סיכום שבוע: מרכיבים לכם חמישיה
אלירן כהן ,27/10/2017

מי נכנסו השבוע לרשימת המצטיינים? שני נציגים לעיר חולון שרשמה השבוע שלושה ניצחונות, ובחירה נוספת בשחקן בעל ניסיון בלאומית. בגזרת הארצית שחקן צעיר וקבלן עליות אחד ליד השני.

-- גיא יעקובוביץ', ענר חתואל, אדי מינץ, שי ברק, אלירן כהן --

על: ג'ו אלכסנדר (הפועל חולון)

22 נקודות,7 כ"ח ו- 2 חטיפות. הפורווד החולוני היה השחקן הבולט בשורות הסגולים בניצחון על בני הרצליה במבצר השבוע. אלכסנדר ממשיך להפגין דומיננטיות ולהראות את מה שלא הצליח לעשות במדי מכבי תל אביב בעונה שעברה. אלכסנדר ללא ספק הוא אחד מנקודות האור הבודדות בפתיחת העונה החלשה והמאכזבת של חולון, שמחכה לטוויסט הראשון שלה העונה.

על נשים: נועה זליבנסקי (אליצור חולון)

בתום שבוע עמוס בשני משחקים, השיגו אשדוד, רמת חן, רעננה וגם חולון שני ניצחונות ליגה. את השבוע התחילו חולון עם ניצחון על בני יהודה ברבע אחרון גדול ואמש גברו בחוץ על רמת השרון. בשני המקרים זליבנסקי היתה חלק דומיננטי בניצחון. נגד חולון סיימה זליבנסקי במדד +/- הגבוה בקבוצה (36) ו-12 נקודות, 6 ריב' ו-3 אס' ואפילו חסימה.

היכולת הגבוהה של זליבנסקי הבטיחה לה מקום בחמישייה נגד רמת השרון. בצעד לא אופייני למאמנים בליגת העל, הלך רועי איזנברג על חמישייה עם 3 ישראליות ורק 2 זרות (!). ב-31 דקות משחק קלעה 13 נקודות ועוד 3 אסיסטים במה שהסתיים ניצחון 74:68 ובתואר שחקנית השבוע.

לאומית: גור פורת (מכבי רחובות)

בשבוע שעבר זה היה רות'בארט, השבוע זה פורת, ולצד כל הצעירים הדומיננטיים בליגה, בינתיים שני המצטיינים השבועיים שלנו הם דווקא בעלי הניסיון הגדולים. רחובות פגשה את קריית אתא המאיימת למשחק שהיה הרבה יותר מעוד שתי נקודות עבורה, סוג של מבחן כוח. הרבע הראשון עוד נתן לקבוצה של אבנר יאור את התחושה שהפעם זה עלול להגמר אחרת, אבל אז הגיעו השני, והשלישי, והאחרון, ובניצוחו של האיש מהכותרת, שסיים עם 23 נקודות ו- 6 כדורים חוזרים, הקאמבק הושלם. ולא רק הושלם - גם הפך מפוטנציאל להפסד בפער דו ספרתי מצד אחד לניצחון בפער כזה מהצד השני.


ארצית צפון: איתי קרביוב (א.ס. רמת השרון)

צמד ההפתעות מהשבוע שעבר השאירו אותנו עם בחירה כפולה, ועם מחזור שני אליו הגיעו שלושת הגדולות "מוכנות" הרבה יותר. אז נתניה לא הופתעה, גם לא עכו, וגם לא רמת השרון. האחרונה פגשה את מעלות, קבוצה שמכוונת למקומות הגבוהים בליגה השנה, אולם על הפרקט הקבוצה של שי מינסטר די התקשתה לבוא לידי ביטוי. הרבה מזה בזכות ההגנה הנהדרת של רמת השרון שהשאירה את מעלות על 62 נקודות, ומשחק ההתקפה הנהדר, בניצוחו של איתי קרביוב, שהוביל חמישה קלעים בדאבל-פיגרס עם 23 נקודות ו- 12 ריבאונדים.

משחק נהדר היה גם לתום סלוצקי מצפת (19 נקודות), בניצחון על נצרת עילית, שזכה לקול אחד פחות במערכת "ספסל".

ארצית דרום: עידו אלון (מכבי שוהם)

מודים ומתוודים שלא האמנו ש-שוהם תשיג את הניצחון הראשון שלה העונה כבר במחזור השני של העונה. הרבה קרדיט מגיע לרועי מייזליק, מאמן הקבוצה, שעל אף ההכנות המאוחרות הצליח לייצב סגל שחקנם צעיר שכבר בשבועות הראשונים של העונה הצליח להביא את עצמו לידי ביטוי. מי שבלט בשורות שוהם הוא עידו אלון הצעיר, שסיים כקלע המוביל של הקבוצה עם 20 נקודות והיה חלק מהמאמץ הקבוצתי המשותף בניצחון על רמלה, שאמנם מחזיקה כרגע במאזן 1-1 אבל לא יכולה להרשות לעצמה לאבד הזדמנויות להצמד לצמרת.

משחק נהדר היה גם לרז ניסים כהן, שקלע 33 נקודות בניצחון הענק של חבל מודיעין על עירוני ר"ג, אבל הוא כבר, כפי הנראה, מחכה לכם ברשימת מצטייני החודש. שעוד רגע נגמר.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();