ג'ימי הול. מגדל חוזרת למאבק



לא רואה בעיניים: רעננה ניצחה ברחובות
אלירן כהן ,13/02/2018

הקבוצה של ברק פלג ממשיכה לקטול את הגדולות, ואחרי ק"ג וב"ש הגיע תורה של רחוובות. גליל חזרה מב"ש עם ניצחון ענק, מגדל העמק הדהימה את ר"ג, מוצקין גררה את ק"ג להארכה, קריית אתא ניצחה ברוממה בתום קרב נהדר, ונצחונות קלילים ליבנה וכפר סבא.

תוצאות משחקי הערב:
הפועל באר שבע / בני שמעון 90 - הפועל גליל עליון 97
הפועל חיפה 87 - עירוני קרית אתא 91
מכבי רחובות 69 - עירוני 'איצקוביץ' נכסים' רעננה 80
מכבי קרית מוצקין 79 - מכבי קרית גת 81
אליצור יבנה 96 - הפועל עפולה 81
הפועל ר"ג / גבעתיים 85 - הפועל מגדל העמק/עמק יזרעאל 94
הפועל כפר סבא 95 - מכבי הוד השרון 75

השתתפו בהכנת הכתבה: אלירן כהן, יניב סהראי, אסף ברגר, ענר חתואל.



מכבי רחובות ספגה את הפסדה הרביעי העונה, ובפעם השלישית העונה, זה קרה בביתה שלה. רעננה ניצחה בזכות רבע אחרון אדיר בו טסה 28-13 והיממה את מוליכת הטבלה, שהגיעה להתמודדות אחרי ניצחון חוץ ענק על קריית גת, אך כמו היריבה שתפגוש בשבוע הבא - הפועל ב"ש, לא הצליחה לשמור על אותו הקצב נגד הלוהטת התורנית של הליגה.

האורחים נכנסו לרבע האחרון בפיגור אך התפוצצות התקפית של גל טסלר ומייקל בריסקר, שעד אז קלעו 2 נקודות ביחד, וברבע האחרון רשמו 21 - הובילה את רעננה לניצחון. רחובות, מאידך, קיבלה מהמשולש הישראלי שלה - שעשוע-אוחנון-אירם 9 נקודות בלבד, כשגם ערב גדול של גור פורת (19 נקודות) - לא היה לצידה.

לרחובות: אלונזו קולמן 24 (8 רב'), גור פורת 19 (8 רב'), מרכוס רלפורד 15 (7 אס', 5 חט'), עודד שעשוע 5 (7 רב'), אליאב אוחנון 2, יבגני חולודוב 2, דולב דרפיץ 2. כן שיחקו: ינעם אירם, תור שרעבי.

לרעננה: סמואל גיבנס 24 (12 רב'), מייקל בריסקר 15, ווין לנגסטון 13 (12 רב'), גל טסלר 9, גיל בני 7, גיא לביא 6 (8 אס'), ליאור קררה 4, מיכאל מושקוביץ 2.

--------------------

ערב נפלא של כדורסל סיפקו לנו הפועל באר שבע וגליל עליון. קצב מהיר, סקור נהדר, ובסיום - ניצחון גדול לאורחים, שקיזזו את ההפרש מהסיבוב הראשון ושמרו על הרצף: ב"ש מנצחת בכפר-בלום, גליל בקונכייה. לצד הדו-קרב המסקרן בין הקבוצות, זו גם הייתה התמודדות מעניינת בין שניים מהסקוררים המובילים בליגה - סטורם וורן וברנדון אדוארדס, שסיימו את המשחק עם 31 נקודות כל אחד. המאבק נשאר צמוד.

אבל מי שניצח לגליל את המשחק היו דווקא שחקני הספסל - צוף בן-משה שקלע נקודות חשובות והציג הגנה גדולה ויניב שטראוס שהוביל את המומנטום של האורחים יחד עם סיני ניר, שלא נח לרגע, מהיציע. ב"ש נהנתה ממשחק טוב של אנטוני פישר ועדי כהן-סבן, שעלה מהספסל, אבל קיבלה ערב חלש מאנדל קומברבאץ' ואור סולומון שהובילו אותה במשחקים האחרונים. המקומיים פתחו חזק ועלו לפלוס 8, האורחים חזרו מהר מאוד לעניינים, נטלו את היתרון, ושמרו עליו עד לסיום, עם מהלכי מאני-טיים גדולים של קורטני פלס.

לב"ש: סטורם וורן 31 (13 רב'), אנטוני פישר 16, עדי כהן סבן 13, אנדל קומברבאץ' 10 (6 רב'), עמית גרשון 7 (6 רב'), אור סולומון 6 (8 רב'), טוני יאנגר 4, אוהד כהן 3. כן שיחק: דור גולדנברג.

