אלכסנדר. בדרך לתואר ראשון?



קריית גת - קריית אתא - טייק 1
אלירן כהן ,08/10/2017

התגעגעתם? אז הנה הן שוב איתנו: משחק גמר גביע הליגה יפגיש בין מכבי קרית גת, שגברה על הפועל ר"ג / גבעתיים, לבין עירוני קריית אתא, שטיילה נגד עפולה. מזכיר נשכחות?

משחק הגמר ייערך ביום שלישי בהיכל הספורט באשקלון ויועבר בשידור ישיר בערוץ הספורט.

בעונת 2014/15 הן נפגשו בשלב גמר הפלייאוף, שם, לאחר חמישה משחקים, הייתה ידה של מכבי קריית גת על העליונה, שחגיגה עליה היסטורית לליגת העל.

מאז עברו הרבה מים בנהר, קריית אתא פספסה הזדמנות נוספת לעלות לליגה של הגדולים, קריית גת פספזה הזדמנות להשאר שם, והנה שתיהן כאן איתנו - יאבקו השנה שוב על כרטיס הכניסה הבודד לליגה הראשונה.

אלא שעד לסדרות הפלייאוף בחודש מאי, המפגש המסקרן הראשון בין השתיים יערך כבר בעוד יומיים, יום שלישי, במסגרת משחק גמר גביע הליגה הלאומית - גביע שקריית אתא כבר הספיקה לזכות בו לפני שנתיים.

הערב נפתח בניצחונה של הקבוצה של שקד שוהם על הפועל עפולה (עדיין ללא דוד אלהרר על הקווים), 97:67, במשחק שהיה חד צדדי כבר מדקות הפתיחה. כבר במחצית הובילה קריית אתא 51:28, והשנייה כבר הייתה לפרוטוקול בלבד. רודני אלכסנדר קלע 19 למנצחים, טרוויס קוהאן סיים עם 13 למפסידים.

במשחק הצמוד יותר של הערב, גברה קריית גת של רועי חגאי על הפועל ר"ג של מתן חרוש, 72:69. המשחק היה צמוד לכל אורכו, כשהיתרון נע מצד לצד. עם פתיחת הרבע האחרון הצליחה ק"ג לעלות ליתרון 4, אבל ר"ג / גבעתיים, שנהנתה מערב נהדר של ראשד מאדן (23 נקודות) חזרה למשחק. חצי דקה לסיום כשהלוח הראה 70:69 לקריית גת, נשלחו המקומיים לקלוע פעמיים מהקו והבטיחו לעצמם את הניצחון וההעפלה לגמר. אלון ספיר בלט בשורות קריית גת עם 16 נקודות.

משחק הגמר ייערך ביום שלישי הקרוב בהיכל הספורט באשקלון ויועבר בשידור ישיר בערוץ הספורט.

במשחק אימון שנערל אמש גברה הפועל חיפה על הפועל מגדל העמק 92:89. אדי מינץ מדווח: רבע ראשון מאוזן ורדום משהו הסתיים עם 18:16 להפועל. הרבע השני נפתח בסערה מצידם של רומרו, בר אבן והובר שהעלו את חיפה ליתרון 10, אבל עד המחצית המקומיים עם כמה שלשות צמצמו ל- 39:33.

צמד הזרים המקומי יחד עם ארד הררי נכנסו לקצב והפכו את המשחק, רומרו דאג לצמצם, 59:60 מקומי בסוף שלישי. רבע רביעי מותח וצמוד לכל אורכו הסתיים בהארכה, גם זה תודות לסלים חשובים של משגב. ההארכה נפתחה ביתרון 3 מסל של רומרו וכך גם הסתיימה עם 10:8 מהקו של משגב וריד שהבטיחו את הניצחון הדחוק, 92:89 להפועל חיפה. 26 נקודות לרומרו בחיפה, 17 לריד. בצד השני - ג'ורדן סמפל קלע 20, ארד הררי הוסיף 18.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();