רות'בארט. בלתי עציר



ק"ג ניצחה בזיסמן, אתא בכפר בלום
אלירן כהן ,05/12/2017

עוד מחזור נהדר בלאומית מאחורינו. ק"ג המשיכה להרשים ונצחה בזיסמן, אתא השיגה ניצחון חוץ משכנע בכפר בלום. חיפה לא התקשתה להביס את רעננה, יבנה עשתה חיים קשים לרחובות וגם מוצקין גררה את ב"ש להארכה. בתחתית: נצחונות להוד השרון וכפר סבא.

לדיווחים מהמגרשים

תוצאות משחקי הערב:
הפועל רמת גן / גבעתיים 67 - מכבי קרית גת 74
הפועל כפר-סבא 83 - הפועל עפולה 72
אליצור יבנה 71 - מכבי רחובות 75
הפועל חיפה 91 - עירוני רעננה 62
הפועל גליל עליון 84 - עירוני קרית אתא 94
מכבי הוד השרון 98 - הפועל מגדל העמק 80
הפועל באר שבע / בני שמעון 103 - מכבי קרית מוצקין 97

אז... מה היה לנו הערב?

במשחק המרכזי של המחזור גברה קריית גת על הפועל ר"ג / גבעתיים, שהופיעה להתמודדות עם זר אחד לאור פציעתו של רוברט גלן. הקצב היה של קריית גת כבר מדקות הפתיחה, שמהרגע שנכנסה לקצב לא שמטה את היתרון לרגע. מארשל מוזס שחזר כמחליף לג'ון ווילאמסון הפצוע אמנם הסתבך בעבירות ומיעט לשחק, אבל זה לא מנע מהקבוצה של רועי חגאי לשלוט בעניינים, הרבה בזכות עוד ערב נהדר של רוברט רות'בארט, שסיים עם 20 נקודות (ו- 14 ריבאונדים). ראשאד מאדן בלט בר"ג עם 22 נקודות.

-----

במשחק נטול הגנות ניצחה באר שבע את קריית מוצקין וקיבלה הרבה אוויר אחרי שני ההפסדים האחרונים שלה. תוצאת המחצית הייתה 54:50 למקומיים, שכבר עלו ליתרון 10 במהלך הרבע השני עם מטווח שלשות אך לא הצליחו לשמור עליו. המשחק המוזר נמשך גם במהלך הרבע השלישי, כשב"ש מצליחה לשמור על היתרון אך לא לגמור את המשחק. 2 דקות לסיום עמדו האדומים על יתרון 4, אבל 4 נקודות רצופות של ליוטרין שלחו את המשחק להארכה. בתוספת הזמן ב"ש בהובלת אנדל קומברבאץ' השתלטה על העניינים ו- 13 שניות לסיום עלתה ליתרון 6 ממנו מוצקין כבר לא יכלה לחזור. 27 נקודות היו לקומבראץ' מצד אחד, 23 לפלורין קמפבל מצד שני.

-----

בכפר בלום השיגה קריית אתא ניצחון חוץ ראשון העונה שבהחלט היה סוג של הצהרת כוונות מבחינתה. הקבוצה המקומית, שהציגה יכולת נהדרת בשבועות האחרונים, לא הייתה בעניינים כבר מהפתיחה ולמעשה לא הובילה אפילו פעם אחת. האורחים שטפו את הפרקט וסופסוף הציגו את היכולת שבקריה חיכו לה. המחצית הסתיימה ביתרון 53:37 לקריית אתא, ברבע השלישי הפער רק הלך וצמח, ולגליל לא נשאר עוד הרבה על מה לשחק ברבע האחרון, למעט ההפרש שהצליחה להוריד כשהמשחק היה כבר גמור. מאליק קוק בלט עם 24 נקודות למנצחים. 20 של אדוארדס מהצד השני לא הספיקו, לצד ערב חלש של קורטני פלס.

-----

57 נקודות במחצית אחת הספיקו לחיפה כדי להשיג ניצחון ביתי קליל על רעננה, שהופיעה למשחק ללא רודני וויליאמס ששוחרר בתחילת השבוע. דקות הפתיחה עוד היו צמודות, אבל הרבע הראשון הסתיים ביתרון 10 למקומיים, במחצית הפער כבר צמח ל- 24 ובשיאו עמד על 38. תומר בר-אבן הפצוע חסר בחיפה, ליאור קררה הפצוע חסר ברעננה. ניב משגב להט על הפרקט עם 23 נקודות (6 שלשות) ונעזר בעוד דאבל-דאבל של רומרו. גיבנס בלט ברעננה עם 18 נקודות. הדיווח של אדי מינץ עוד יגיע.

את המשחק כיבדו בנוכחותם שחקני קבוצת הכדורגל של הפועל חיפה, חנן ממן, מקסים פלקושנצ'נקו, גל אראל וארבעת הזרים, ראדו גינסארי, גביראל תמאש, ראמסוס סויסטאד, והשוער ארנסטס שקטוס.

-----

בקרב התחתית הלוהט של המחזור גברה הפועל כפר סבא על הפועל עפולה, והשאירה את הקבוצה מבירת העמק על מאזן של ניצחון בודד מול שישה הפסדים (ומשחק חסר). עפולה דווקא הייתה זו שפתחה טוב את המשחק ועלתה בקלילות ליתרון 10, אבל משם הקצב כבר היה של כפר סבא, שנהנתה מחזרתם של טמיר אריאלי ודיג'י שארפ, שהגיע בהשאלה מהרצליה. כפר סבא חגגה עם 31 נקודות ברבע השני ושמרה על היתרון כל הדרך לניצחונה השני העונה. ביירון ווסלי בלט בירוק עם 24 נקודות (19 במחצית), בעפולה בלט ווין לנגסטון עם 19.

-----

אליצור יבנה הצליחה לעשות חיים קשים למוליכת הטבלה מרחובות, אבל הקבוצה של אבנר יאור, שרשמה את הפסד הבכורה שלה בשבוע שעבר למוצקין, ידעה להתעלות במאני-טיים ולצאת עם הנקודות. המקומיים פתחו את המשחק טוב ועלו ליתרון 9, התוצאה התייצבה עד המחצית, והדרמה התנקזה לרבע האחרון. כדקה לסיום עמדה רחובות על פלוס 2 בלבד, אבל דולב דראפיץ' עם 2 מהקו סגר עניין. מרכוס רלפורד וגור פורת בלטו עם 20 נקודות ברחובות, 21 לדיאנגל'ו בצד השני.

-----

הוד השרון המשיכה ביכולת הנהדרת שלה מהשבוע שעבר וגברה בביתה על מגדל העמק, שהופיעה למשחק בסגל חלקי וחסרה את ארד הררי הפצוע. המקומיים כבר עלו ליתרון 50:35 במחצית, מגדל עוד הצליחה להוריד למינוס 7 בלבד במהלך הרבע האחרון, אבל כאן ג'ורדן וושינגטון ויותם שירן העלו הילוך והגבירו קצב בהתקפה (30 נקודות להוד"ש ברבע האחרון) בדרך לניצחון. וושינגטון בלט עם 25 נקודות (15 ריבאונדים), במגדל בלט ג'יימי הול עם 22 נקודות.







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();