לגליל: ברנדון אדוארדס 31 (7 רב'), קורטני פלס 18 (13 רב', 7 אס'), רום גפן 14 (6 אס'), צוף בן משה 13, יניב שטראוס 10, ג'ורדן לואיס 7, גל גילינסקי 2, מירון רוינה 2. כן שיחק: רועי עמור.

--------------------

הפועל מגדל העמק חזרה מפיגור 12 ורשמה נצחון חוץ נאה בזיסמן בזכות רבע אחרון ענק אותו ניצחה של 30:12, כשדיון וויט מסיים עם 34 נקודות ו- 12 ריבאונדים ומצדיק את השינוי שביצע ניר קפלן.

בניגוד לרגיל, האווירה בזיסמן הייתה שקטה בשל עונש הרדיוס ללא קהל שספגה הקבוצה בשל התפרעות אוהדיה. נועם לייש עם 13 במחצית הראשונה עזר לרמת גן גבעתיים לרדת להפסקה ביתרון, אבל הוא לא קלע כלל במחצית השניה. ב- 10 הדקות האחרונות האורדונים פשוט קפאו בהתקפה ולא מצאו מענה לוויט והול שגם אם החטיאו לקחו את הריבאונד וקלעו את ההזדמנות השניה. וויט והול סיימו עם דאבל-דאבל כ"א ותרמו 59 נקודות משותפות

לר"ג/גבעתיים: ראשד מאדן 24 (6 רב'), נועם לייש 15, יוני ניר 14, קלי בידלר 12 (7 רב'), אורי קוקיה 8, ליאור ליפשיץ 7, עומר טל 3, איליה אילייב 2.

לעמק: דיון וויט 34 (12 רב'), ג'ימי הול 25 (11 רב'), גיא פרבר 13, עומר אל על 13, נטע סגל 6, גל ויונטה 3. כן שיחקו: טל ויונטה, טל אבירם, נבות ינאי.

--------------------

באוירה חמה במיוחד חזר שרון אברהמי עם קבוצתו קריית אתא לרוממה, שם אימן עד לפני מספר שבועות ועזב בטונים צורמים, וכצפוי - לא התקבל יפה במיוחד על ידי הקהל המקומי. אבל זה לא הפריע לו לעשות את העבודה, ולהוביל את קרית אתא לניצחון חמישי ברציפות שמבסס את מעמדה במקום השני בטבלה, עם פזילה לעבר הבכורה. חיפה הייתה צמודה כל המשחק ואף שלטה בקצב לאורך המחצית הראשונה אותה הובילה במשך דקות ארוכות.

בעוד ג'רון פרסלי עדיין רחוק מלהוסיף משהו לקאדר של אברהמי (5 נקודו ב- 8 דקות), מאליק קוק דווקא עשה את העבודה יופי וסיים את הערב עם 26 נקודות. אבל עם כל הכבוד לקוק, המשחק הוכרע בעיקר על התרומה מצד שחקני הספסל. בעוד חיפה קיבלה 3 נקודות בלבד משחקני החמישיה השנייה שלה, קריית אתא ראתה מהספסל שלה 34 נקודות. למרות שהיו בבור דו-ספרתי, האורחים בקאמבק כנק בדקות הסיום הצליחו להוריד למינוס 2 בלבד, כשאיסמעיל רומרו חזר למספרים היפים שלו, וגם קרי קרטר הציג ערב התקפי נהדר אך החטיא זריקות עונשין הרות גורל בשניות הסיום.

לחיפה: פרננדז רומרו 24 (15 רב'), קרי קארטר 21, אופיר הובר 19 (6 רב'), אוראל לב 11, ניב משגב 9, תומר בר אבן 3 (9 אס'). כן שיחקו: אופק אביטל, ג'ון הורביץ, ג'ייקוב אסף מיקאלוב.

לאתא: מאליק קוק 26, דניאל דנינו 15 (7 אס'), שגיב דוד 13, ירין איינהורן 11, יונתן לוי 10 (10 רב'), גיא דותן 7 (7 אס'), גל חלמיש 5, ג'רון פרסלי 4. כן שיחק: רום זרובציק.

--------------------

קרית גת ניצלה בשיניים מעוד הפסד מביך, אחרי סל ניצחון גבולי של נמרוד טישמן. הדרומים הובילו ביתרון דו ספרתי בחלקים נרחבים מהמשחק, אבל מוצקין המשיכה להראות אופי ולא ויתרה, חזרה לעניינים, ושלחה את המשחק להארכה. הפעם זה כאמור לא הספיק, אבל היא בהחלט יכולה להיות מעודדת מהיכולת ולהמשיך להסתכל על הכרטיס לפלייאוף כעל מטרה ריאלית.

