יתום. נצחון שני ברציפות



לאומית: יבנה הדהימה את אתא, הראשון של מוצקין
אלירן כהן ,07/11/2017

הקבוצה של אוהד יתום הופיעה עם זר אחד אבל הדהימה את קריית אתא בערב קליעות משובח. גם באר שבע הסתדרה עם זר אחד נגד רעננה. ניצחון בכורה למוצקין, ונצחונות קלים לחיפה (על מגדל), ר"ג (על הוד"ש) וגליל (בכפ"ס).

ברוכה הבאה מכבי קריית מוצקין. הקבוצה של יוסי שוורץ הזיעה לא מעט , אך בסופו של יום רשמה את ניצחון הבכורה שלה בלאומית על הפועל עפולה, 67:64. הקצב היה של מוצקין, שסך הכל הציגה חלוקת נקודות די שוויונית בהובלת פלורין קמפבל (18 נקודות). בצד השני 17 של ווין לנגסטון לא סייעו לעפולה. מוצקין הובילה כמעט לאורך כל שלבי המשחק, וסיימה את הרבע השלישי ביתרון דו ספרתי, אבל עפולה הצליחה לחזור למשחק בדקות המכריעות. 5 רצופות של אריאל נבון הורידו את המקומיים ליתרון 3 בלבד, כ- 20 שניות לסיום, אבל איגור סימין נשלח לקו לסגור עניין.

הפועל חיה של שרון אברהמי הצליחה לשמור על מאזן נקי מהפסדים גם לאחר המחזור הרביעי, וגם אחרי שנקלעה לפיגור לא צפוי במהלך הרבע הראשון, ידעה לחזור לעניינים ולמחצית כבר ירדה ביתרון 41:31. האדומים המשיכו במומנטום שלהם גם במהל ך הרבע השלישי, אותו ניצחו 24:10, ולמעשה הפכו את 10 הדקות האחרונות לחסרות משמעות. איסמעיל רומרו שוב בלט עם 20 נקודות, למרקוס ריד הוסיף 17, כולן במחצית הראשונה. בשורות מגדל העמק – 11 נקודות לנבות ינאי.

אליצור יבנה ממשיכה במומנטום הנהדר שלה ורושמת ניצחון שני ברציפות, הפעם על קריית אתא החזקה – 99:92. יבנה הופיעה ללא ריילי דיאנג'לו הפצוע אבל עם יופי של תרומה מצד הישראלים שלה, בהובלת עידן רג'ואן (25 נקודות) וקלארק רוזנברג (21 נקודות) . הקבוצה של אוהד יתום שלטה במשחק כבר מדקות הפתיחה והציגה אחוזי קליעה מרשימים מכל הטווחים. המחצית הראשונה הסתיימה ביתרון 53:49 למקומיים, שהצליחו לשמור אוויר גם לחצי השני ונהנו מהתעוררות של ג'רמיין ג'ורדן בדרך להבטחת הניצחון המפתיע. רודני אלכסנדר קלע 26 למפסידים.

אחרי מחצית ראשונה טובה שהסתיימה ביתרון 39:28, בבאר שבע היו בטוחים שהפעם זה ילך קצת יותר קל מהצפוי. היתרון של האדומים כבר עמד על 20 נקודות במהלך הרבע השלישי, אבל רעננה בקאמבק אדיר בהובלת גיא לביא הורידה למינוס 3 בלבד, כ- 3 דקות לסיום – 65:62. כאן התעורר אנדל קומברבאץ' (21 נקודות) עם שלשה גדולה, ויחד עם עדי כהן-סבן הבטיח למקומיים את הניצחון. בשורות רעננה בלטו גיא לביא (17 נקודות) וסמי גיבנס (16 נקודות).

24 נקודות בודדות של רוברט גלן הספיקו לרמת גן / גבעתיים כדי לנצח את הוד השרון הפצועה, 93:75. הקבוצה של חנן הירשוביץ' חסרה את אילן ברקוביץ', שון דניאל ולמעשה גם את הזר נינו ג'ונסון ששוב לא נראה כשחקן חיזוק, ונמצא בדרכו החוצה מהקבוצה. ר"ג ירדה להפסקה ביתרון 49:37, וכבר עלתה לפלוס 21 בסיום הרבע השלישי, כששני הזרים שלה נותנים את הטון ומשאירים את הוד השרון ללא מענה. 21 נקודות של יותם שירן מהצד השני ועוד דאבל-דאבל של טיל לא הספיקו לשרוניים.

הפועל כפר סבא הצליחה להחזיק יפה במשך מחצית אחת מול גליל עליון, אבל ב- 20 הדקות הנותרות התקשתה לעשות נקודות ויצאה עם הפסד רביעי העונה. המחצית הראשונה הסתיימה ביתרון קל לגליל, 41:39, שכבר הייתה במינוס 9 במהלך הרבע הראשון, אבל פתחה את המחצית השניה עם מטווח של רום גפן וגל גלינסקי בדרך ליתרון דו ספרתי ממנו כפ"ס כבר לא יכלה לחזור. ברנדון אדוארדס שוב הוביל את גליל עם 26 נקודות ו- 13 כדורים חוזרים, דאליס ג'ויינר בלט בכפר סבא עם 22 נקודות. בסיום: 92:65 לצפוניים.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();