רעננה לא מצליחה לעצור את טיוס (איגוד הכדורסל)



גביע: בלי סינדרלות
ספסל ,24/12/2017

הוד"ש ורעננה נתנו פייט לחולון ומכבי ת"א, אבל נשארו רק עם המחמאות והודחו בשמינית גמר הגביע. ב"ש תיהיה נציגת הלאומית אחרי ניצחון על ר"גבעתיים, גם אשדוד וראשל"צ בשלב הבא. ברבע הגמר מחכה לנו דרבי תל אביב.

הפועל ב"ש \ בני שמעון 81 - הפועל ר"ג \ גבעתיים 69

-- אלירן כהן --

הסערות הגדולות שהבטיחו החזאים נתקעו איפשהו בקטע הדרך שבין קריית גת לבית קמה ועדיין לא מצאה את דרכם לבאר שבע. זה לא הפריע למזג האוויר לתת את אותותיו ולהביא להפסקת חשמל ממושכת בעיר ובהיכל הספורט, שעבר לעבוד על גנרטורים ועמד בהצלחה במשימה. אבל בהיכל בכל זאת הייתה סערה מסוג אחר, קראו לה סטורם וורן.

הסנטר של האדומים, במשחקו הטוב ביותר העונה, הוביל את הקבוצה לניצחון גדול על הפועל ר"ג / גבעתיים, וסידר לקבוצה של יניב בורגר העפלה שנייה ברציפות לשלב רבע הגמר. וורן עלה בחמישייה של באר שבע יחד עם אור סולומון, אנדל קומברבאץ׳, אנטוני פישר ועדי כהן סבן. ר"ג עלתה עם יוני ניר, בראיין הארפר, ראשד מאדן, נועם לייש ועומר טל.

באר שבע פתחה ב0:5, עלתה ל- 4:8, וכאן נעצר המשחק למשך דקות ארוכות בשל הפסקת החשמל האזורית שהשביתה חלק מן התאורה באולם. הקבוצות שבו לפרקט כעבור כ- 20 דקות, אבל לא הרבה השתנה גם כאן. וורן היה האיש של באר שבע, וסיים רבע ראשון נפלא עם 17 נקודות, כששחקני הקבוצה האורחת מתקשים למצוא עבורו פתרונות הגנתיים. באר שבע כבר עלתה לפלוס 9, אבל 2 שלשות של נועם לייש עם סיום הרבע קבעו 21:28 לאדומים.

עבירה שלישית של וורן סייעה לאורחים לחזור לעניינים בתחילת הרבע השני. שלשות של לייש וליאור ליפשיץ, שעלה מהספסל, קבעו שוויון 30. נקודות של מאדן וקוקיה כבר העלו את האורחת ליתרון 5, אבל בליץ של אוהד כהן עם 5 משלו ושלשה על הבאזר קבעו 37:38 לבאר שבע במחצית.

המשחק נשאר צמוד גם בפתיחת הרבע השלישי, כשוורן חזר לפרקט וחזר לקלוע. ר"ג נהנתה מדקות טובות של יוני ניר, שוויון 49. כאן התעורר אנטוני פישר עם שלשה, אור סולומון הוסיף אחת משלו, ועד סיום הרבע עלתה באר שבע ל- 62:56, כשהארפר ואילייב שומרים את המשחק קרוב עם נקודות שלהם.

עמית גרשון פתח את הרבע האחרון עם שלשה שקבעה פלוס 9 לב"ש. ר"ג שוב קיבלה נקודות מנועם לייש ששמר אותה במשחק, אבל גרשון הוסיף שלשה, וורן הוסיף רביעייה, ועל הלוח 74:61 לבאר שבע, 5 דקות לסיום. כאן כבר נגמר האוויר לשחקני האורחת ודאנק ענק של וורן כבר הפך את היתרון של באר שבע לבלתי שביר והרים את החגיגות ביציעים. 81:69 בסיום. באר שבע ברבע הגמר.


