בקצה הספסל - הכירו את אליצור מ.א. שומרון
ספסל ,04/02/2018

ספסל ממשיך לטייל ברחבי ליגה ב', והפעם הרחיק אפילו עד מעבר לגבולות הארץ (תלוי את מי שואלים), לכפר תפוח. באיזה תואר לא רשמי מחזיקה הקבוצה, מי הרב ולמה הם בדרך הנכונה לנצח בתחרות חביבי ספסל?

אתם גם קבוצה מעניינת בליגות א' וב'? רוצים לארח את ספסל לארוחת ערב? (אין אוכל אנחנו לא באים). שילחו לנו מייל





תקצירי הפרקים הקודמים:
נעליים, כרטיסים ונפטלי בנט. הכירו את אליצור פ"ת
שחקן שער, שער שלא נפתח ואולם בינלאומי. הכירו את הפועל שפיים

מודים, בהתחלה קצת חששנו לסוע לתפוח. בתקשורת שומעים רק דברים רעים. החברה הנחמדים בהתחלה הציעו לנו טרמפ עם רכב ממוגן מאריאל, אבל בסוף התקמבנו על מתנחל חמוש (כן, יש לנו אחד כזה בצוות האתר! אנחנו לא מפלים) ותפילת הדרך. הגענו בשלום, וקיבלנו גם שיעור על השומרון למשל על הרמזור הראשון, המחסום הצה"לי, לוחות זיהוי לבנות וכו'. מעשיר.

ההגעה לאולם די פשוטה, ואפילו ישר פתחו לנו את השער בכניסה (הינט הינט הפועל שפיים). מאיר (מנהל מחלקת הספורט במועצה) ואמיר (מנהל מחלקת הכדורסל) מחכים לנו בכניסה לאולם ודואגים לשמור לנו חניה, ואנחנו מגלים להם שזאת הפעם הראשונה שלנו מעבר לראש העין כך שאנחנו קצת מתרגשים.

מאיר שולף מהתיק שני צעיפי אוהדים של הקבוצה ונותן לנו, אמיר מתחיל להסביר על הכדורסל במועצה. 15 ישובים, 700 שחקנים, אליפות בילדים ובליגה ב'. מנסים להקים אימפריה. ניסינו לארגן תחרות 'מי גר בהתנחלות עם השם הכי מצחיק', אבל השחקנים לא זורמים ולא קיבלנו אף שם מצחיק.

בהמשך פגשנו שחקן ותיק שהתלהב מכך שכפר תפוח זה הכי חור בליגה, ושאין יותר חור מהם. פעם היה את הקבוצה של עלי, אבל אין יותר והתואר חזר אליהם. אכן מרגש. ואז גילינו את סוד הקסם של הקבוצה - איתן. ילד מקומי בן 13, יו"ר חוג האוהדים, שיחד עם אחותו אחראים על תיפוף 40 דקות וצעקות 'הגנהההההההה'. נראה קבוצה מצליחה להוציא נקודות שם.

המאמן של שומרון סירב להתראיין לפני המשחק. מקצוען. רום שרמן, שחקן החיזוק שבעברו שיחק בליגת העל, דווקא זרם. הוא אמר שהוא נהנה מכל רגע, והבטיח לנו הטבעה. הוא כמעט קיים, רק שעצרו אותו בפאול ב"ס בדרך לשם. לא נורא, אנחנו סולחים לך.

על המגרש קיבלנו משחק די חד צדדי,כשהמקומיים פותחים חזק וממשיכים חזק. ברבע הראשון ההפרש עמד על דו ספרתי, ובהמשך הוא גדל. ואז זה נגמר בניצחון מקומי 53:76, והמשך מאזן מושלם של אליצור מ.א. שומרון. היאח, הידד.

לסיכום:
קל להגיע - עם רכב ממוגן ומתנחל חמוש כליווי
קל לצאת - רק להגיד שלום במחסום הצהלי
חניה - שמרו לנו כפרה עליהם
כיבוד ושתיה - שתיה חמה ועוגיות
יש מה לראות באולם - לוח התוצאות הכי מושקע בשומרון ובכל ליגה ב'!!!
יש מה לראות על הפרקט - רום שרמן הבטיח לנו הטבעה וכמעט קיים, גם המשחק היה לא רע
המארחת ניצחה ולא עשתה פדיחות - כן
בונוס קיבלנו צעיפים - 27 נקודות

ציון סופי לביקור: 35






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();