לשם. איילות בדרך לגמר



גביע האיגוד: איילות עם רגל בגמר
ספסל ,19/02/2018

הסיבוב הראשון במסגרת חצי הגמר של הגביע החשוב באמת הושלם אתמול כשהפועל לוד בהרכב חסר גברה על מכבי שוהם 71-76. במשחק המוקדם שהתקיים ביום שישי הפועל חבל איילות השיגה לעצמה מקדמה רצינית מאוד כשגברה על אליצור רמלה 70-97. הגומלין ישוחק כבר מחר שרמלה תארח את איילות, ויושלם ברביעי כששוהם תארח את לוד.

--- ענר חתואל ---

הפועל חבל איילות 97 - אליצור רמלה 70

חבל איילות עם רגל וחצי בגמר, לאחר שהשיגה לעצמה מקדמה משמעותית מאוד של 27 נקודות לקראת הגומלין. אם לא יקרה משהו ממש יוצא דופן היא כבר יכולה להתחיל להתכונן לגמר. רמלה מבחינתה סופגת עוד מפלה קשה בעונה הלא פשוטה שהיא עוברת.

איילות, מודעת לחשיבות של ההפרש, התנפלה על רמלה כבר מהפתיחה, ועד סוף הרבע הראשון כבר פתחה פער דו ספרתי ( 16-26) והגדילה אותו עד למחצית שהסתיימה ב- 32-49. המגמה ההתקפית נמשכה גם במחצית השנייה כששחקני איילות ממשיכים ללחוץ על הדוושה ולהגדיל את הפער ככל שנוקפות הדקות כשברבע האחרון גם שחקני הספסל מצטרפים לחגיגה בעוד רמלה לא מוצאת תשובות ואת עצמה מול היכולת המרשימה של המקומיים.

קלעו לחבל איילות: סול לשם 22, עידו חליפה 19, לרן מרקדו 11, ים סלמן 10, גור פנחס 9, ינאי דבורקין 8, תומר סנקר 7, יונתן שולמן ועידן שופן 4, ליעד משען 3.

קלעו לרמלה: מור אפלבאום 12, רון נקרשביץ' ועוז וטורי 10, נתנאל יוסף 9, יובל גורפיין ובן לזר 8, גיא מאיו 5, טל רונן וקובי ניניו 4.

הפועל לוד 76- מכבי שוהם 71

לוד הגיעה למשחק בלי שני שחקנים מרכזיים שלה שנעדרו בגלל פציעה, תומר כהן וארז מרקוביץ', אך למרות זאת שלטה ברוב שלבי המשחק והובילה כמעט לכל אורכו. המקומיים כבר הגיעה ליתרון דו ספרתי, 26-39, דקה וחצי לסיום המחצית אך סיומת טובה של שוהם הורידה את האורחים הצעירים לחדרי ההלבשה בפיגור סביר, 33-41.

לוד עלתה נהדר מההפסקה ורבע שלישי מצוין בהובלת דיוויד מוסינדי וברק אוריון הצעיר העלו את חבריהם ליתרון מבטיח, 46-64 בסיומו. יציאתו של מוסינדי בחמש עבירות מיד עם פתיחת הרבע האחרון שיבשה את השטף המקומי ושוהם בהובלת חן כלפון ניצלה זאת כדי לרוץ 14-0 בחמש הדקות הראשונות ולצמק עד 60-64. רגע לפני מהפך, לוד התאפסה ועד לסיום הלכה למנהיגים המנוסים שלה, אור רון ושמואל מלכוב שעם קור רוח בהתקפה ופעולות הגנתיות טובות דאגו להשאיר את הניצחון בבית ולצאת עם מקדמה קטנה לגומלין.

קלעו ללוד: דיוויד מוסינדי 18, ברק אוריון 16, אור רון 15, אלכס צ'רנוביץ' 14, שמואל מלכוב 9, שוקי יולזרי ואדגר מורינס 2.

קלעו לשוהם: חן כלפון 28, עידו אלון 12, רועי קנטור ואופק סייג 10, יובל חיים 5, תומר דרוקר 3, רום בן אבי 2.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();