מאדן. הצגה



לאומית: מאדן טיים
אלירן כהן ,12/12/2017

ראשד מאדן בתצוגת ענק מנצח את רעננה אחרי שתי הארכות. עוד הערב: הוד השרון הפתיעה את אתא, רחובות טיילה נגד חיפה, יבנה הביסה את מוצקין, באר שבע הזיעה במגדל העמק וקריית גת סימנה עוד וי נגד כפר סבא.

לדיווחים מהמגרשים

תוצאות משחקי הערב:

מכבי רחובות 88 - הפועל חיפה 60
מכבי קרית מוצקין 63 - אליצור יבנה 95
עירוני 'איצקוביץ' נכסים' רעננה 116 - הפועל ר"ג / גבעתיים 118
מכבי קרית גת 90 - הפועל כפר סבא 72
עירוני קרית אתא 96 - מכבי הוד השרון 98
הפועל מגדל העמק \ יזרעאל 90 - הפועל באר שבע / בני שמעון 97
הפועל עפולה - הפועל גליל עליון - מחר

איזה ערב ענק היה לנו במטרווסט. הפועל ר"ג / גבעתיים הגיעה להתמודדות אחרי שרק במוצאי שבת התארחה בעפולה, וכשהיא עדיין עם זר אחד בלבד. הקבוצה המקומית הובילה כבר מהפתיחה ואף עלתה ליתרון שיא של 12 נקודות ברבע השני, אבל המחצית השנייה כבר הפכה צמודה יותר, כשר"ג חזרה לעניינים ואפילו הצליחה לעלות ליתרון קל. רעננה בניצחום של גיא לביא וגיל בני שוב ידעה ליטול את היתרון, ודקה סיום עלתה ל- 90:83 עם 5 רצופות של מייקל בריסקר. גמור? נהה.

שלשה של נעם לייש וסל ועבירה של מאדן הורידו לנקודה, רעננה שוב עלתה לפלוס 3 אבל ראשד מאדן בשלה גדולה שלח את המשחק להארכה. בתוספת הזמן היתרון נע מצד לצד. האורחים עלו ליתרון 5, המקומיים קיזזו, ו- 10 שניות לסיום עלו לפלוס 2. סל של עומר טל עם הבאזר שלח את המשחק להארכה שנייה.

הדרמה נמשכה גם ב- 5 הדקות שהגיעו לאחר מכן, רעננה עלתה לפלוס 3 אבל פספסה הזדמנות לגמור את המשחק, המילטון ב- 1/2 מהקו קבע 1 לרעננה, אבל האורחים יצאו להתקפה אחרונה וראשד מאדן בשלשה מהסרטים קבע 118:116 לר"ג והלך לחגוג ביציע עם האוהדים. מאדן סיים משחק ענק עם 37 נקודות, אליה אלאייב הוסיף 27. ברעננה המאוכזבת בלטו גיא לביא ומייקל בריסקר עם 21.

---

בהפועל חיפה ראו במשחק נגד מוליכת הטבלה הזדמנות נהדרת להוכיח לליגה שהם מסוגלים לנצח ולהיראות טוב גם נגד הגדולות (אחרי הפסדים לר"ג וק"ג), אבל אחרי מחצית ראשונה סבירה (39:31 לרחובות) התפרקו בשנייה, וחזרו הביתה עם הרבה חומר למחשבה.

אלונזו קולמן היה האיש של רחובות במחצית הראשונה (17 נקודות) אבל מי שחגג הערב מתחת לסלים הוא אליאב אוחנון, שסיים עם 20 נקודות. גם חזרתו של תומר בר אבן בשורות האדומים לא סייעה לקבוצה של שרון אברהמי, שסבלה מערב חלש מחוץ לקשת - 4/26.

