גורדון. יפתיע?



הסיבוב הראשון בגביע יוצא לדרך
ספסל ,18/10/2017

משחקי הסיבוב הראשון בגביע המדינה יוצאים לדרך וייפרשו על פני היומיים הקרובים. במוקד משחקי היום: דרבי צפוני בכפר בלום, הפועל ת"א מגיעה לעפולה וראשל"צ בקריית אתא. מחר: דרבי קבוצות אוהדים בזיסמן על טהרת הלאומית, נס ציונה מצפינה למוצקין.

--- יניב סהראי ---

הפועל גליל עליון - עירוני נהריה (רביעי, 19:30, כפר בלום)

הקבוצה מכפר בלום, שהצליחה להפתיע בעבר קבוצות מליגת העל, פתחה את העונה שלה ברגל ימין עם ניצחון ביתי נאה על אליצור יבנה, כשהיא מקבלת משחק נהדר מצמד הזרים שלה ומרום גפן וגל גילינסקי. עירוני נהריה פתחה גם היא את העונה בצורה טובה, כשהיא נעזרת ביכולת מצויינת של אלכס יאנג ורושמת ניצחון משכנע על הפועל תל אביב והפסד צמוד להפועל ירושלים.

הפועל מגדל העמק/עמק יזרעאל - מכבי הוד השרון (רביעי, 19:30, גן נר)

מפגש על טהרת הליגה הלאומית. הקבוצה המאוחדת, שתארח את המשחק ב"גן נר" בשל שיפוצים באולמה, פתחה את העונה ברגל שמאל כשהיא מתפרקת ברבע האחרון(הפסידה 31:6) מול רחובות וחוטפת תבוסה צורמת. הוד השרון, מנגד, פתחה את העונה ברגל ימין עם ניצחון בהארכה מול קרית מוצקין. הוד השרון תגיע למשחק עם זר אחד לאחר ששיחררה את ג'ון פילדס.

אליצור קרית אתא – מכבי ראשון לציון (רביעי, 19:30, רמז)

משחק עם פוטנציאל להפתעה. אתא פתחה את העונה בצורה מצויינת עם הכנה כמעט מושלמת וניצחון נאה בפתיחת העונה על עירוני רעננה, כשמאליק קוק המצויין מוליך את הקבוצה עם 24 נק'. הקבוצה מעיר יין עברה תקופה הכנה לא יציבה שנמשכה עם הפסד צמוד בליגה להפועל ירושלים. חניכיו של שמוליק ברנר פייבורטים, אך נתקלים ביריבה לא פשוטה שיכולה להפתיע אותם.

הפועל עפולה – הפועל תל אביב (רביעי, 19:30, היכל הספורט העירוני)

הקבוצה מבירת העמק פתחה את העונה בצורה קטסטרופלית עם תקופת הכנה שכללה שינוי על הקווים והפסד ביתי בפתיחת העונה למכבי קרית גת. הפועל תל אביב פתחה את העונה עם ניצחון נאה על הפועל חולון, אך לא המשיכה את המומנטום מול נהריה ותרצה לא להסתבך יותר מדי ובעיקר לא לסכן את שחקניה הפצועים לקראת המפגש הגדול מול הפועל ירושלים במוצ"ש.

הפועל רמת גן/גבעתיים – הפועל חיפה (חמישי, 19:00, זיסמן)

המשחק החם של הסיבוב הראשון של גביע המדינה יפגיש בין 2 קבוצות האוהדים מהליגה הלאומית. הפועל ר"ג/גבעתיים מגיעה אחרי ניצחון מרשים בפתיחת הליגה על הפועל ב"ש החזקה, כשמי שמוביל את הקבוצה הוא רוברט גלן עם 38(!) נק'. הפועל חיפה פתחה גם היא בניצחון, כשגם אצלה מי שמרשים הוא הזר הגבוה של הקבוצה- איסמעיל רומרו שתפר 30 נק' וקטף 9 ריב'. תומר בר אבן היה נהדר גם הוא ולא היה רחוק מקוואדרופול-דאבל.

מכבי רחובות – הפועל כפר סבא (חמישי, 19:00, קציר)

משחק על טהרת הליגה הלאומית. מכבי רחובות נעזרה ברבע אחרון מפלצתי של 31:6 כדי לנצח את הקבוצה המאוחדת מהעמק. מי שגילו יכולת טובה הם צמד הזרים של קבוצה, אלונזו קולמן (23 נק' ו-11 ריב') ומרכוס רלפורד (19 נק'). לכפ"ס זה הלך קשה יותר, והיא פתחה את העונה עם הפסד להפועל חיפה. דאליס ג'ויינר, כהרגלו, היה נהדר והוביל את קלעי הקבוצה עם 21 נק'.

אליצור יבנה – הפועל אילת (חמישי, 19:00, היכל הספורט רלף קליין)

הקבוצה מהלאומית פתחה את העונה ברגל שמאל כשהפסידה בכפר בלום לקבוצה המקומית. קלארק רוזנברג היה נהדר עם 26 נק', אך יבנה לא קיבלה תרומה מספקת מהזרים (23 נק' משותפות) ובלי יכולת טובה משניהם, יהיה קשה לקבוצה של אוהד יתום להפתיע. הפועל אילת פתחה עונה עם הפסד ביתי למכבי ת"א, אך התאוששה בחוץ מול חולון בעזרת יכולת מצויינת של מייק רוסאריו שתפר לא פחות מ-6(!) שלשות ברבע האחרון.

מכבי קרית מוצקין – עירוני נס ציונה (חמישי, 19:00, גושן)

מפגש בין העולה לליגה הלאומית לעולה לליגת העל. קרית מוצקין ציפתה לפתוח את העונה בצורה טובה יותר, אך נכנעה בהארכה למכבי הוד"ש וחנן הירשוביץ' המנוסה. צמד הזרים של הקבוצה תרם 22 נק' משותפות וביכולת כזאת יהיה קשה למוצקין להפתיע את הקבוצה מלב המושבה. נס ציונה מגיע מחוייכת למשחק לאחר שרשמה ניצחון ביתי על גלבוע/גליל ונמנעה מפתיחת במאזן 0:2. אלעד הופמן היה מצויין ורשם שיא קריירה(בליגת העל) עם 18 נק'.

המשחק בי עירוני רעננה להפועל גלבוע/גליל ייערך בשבוע הבא. המשחק בין מכבי קריית גת לבני הרצליה ייערך בחודש הבא.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();