפון. הוביל את שוהם (גלית יערי)



גביע האיגוד: שוהם ואיילות בגמר!
ספסל ,23/02/2018

מכבי שוהם העפילה לגמר הגביע אחרי שגברה על הפועל לוד לאחר משחק דרמטי ומותח שהסתיים רק אחרי שתי הארכות, ובכך מחקה את ההפסד מהמשחק הראשון. שוהם תפגוש בגמר את הפועל חבל איילות שהעפילה לגמר למרות שהפסידה לרמלה וזאת בזכות הניצחון הגבוה במשחק הראשון.

--- ענר חתואל ---

מכבי "שחקן אמיתי" שוהם 90 - הפועל לוד 76 (אחרי שתי הארכות)
איזה משחק נהדר היה לנו כאן. התוצאה הסופית מרמה מעט, כיון שהמשחק היה צמוד לכל אורכו ונדרשו לא פחות משתי הארכות כדי לקבוע ששוהם היא זו שתעפיל אל הגמר.

לאחר הניצחון של לוד ב-5 הפרש במשחק הראשון, בשוהם ידעו שהם צריכים לנצח בהפרש גבוה יותר, ואכן חניכיו של רועי מייזליק עלו בהתלהבות גדולה שהניבה להם יתרון מוקדם עליו שמרו לאורך כמעט כל המשחק. לוד שאיבדה את ארז מרקוביץ' שהורחק על ידי השופטים בשלב מוקדם, שמרה על מרחק נגיעה והצליחה לכפות הארכה עם סל של אור רון ממש עם הבאזר לזמן החוקי שקבע 63:68, בדיוק ההפרש בו לוד ניצחה, ושלח את הקבוצות להארכה.

לוד עלתה בהתלהבות להארכה והצליחה להפוך את התוצאה ולעלות ליתרון 72:71, אך שוהם לא ויתרה וסלים חשובים של חן כלפון, המצטיין במשחק כפו הארכה נוספת, 73:78. כאן נגמר ללוד האוויר, ועד תום הארכה השנייה קלעה שלוש נקודות בלבד ושוהם ניצלה זאת כדי לברוח להפרש גדול מספיק שיבטיח לה את הניצחון ואת הכרטיס הנחשק לגמר.

קלעו לשוהם: חן כלפון 22, עידו אלון 21, אורי חי 20, אופק סייג 18, רועי קנטור 4, רום בן אבי ועומר שושני 2 כ"א.

אליצור רמלה 68 - הפועל חבל איילות 58
איילות מעפילה לגמר למרות ההפסד. המשחק התנהל ברובו על מי מנוחות הרבה בזכות הניצחון המוחץ של איילות בסיבוב הראשון ב-27 הפרש שהוציא מעשית את העוקץ מההתמודדות הזו. איילות עוד הובילה 34:32 בסיום המחצית הראשונה, אך סיומת טובה יותר של רמלה נתנה לה את הניצחון. למרות ההדחה מהגביע, ברמלה יכולים להתנחם בניצחון ביתי נדיר, משהו שלא קרה להם מאז תחילת נובמבר.

קלעו לרמלה: עוז וטורי 28, יובל גורפיין 10, אילן ברקוביץ 6, נתנאל יוסף וגיא מאיו 5, דין אליעזר 4, בן לזרוקובי ניניו 3, טל רונן ומור אפלבאום 2.

קלעו לחבל איילות: עידו חליפה 15, תומר סנקר 12, לירן מרקדו 8, יונתן שולמן 5, גור פנחס סול לשם ועידן שופן 4, ינאי דבורקין 3, ליעד משען 2.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();