יניב שטראוס. גליל שמרה על הצפון (לימור מלינוף)



לאומית: חיפה, ק"ג ורחובות בודדות בפסגה
אלירן כהן ,31/10/2017

גליל הנחילה לר"גבעתיים הפסד ראשון אחרי הארכה מסל ניצחון של ברנדון אדוארדס, ק"ג שומרת על הפסגה אחרי ניצחון על רעננה שהושג גם הוא אחרי 45 דקות. רחובות וב"ש ברבע אחרון נהדר גוברות על עפולה וכפ"ס, חיפה הזיעה קלות בהוד"ש ונשארה מושלמת גם היא, ורק בקריות היה משחק חד-צדדי.

במשחק המרכזי של המחזור ניצחה קריית גת את רעננה 91:85, לא לפני שכבר הייתה במינוס 8, לא לפני שנזקקה להארכה. המשחק היה צמוד מאוד עם לא פחות מ17 חילופי הובלה לכל אורכו (!), כשהיתרון לא חצה ולו פעם אחת את גבול הדו ספרתי.

מייקל בריסקר רשם עוד משחק מצויין
, כולל התעלות ברבע האחרון כשיחד עם גיא לביא החזיר את רעננה ממינוס 5 לשיוויון והארכה. עם 3 שלשות ו6/6 מהצבע, בריסקר הצעיר ממשיך להרשים וסיים ערב מצויין עם מדד 26 ו24 נקודות. בצד השני מי שדיבר במאני טיים היו אלו נמרוד טימשן ואלון ספיר שהבטיחו למקומיים את הניצחון. ג'ון ווילאמסון קלע 19 לק"ג ונעזר ב- 15 נקודות ו- 14 אסיסטים של טישמן, ברעננה כבר דיברנו על בריסקר וסמי גיבנס הוסיף 23.


בדרבי הקריות ניצחה אתא את מוצקין 78:100. אחרי רבע ראשון נטול הגנות לחלוטין שהסתיים ב26:28, שאר המשחק היה בשליטת המארחים בהובלת רודני אלכסנדר שחגג בצבע. האחרון הוביל 6 שחקנים מקומיים שקלעו בדאבל פיגר למרות אחוזים בינוניים.

בעוד קרית אתא חילקה דקות לאורך כל הרוטציה (9 שחקנים עם 14 דקות ומעלה כ"א), במוצקין התעקשו לשמור על רוטציה מצומצמת כשאפילו אלמוג ברק מקבל מעט מעוד זמן על הפרקט. פלורין קמבל רשם עוד משחק טוב בשורות מוצקין עם 23 נקודות (9/11 ל-2), נועם מטלון הפציץ מחוץ לקשת וסיים עם 16.


הפועל באר שבע / בני שמעון התקשתה במשך שלושה רבעים נגד כפר סבא, אבל רבע אחרון נהדר, אותו ניצחה 23-10 הבטיח לה את הניצחון הראשון העונה - 78:63. באר שבע נהנתה ממשחק נהדר של אנטוני פישר (18 נקודות), המצטיין במשחק, ואנדל קומברבאץ' (19 נקודות).

אבל מי שהכניס אותה לקצב ברבע האחרון היה טוני יאנגר, שקלע 3 שלשות ב- 2 דקות ויחד עם סטורם וורן התחיל במומנטום ממנו כפר סבא התקשתה לחזור. את המקומיים הוביל דאליס ג'ויינר (20 נקודות) ששלט ברחבות ואיתן רוטנברג (14 נקודות).

לדיווח המלא של אלירן כהן מכפ"ס


במשך 3 רבעים היה ריח של הפתעה בעפולה, כשהמארחת שטרם ניצחה העונה הובילה בפער דו ספרתי שעמד בשיאו על 16 הפרש. אבל כדורסל משחקים 40 דקות. עפולה לא הופיעה לרבע האחרון, קלעה 9 נקודות בלבד ואיבדה 4 כדורים. רחובות שקלעה 46 נקודות ב3 הרבעים הראשונים קלעה 25 בדרך למהפך, שנשמר עד הניצחון.

ינעם אירם שסיים את המשחק עם 18 נקודות קלע 7 מתוכן ברבע האחרון, כולל שלשת קלאץ' שסגרה את הסיפור 40 שניות לסיום. זאת אגב הייתה שלשה אחת מתוך 3 בלבד שקלעה רחובות הערב, כשהיא מעמידה 33% מהשדה. גם עפולה קלעו 3 שלשות בלבד, אבל באחוזים קצת פחות גרועים. זה כמובן לא עזר להם בשורה התחתונה.

לדיווח המלא של יניב סהראי מעפולה


מכבי הוד השרון הצליחה להסתדר פעמיים עם זר אחד, אבל ללא הרכז שלה, אילן ברקוביץ', שסובל מפציעה ולא יכול היה לקחת חלק במשחק - היא כבר לא יכלה. הפועל חיפה קיבלה חזרה את איסמעיל רומרו אחרי משחק חלש בשבוע שעבר ששלט ברחבות ורשמה את ניצחונה השלישי העונה. הוד השרון הסתפקה בהופעה מאכזבת מצד הזר החדש שלה, נינו ג'ונסון, שנחת בארץ בסוף השבוע האחרון.

המקומיים הובילו רק בפתיחת המשחק, 0:4, משם היתרון עבר לצד האדום. הקבוצה של שרון אברהמי לא הצליחה לגמור את המשחק בשלב מוקדם מצד אחד, אבל עמדה במרחק בטוח מיריבתה בצד שני, ואף עלתה ליתרון שיא של 17 נקודות. רומרו, המצטיין במשחק כאמור, סיים עם 28 נקודות ו- 17 ריבאונדים, הוד השרון, מנגד, סבלה ממשחק חלש מאוד של הצמד שירן-דניאל אבל לצד התמורה הקבועה של ורנון טיל (20 נקודות) קיבלה 14 מסטולרו ו- 12 מאלון ששון.

לדיווח המלא של אדי מינץ מהוד"ש

אבל הדרמה הגדולה של הערב הגיעה מכפר בלום, שם הקבוצה המקומית הנחילה להפועל ר"ג / גבעתיים את הפסדה הראשון העונה בתום הארכה ודרמה גדולה. 10 שניות לסיום הצליח רוברט גלן האורח לסחוט מהלך של סל ועבירה ולקבוע שוויון 85, אבל החטיא את כדור הבונוס מהקו והמשחק נשלח להארכה. גם בתוספת הזמן המשחק המשיך להיות צמוד, אבל מי שהיה חתום על התוצאה הוא ברנדון אדוארדס, שהשתלט על כדור חוזר מהחטאה של רום גפן וקלע את סל הניצחון. קורטני פלס קלע 24 למנצחים, ברנדון אדוארדס הוסיף 20. את הצד השני הוביל רוברט גלן עם 33 נקודות.

לדיווח המלא של צוד בדיחי מכפר בלום






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();