מאחורי הקלעים: הקמע
ספסל ,08/02/2018

הם מתרוצצים על הפרקט, מנסים להכניס את האוהדים לאווירה, והם רצים אפילו יותר מהשחקנים. תמיד רציתם לדעת איך נראת שיגרת משחק של קמע בליגת העל? בואו להכיר את מור עובדיה, הנמר של הפועל חולון.

ביום יום, למור עובדיה יש עבודה מסודרת בתור רואה חשבון ואורח חיים שיגרתי. אבל פעם או פעמיים בשבוע, יש לו כמה שעות בהן הוא נותן לצד הקיצוני שלו לצאת לאוויר העולם. כבר 5 שהוא מפעיל את פי ג'י טייגר, הקמע של חולון, שללא ספק קיבל את השם הכי מקורי בליגה (הקדים את גליליאו, השור של גליל עליון). והנמר כבר מזמן הפך להיות חלק מחייו.




כבר בכניסה להיכל הטוטו בחולון, כולם כבר מזהים את מור. הוא מגיע עם השק הכתום שמכיל בתוכו את החליפה על הכתף, וכולם אומרים לו שלום. מהמאבטח, דרך האוהדים ועד השחקנים והמאמנים. הוא כבר חלק בלתי נפרד מהקבוצה.

"אני בערך המצאתי את זה, קניתי את הקמע לפני 5 שנים ובאתי לקבוצה ואמרתי להם בואו נרים את זה כי זה הלוגו ההיסטורי של הקבוצה. וככה לאט לאט התחלתי לתת לזה יותר חשיפה ולבקש תקציב." מספר עובדיה על איך הכל התחיל. "עכשיו זה ממש מגניב, שילוב אידיאלי בין צחוק לרצינות בחיים שלי. יש מקומות שאני ממש רציני ופה אני משתטה, וזה ממש כיף לי."

העבודה של מור מתחילה כבר בחימום, כשהוא מנסה לעורר את הקהל. בהצגת השחקנים הוא הולך להסתובב קצת עם המעודדות, ואז תופס את מקומו בשורה הראשונה. "במשחק עצמו אני רץ לפי העניין, לפי המשחק. מעיר את הקהל, את המשפחות, האוהדים היותר רגועים. אני מאוד ורסטילי, לפעמים במגרש, לפעמים מתחת לסל"

הרבע השני במשחק מוקדש לטיול ביציע המשפחות, וצילומים עם הדור הצעיר של האוהדים. לא מעט ילדים עוצרים אותו וקוראים לו לתמונה, ולפעמים זה נמשך גם מעבר למשחקים.

"לפעמים אוהדים מבקשים ממני להגיע לארועים של בר מצווה, אם זה מסתדר לי אני עושה איזה סרטון או קופץ לאיזה חצי שעה לעשות להם שמח. "

כמו לא מעט קמעות בליגה, מור גדל כאוהד של חולון, ואם לא היה על הפרקט, היה נמצא ביציע. אבל בניגוד לכמה קמעות האחרים, הוא דווקא לא מגיע מהתחום של ההופעה והריקוד. "שיחקתי בביה"ס אולי באיזה הצגה, אבל ממש לא מגיע מהתחום. למדתי קצת אקרובטיקה, לקחתי כמה שיעורים בוינגייט, ואני חוקר, מסתכל, אני אלמד לעשות הטבעות וכאלה, כל פעם מגדיל את זה קצת."

מודל החיקוי שלו, איך לא, מגיע מה-NBA, שם הקמעות לוקחים את העבודה שלהם בשיא הרצינות והשואו בהתאם. "אני מסתכל בNBA יש את הקמע של שיקאגו שהוא הכי משוגע, אני עוקב אחריו בפייסבוק ורואה מה שהוא מעלה. ולפעמים אני מנסה ליישם דברים קטנים פה, דברים עם הקהל, אולי נשלב ם הקבוצה."

ואיך מגיעים הקולגות והמשפחה לעובדה שבערב הוא הופך לנמר? "כולם אוהבים את זה וזה מאוד מעניין אותם כי זה משהו חדש לא רגיל, רוצים להנות מזה. אני מעלה את זה מהשניה הראשונה, זה חלק ממני."

אה ולמקרה שתהיתם - הוא רץ כ-10 ק"מ במהלך משחק. יותר מהשחקנים.










כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();