מכבי הוד"ש 77 - הפועל חולון 91

-- בועז נוריאלי --

אווירת חג בעתידים שהתמלא בילדי מחלקת הנוער המקומית אבל דווקא המיעוט החולוני השתלט ונשמע היטב. התחממות בין רייס לוושינגטון הדליקה את היציע החולוני אחרי שרייס קיבל את השנייה. אחרי 5 דקות אנחנו ב-11:6 לאורחים שמתקשים לשחק במגרש צר המידות. הרבע ראשון הסתיים ב-23:17 לחולון כשטיל בהתקפה ושירן בהגנה מחזיקים את הוד השרון במשחק.

שתי שלשות בתחילת השני של בלאט וקולמן הרגיעט קצת את הקהל האורח, פתחו פער של 10 ושלחו את הירשוביץ לפסק זמן 2 דקות מפתיחת הרבע. יותם שירן כמעט לבד הצליח לשוות למשחק גוון תחרותי אבל חולון האיכותית לא נתנה למקומיים להתקרב. בלאט מחצי מרחק העלה ל-43:32, פניני בחדירה יפה פנימה סיים את המחצית ב-49:34 סגול.

בלאט הקפיץ את הקהל עם מסירת הלי הופ לדאנק אדיר של רייס ואחרי 3 וחצי דקות בשלישי כבר 20 לחולון. המקומיים במאמץ עילאי הורידו ל-11 אחרי אנד וואן של וושינגטון שזכה לברכות מהקהל האורח אחרי טרש טוק עם רייס. השלישי מסתיים ב 72:60 כשעופר, זה עם הורוד, עלה ליציע של חולון לשיחת הבהרה עם הקהל האורח. שירן מחצי מרחק וטיל עם שלשה הורידו בתחילת הרביעי ל-7 הפרש ויש משחק בעתידים. טיל עם שלשה נוספת הוריד ל- 4 והקהל המקומי מההלם מתחיל לעודד. פסק זמן דן שמיר.

חולון חזרו כמו מלוע של תותח עם דחיפה של הקהל ותוך דקה אנחנו ב-77:68 ופסק זמן צד שני. בסיס וטיל הורידו שוב ל 5 אבל וולדן, תומאס ורייס עם פוש של 2 דקות העלו ל-86:73 עם 3 דקות לסיום והמקומיים כבר נופלים מהרגליים. 40 שניות לסיום כל הילדים נכנסים ונגמר 91:77 סגול.

ראוי לציון: יותם שירן. הוכיח היום את מה שאני טוען מתחילת השנה שמקומו כמעט בכל קבוצה בליגת העל. 23 נק', 6 ריב' בכמעט 37 דקות על המגרש. החזיק כמעט לבדו את המקומיים במשחק מול אחת הטוענות לכתר.


עירוני רעננה - 73 - מכבי ת"א 97

מחזיקת הגביע האריכה את רצף הניצחונות שלה במפעל ללא קשיים מיוחדים, בדרך לדרבי ברבע הגמר. מייקל בריסקר וגל טסלר השאירו את החבורה הלוחמנית של ברק פלג בתמונה במשך כמעט שני רבעים, אלא שבכל פעם שהאורחים קצת הידקו את ההגנה, הפער צמח לדו-ספרתי.


מכבי חיפה 70 - מכבי אשדוד 77

ללא דייויד לורי החולה, אבל עם ג'ראלד לי שחזר מהיעדרות ארוכה ומשחק גדול של קמרון לונג, הדיחו "הדולפינים" את הירוקים מהגביע זו השנה השנייה ברציפות. זאק גרהאם בבכורה נאה ואנג'ל רודריגז שעלה לשחק למרות פציעה כמעט החזירו את חיפה מפיגור מוקדם, אבל רבע אחרון גדול של האורחים סידר לברד גרינברג ניצחון שני העונה על האקסית.


מכבי ראשל"צ 92 - עירוני נס ציונה 87

ניצחון דרמטי לראשל"צ, שהצליחה לייצר מהפך מאוחר בהובלת ג'ייסון סיגרס, איש המשחק שהחטיא רק זריקה אחת מכל הטווחים. מחצית שנייה נהדרת של אלישי כדיר נתנה לאורחים יתרון 8 ברבע האחרון, אבל כפי שקרה להם יותר מדי פעמים העונה, הם לא הצליחו לסגור את הסיפור וראו את היריבה חוזרת בריצה גדולה.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();