במבלה אוסבי שוב נתן משחק טוב עבור הצפונים (היה קרוב לדאבל כבר במחצית), יחד עם עוד משחק נהדר של פלורין קמפבל (29 נקודות באחוזים סבירים). רום קורניליוס הרכש החדש בהחלט שידרג את הרוטציה של רועי פרל, גם אם הוא עדיין לא בא לידי ביטוי בטור הנקודות. אחיו, אור, דווקא היה התקפי יותר עם 15 נקודות, ולא נשכח לציין את נמרוד טישמן שקלע 22 נקודות וקלע את סל הניצחון בשניות הסיום של ההארכה.

למוצקין: פלורין קמפבל 29, במבלה אוסבי 17 (13 רב'), ניב אוזן 11, יבגני ליוטרין 10, נועם מטלון 7, רום קורנליוס 5 (6 רב'). כן שיחקו: רועי יחיא, אלמוג ברק.

לק"ג: נמרוד טישמן 22 (6 רב'), אור קורנליוס 15, רוברט רוטברט 12 (16 רב'), מרשל מוזס 11 (7 רב'), קדריק מייז 8 (6 רב', 7 אס'), דודו שמריז 8, אלון ספיר 3, עידן פז 2.

--------------------

עפולה, שהגיע שוב למשחק שהיא יודעת שהיא חייבת בו ניצחון, הגיע למגרש באיחור בשל תאונת דרכים בכביש 6, מה שגרם לעיכוב בפתיחת המשחק. על המגרש, האורחים חסרו את טרה סימונס וקיבלו את ג'ו ג'ו פאלאס שערך הופעת בכורה פושרת, מנגד ביבנה קיבלו את קני הול ודזי בארמור שערכו גם הם הופעת בכורה.

במשך קצת יותר מ-2 רבעים הצליחה עפולה להשאר בעניינים, אך שתי טכניות מהירות של ג'ף אלן שהובילו להרחקתו, הוציאו את הרוח מהמפרשים של עפולה, שלא הצליחה להתמודד ללא 2 זרים על אף ערב טוב של דניאל קופרברג. ביבנה, שנהנו מערב אדיר של אופק מלכה שהמשיך את התקופה הטובה שלו עם שיא עונתי של 25 נק', יכולים לחייך ולהעיף מבט אל עבר מקום בפלייאוף העליון לאחר שעשו צעד משמעותי בדרך להישארות בליגה. עפולה, מאידך, שוקעת במקום האחרון.

ליבנה: אופק מלכה 25, ג'רמיין ג'ורדן 22 (10 רב'), קנט הול 16 (12 רב'), קלארק רוזנברג 15 (9 רב'), דזי ג'וניור ברמור 7, יובל רחמילביץ 6, עידן רג'ואן 3, אמיר בורסוק 2.

לעפולה: דניאל קופרברג 21 (8 רב'), רון סבג 15, אריאל נבון 9 (, 6 אס'), ג'ף אלן 8 (7 רב'), אלמוג זקס 8, טל פרסלני 7, עזמי אבו אחמד 6, אלכס רוזנברג 5, יוסף מיכאל פלס 2. כן שיחקו: מוריאל לוטאטי, ליאור קוויק.

--------------------

הפועל כפ"ס ממשיכה ביכולת הנהדרת שלה ורושמת ניצחון קליל על השכנה מהוד השרון, שהופיעה עם הרכש אחד - עמית עבו, אך עדיין עם זר אחד. כפ"ס אומנם מסר רק 16 אסיסטים כל המשחק, וקלעה ב-37% בלבד מהצבע, אבל עדיין הגיעה ל-95 נקודות מול האין הגנה האורחת.

דאליס ג'ויינר כבר הגיע לדאבל-דאבל במחצית, וסיים עם 23 נקודות, ביירון ווסלי גם הוא עם דאבל ו-21 נקודות, לצד תרומה יפה מאוד של הישראלים בהובלת די ג'י שארפ, טמיר אריאלי ואיתן רוטנברג. בהוד"ש שוב חמישה שחקנים התחלקו במרבית דקות המשחק ובאופן הזה הקבוצה של חנן הירשוביץ' תתקשה מאוד לשמור על מקומה בליגה. מגדל העמק כבר דולקת מאחור.

לכפ"ס: דאליס ג'וינר 23 (14 רב'), ביירון ווסלי 21 (12 רב'), די ג'יי שארפ 14, טמיר אריאלי 13, איתן רוטנברג 11, אוריאל טרוצקי 5, יונתן רבינוביץ 3, עידו רובינזון 3, יאיר קרביץ 2. כן שיחקו: עידו דוידי, אפי טיומקין, ג'ושוע אדלר כהן.

להוד"ש: ורנון טיל 20 (14 רב', 9 אס'), יותם שירן 20 (8 רב'), עמית עבו 13, כרמל בוכמן 7, עידו סטולרו 6, תום ספיר 6, תומר פורת 3. כן שיחק: אלון ששון.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();