בר אבן. התפוצץ (לימור מלינוף)



לאומית - מחזור ראשון: ק"ג וחיפה טורפות
אלירן כהן ,15/10/2017

תומר בר-אבן עם כמעט קואדראפל דאבל הוביל את חיפה לניצחון בכפר-סבא, קריית גת טיילה בעפולה והשיגה ניצחון קליל. ניצחון לאתא על רעננה ולגליל על יבנה. רציתם הפתעה? אז הוד"ש ניצחה במוצקין אחרי הארכה. מחר: ב"ש מגיעה לזיסמן.

המחזור הראשון בליגה הלאומית כמעט כולו מאחורינו, ובסך הכל הסתיים בלי יותר מידי הפתעות, למעט הניצחון הנאה שהשיגה הוד השרון באולמה הביתי של העולה החדשה ממוצקין.

שרון אברהמי סימן וי ראשון במשחק הבכורה שלו כמאמן הפועל חיפה, שרשמה ניצחון 84:68 באולם "היובל", מגרשה הביתי של הפועל כפר סבא. חיפה פתחה נהדר את המשחק בהובלת איסמעיל רומרו ותומר בר-אבן, שרשם הופעה גדולה ולא היה רחוק מקואדראפל דאבל. כפר סבא הצליחה להפוך פיגור דו ספרתי למינוס 6 בלבד במהלך הרבע האחרון, אבל התקשתה במשחק ההגנה בדקות הסיום ושלחה את רומרו (30 נקודות) ובר-אבן (14 נקודות, 10 ריבאונדים, 9 אסיסטים, 7 חטיפות) לחגוג ניצחון. דאליס ג'ויינר בלט אצל הירוקים עם 21 נקודות.

לדיווח המלא של אדי מינץ

מכבי קרית גת לא התקשתה להביס בחוץ את הפועל עפולה, 100:83. הקבוצה של רועי חגאי שלטה במשחק כבר מדקות הפתיחה, הכתיבה קצב התקפי מטורף, וירדה למחצית ביתרון 56:42. רוברט רות'בארט היה גדול על כולם וסיים עם 30 נקודות ו- 10 כדורים חוזרים. קדריק מייז הוסיף 25 משלו וגם נמרוד טישמן ואלון ספיר היו קרובים לדאבל-דאבל משלהם. את עפולה הובילו טל פרסלני ורון סבג עם 16 נקודות כ"א.

לדיווח המלא של יניב סהראי

את התוצאה המפתיעה של הערב רשמה מכבי הוד השרון כשניצחה באולם "בגין" בקריית מוצקין את העולה החדשה מהליגה הארצית 85:76. הקבוצה המקומית שלטה במשחק מתחילתו ועד סופו, ביתרון שנע סביב הדו-ספרתי. האורחים עלו חדים יותר לרבע האחרון, ובהובלת שון דניאל הצליחו להצמד למוצקין. המקומיים כבר עלו ליתרון 6 דקה לסיום, אבל צמד הזרים של הוד השרון עם 6 נקודות משלו כפה שוויון 71 והארכה. בתוספת הזמן נגמר האוויר למוצקין, שקלעה במהלכה 5 דקות בלבד. ורנון טיל ויותם שירן חגגו בצד השני, ובסיום: 85:76 להוד השרון. טיל הוליך את הוד השרון עם 18 נקודות, פילדס הוסיף 25 ו- 15 ריבאונדים. איגור סימין בלט במוצקין עם 16 משלו.

מכבי רחובות אירחה את הפועל מגדל העמק (הביתיות הוחלפה, מנחשים שזה קשור לתקינות אולם "יערת העמק") ולא התקשתה לנצח 87:60. במחצית הראשונה עוד הייתה צמודה יחסית והסתיימה ביתרון 38:31 בלבד לחניכיו של אבנר יאור, שלא הצליחו לברוח גם ברבע השלישי, אותו סיימו ב- 56:54 בלבד. הרבע האחרון היה כולו של הקבוצה המקומית, שהשאירה את מגדל העמק על 6 נקודות בלבד, כשהיא קולעת 31 מהצד שלה, בהובלת אלונזו קולמן המצוין, שסיים את המשחק עם 23 נקודות. מרכוס רלפורד הוסיף 19. במגדל העמק בלט טיילור ג'ונס עם 14.

קרית אתא שמרה על הבית מול עירוני רעננה עם ניצחון 77:84. בשורות המארחים בלטו צמד הזרים מאליק קוק ורודני אלכסנדר. גליל עליון הביסה את אליצור יבנה 71:92 עם משחק נהדר של קורטני פלס (20) ורום גפן (17). בשורות יבנה בלט קלארק רוזנברג עם 23 נקודות.








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();