נדב כהן ונעלי הקסם



בקצה הספסל - אליצור פ"ת
ספסל ,11/01/2018

ספסל ממשיך במסע בליגות הנמוכות, והפעם נסע עד פ"ת לצפות בדרבי היוקרתי של ליגה ב'. מי הגיע בלי נעליים, כמה קשה היה להשיג כרטיסים ואיך נפתלי בנט קשור לכל העניין? צפו בכתבה וגלו.

כתבת וידאו

אתם גם קבוצה מעניינת בליגות א' וב'? רוצים לארח את ספסל לארוחת ערב? (אין אוכל אנחנו לא באים). שילחו לנו מייל





לא יכולנו להישאר אדישים להזמנה להגיע לדרבי הגדול של פ"ת, אליצור מול מכבי. מדובר בדרבי היסטורי וראשון, שכן מכבי היא קבוצה חדשה. אז זרקנו הכל הצידה (סליחה מכבי גני תקווה, אנחנו עדיין אוהבים אתכם) והגענו. כמובן לא לפני שקיטרנו על העובדה שאנחנו צריכים לסוע לפ"ת.

הוראות ההגעה היו "אם זה חשוך, אתם במקום הנכון. משפצים באזור". אז הגענו, היה חשוך, וראינו אנשים בשורטס עם תיקי כדורסל, והבנו שאנחנו במקום הנכון. הקבוצה האורחת הגיעה מוקדם ובנכוחות מלאה, המארחים הגיעו להם לאט לאט כשהמשחק התקרב. האורחים ישר התלהבו מהנוכחות שלנו, והיו כמה ששאלו אם ספסל עדיין קיים. חגגנו 20 לא מזמן, נה נה בננה!

נפגשנו עם אריה, המאמן המקומי שעושה הכל גם מעבר. כמה הכל? הוא אפילו דאג להביא את הנעליים שלו לנדב כהן שהשאיר את שלו בבית. תירוצים על מעבר דירה וקורס מ"פ. אריה סיפר לנו שאליצור פ"ת היא הקבוצה הותיקה בליגה, וזה לא בגלל שהם מעולם לא עלו. זה כי הם עלו, ואז ירדו, ומאז נשארו. יש אפילו כמה גביעים, אבל הם במשרדי האגודה אז אין לנו הוכחה שהם באמת קיימים.

היציעים התחילו להתמלא, ונעצרו כשהגיעו 15 איש. בהחלט טירוף. שתי הקבוצות מחליפות חיבוקים ולחיצות ידיים, זה דרבי זה? גם ניסיונות הטראש טוק של צוות האתר לא עזרו כדי לחמם קצת את האוירה. לא לדאוג, במשחק היא כבר תתחמם לבד. לא היה מכות, אבל לא היינו רחוקים משם.

עכשיו לא מספיק שנאלצנו לסוע לפ"ת, גם קיבלנו את המשחק הכי ארוך בעולם. לא היו הארכות, כן היו שריקות לעבירות כל התקפה. כן, כל התקפה. אליצור פתחה חזק בהובלת מי עם לא נדב יש לי נעליים חדשות כהן, וכשהיא מחוזקת גם במנכ"ל הבית היהודי (בנט זה אח!) הלו הוא ניר אורבך. הוא אגב השחקן הכי מבוגר במחוז. לא בדקנו אם זה נכון, מאמינים לאריה.

ברבע השני מכבי התעוררה, ולאט לאט החלה לפתח פער. שחקני האורחת היו צעירים יותר ואתלטיים יותר ועם סנטר אימתני שרק בשנה שעברה עוד שיחק באליצור (צעקות בוגד נשמעו מכל רחבי העיר). ברבע השלישי זה כבר היה דו ספרתי, אבל ברבע הרביעי אליצור החלה לחזור למשחק. דרמה מטורפת לקראת הסיום כשההפרש ירד ל-4 בלבד (אחרי 80 ריבאונד התקפה בערך), אבל הסיום היה של מכבי. לא נורא אליצור פ"ת, הרסתם לנו את המאזן המושלם, אבל אנחנו סולחים לכם.


לסיכום:

קל להגיע - כן, אבל זה פ"ת
קל לצאת - כן, וכמה שיותר מהר
חניה - יש
כיבוד ושתיה - מכונות אוטומטיות בכניסה
יש מה לראות באולם - לא. אבל כל העיר ככה.
יש מה לראות על הפרקט - כבר ראינו משחקים יותר גרועים
המארחת ניצחה ולא עשתה פדיחות - לא

ציון סופי לביקור: 7 (קיבלתם נקודה על המלחמה בסיום)


אתם גם קבוצה מעניינת בליגות א' וב'? רוצים לארח את ספסל לארוחת ערב? (אין אוכל אנחנו לא באים). שילחו לנו מייל









כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();