---

הוד השרון הגיעה ל"רמז" כאנדרדוג, והוכיחה לכל הליגה שהגיע הזמן לקחת גם אותה בחשבון. הקבוצה של חנן הירשוביץ כבר הובילה בפתיחה, נקלעה לפיגור 13, אבל הציגה רבע אחרון ענק שסידר לה ניצחון חוץ נאה במיוחד. ג'ורדן וושינגטון שוב היה מעל כולם עם 31 נקודות, יותם שירן הוסיף 24. בקריית אתא בלט מאליק קוק עם 23.

המשחק כולו התנקז לרבע אחרון צמוד במיוחד, במהלכו התוצאה נעה מצד לצד. כ- 3 דקות לסיום הצליחה הוד השרון לעלות לפלוס 5 עם שלשה של שי בסיס, אתא עם נקודות של קוק וחלמיש חזרה ועלתה לפלוס 1. אתא שלחה את הוד"ש לקו העונשין, שירן רשם 1/2, וושינגטון רשם 1/2, וגיא דותן מהצד השני השווה. וושינגטון שוב נשלח אל הקו וקלע פעמיים, ובמהלך האחרות אתא לא הצליחה למצוא את הסל, והשאירה את הניצחון בידיים של האורחים.
---

במשך ארבעים דקות רדפה הפועל באר שבע אחרי מגדל העמק, אולם ברגע האחרון הצליחה לשלוח את המשחק להארכה, שם הייתה ידה על העליונה. הקבוצה המקומית שלטה במשחק כבר מהפתיחה ואף ירדה למחצית ביתרון 7, כשהאורחים מציגים ערב קליעות חלש מחוץ לקשת.

מגדל העמק המשיכה לשלוט במשחק במהלך הרבע השלישי ועלתה ליתרון שיא של 19 נקודות, אבל קאמבק גדול של באר שבע במהלך הרבע האחרון בהובלת אנדל קומברבאץ' וסטורם וורן החזיר אותם למשחק, כשהאחרון בסל כמעט עם הבאזר שלח את המשחק להארכה.

בתוספת הזמן כבר הייתה ידה של באר שבע על העליונה, שעלתה ליתרון 8 ושחררה הרבה מאוד אוויר. אנדל קומברבאץ' להט בבבאר שבע עם 37 נקודות, סטורם וורן הוסיף 33. בשורות המפסידים ג'יימי הול קלע 27.

---
אחרי הרבה "כמעט", אליצור יבנה הגיעה לאולמה הביתי של מוצקין, ובתצוגת תכלית התקפית לא השאירה למארחת סיכוי, דווקא כשנדמה היה שהחלה להכנס לקצב. הקבוצה של אוהד יתום שלטה במשחק כבר מדקות הפתיחה, ירדה למחצית ביתרון 50:23, ועמדה כבר על פער מבטיח של 36 נקודות.

לא פחות משישה שחקנים בשורות יבנה סיימו עם דאבל-פיגרס, כשעידן רג'ואן שוב סיים כקלעי המוביל עם 17 נקודות ושון דניאל תרם 16. במוצקין קנט הול היה היחיד שהופיע עם 17 נקודות אישיות. יבנה סיימה עם ערב קליעות נהדר מחוץ לקשת - 13/27. ניצחון ראשון ליבנה אחרי ארבעה הפסדים רצופים.
---

הפועל כפר סבא הצליחה למתוח את סגנית מוליכת הטבלה מקריית גת במשך רבע אחד, שהתסיים ביתרון נקודה לזכותה, אבל בשלשות הרבעים שלאחר מכן התקשתה לתת פייט. ק"ג במטווח שלשות ברבע השני רצת 15-0 ועלתה ליתרון שיא של 22 נקודות, שפחות או יותר נמשר גם לאורך 20 הדקות האחרונות.

רוברט רות'בארט, לשם שינוי, לא סיים משחק עם דאבל-דאבל, אבל הפעם היה זה תורו של מוזס מארשל שחגג בצבע מול האקסית עם 15 נקודות ו- 14 כדורים חוזרים, אבל המצטיין הגדול של הערב היה דווקא אור קורנליוס, שקבע שיא קריירה של 17 נקודות. בשורות המפסידים בלט דאליס ג'ויינר עם 21 נקודות.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();