כהן-סבן. מפגש עם "האקסית"



הערב: ב"ש מחפשת סנסציה
ספסל ,30/12/2017

האם תיהיה לנו נציגה לאומית בחצי הגמר, לראשונה מאז הפועל ת"א? היא תצטרך לגבור על האלופה הפועל ירושלים בשביל זה. גם דרבי תל אביבי חם מחכה לנו, ואנחנו מקווים שהוא אכן יערך אחרי כל הבלאגן של השבוע האחרון.

הפועל ב"ש \ ב"ש - הפועל ירושלים (19:30, הקונכייה, ב"ש)

הפועל באר שבע עדיין מקרטעת בליגה, אבל קצת מזל בהגרלת הגביע (קפצה על הסיבוב הראשון וניצחה בבית את ר"ג בשני) סידר לה הופעה מכובדת בשלב רבע הגמר, עונה שנייה ברציפות. בעונה שעברה הפסידה הקבוצה של יניב בורגר ברבע האגמר אחרי שעברה את ראשון לציון בשמינית. קשה לראות אותה מדהימה שוב קבוצה מהליגה הראשונה, אבל לא מעט מהשחקנים שלה, שעברו קצת בליגה הראשונה, או רוצים יום אחד להגיע לשם, בהחלט יראו את המשחק הזה כאתגר שהצלחה בו - לבטח לא תפגע בסיכויים שלהם לחזור לשם.

הפועל ירושלים המאוכזבת מסיום העונה האירופאית שלה, מוקדם מאוד מאוד מהצפוי, יודעת שמה שנשאר לה לשחק עליו אלה הם המסגרות בארץ: הגביע והליגה. בעוד שבליגה היא מצליחה לשמור את עצמה צמודה למכבי ת"א (מקום שני עם מאזן של שבעה נצחונות ושלושה הפסדים) היא תרצה לרשום נסיעה חלקה לפחות עד לשלב הגמר בגביע. לקונכייה היא תגיע ללא אלן אומיץ', אוסטין דיי וריצ'ארד הוואל הפצוע, אבל החבורה שכן תהיה, אמורה להפסיק למודי מאור לחזור לבירה עם ניצחון.


הפועל ת"א - מכבי ת"א (21:05, דרייב אין, ת"א)

אז אחרי שכל השבוע התעסקנו במתי יערך המשחק וכולם האשימו את כולם, והאיגוד את הפועל והפועל את ערוץ הספורט, וערוץ הספורט את המנהלת, הגיע הזמן להתעסק בצד המקצועי. ומה קורה במקצועי? לא הרבה. הפועל מגיעה קצרה בלי מקניל שקיבל כל עונש אפשרי חוץ מסקילה בכיכר רבין, עם קו קדמי רעוע ולא דומיננטי אבל עם רוח גבית מהקהל שאחרי ארועי השבוע ירגיש יותר כמו הוריקן. יספיק מול מכבי? כנראה שלא.

היריבה העירונית מגיעה אחרי הפסד ביתי למלאגה שחשף הרבה מאוד בעיות שלא אמורות להוות בעיה מול הפועל. חסרונו של תומאס לא אמור להיות מורגש כשיש לך 4 אחרים על אותה משבצת מה גם שאתה משחק מול קבוצה עם גבוה וחצי מתחת לסל. מה יהיה? כנראה מעל 15. במקרה הכי קיצוני צמוד שני רבעים ובריחה של הצהובים בשלישי לדו ספרתי.







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();