ג'ורדן. הגיע.



הכל פתוח בטורניר פתיחת העונה
אלירן כהן ,01/10/2017

נו טוב, כמעט. שני משחקי דרבי כמעט חד-צדדיים, שני מאבקים שהוכרעו על חודה של נקודה, ניצחון אחד צפוי והפתעה אחת גדולה. סיכום משחקי המחזור השני בטורניר פתיחת העונה.

גם המחזור השני בטורניר פתיחת העונה מאחורינו, והוא הביא איתו לא מעט תוצאות מפתיעות, שסיבכו את הסיטואציה בחלק מהבתים ונתנו צ'אנס נוסף לעוד כמה קבוצות להיאבק על המקום בחצי הגמר.

בבית הצפוני ניצחה מגדל העמק / יזרעאל את עפולה, 86:75, במשחק שהיה בשליטה מוחלטת מצד שחקניו של ניר קפלן בהובלת אדר הררי. עפולה נראתה כבויה, כשנקודת האור היחידה אולי במשחק שלה הגיעה מכיוונו של עזמי אבו אחמד הצעיר. ביום שלישי תפגוש עפולה את גליל עליון, שהיא מצידה - תעפיל לחצי הגמר גם אם תפסיד בפער שלא יעלה על 31 נקודות בזכות הניצחון המשמעותי שרשמה על מגדל העמק.

בבית הקריות ניצחה קריית אתא את קריית מוצקין 78:67. שחקניו של שקד שוהם שלטו במשחק כבר מהפתיחה, וניצלו את העובדה שמוצקין שיחקה עם זר אחד, ג'סטין ג'קסון, שנפצע במהלך הרבע השני. אחרי הניצחון של קריית אתא על חיפה - הופך הקרב על המקום הראשון בבית לפתוח לחלוטין. קריית אתא תלויה בעצמה ואם תנצח את חיפה ביום שלישי היא תעלה לחצי הגמר, ניצחון של חיפה - ונכנס למשחקי הפרשים. כרגע מוצקין עם פלוס 2, אתא עם פלוס 11 וחיפה עם מינוס 13.

עוברים לבתים היותר מאוכלסים. בבית גוש-דן, או בשמו הפחות מחייב - בית השרון, גברה רמת גן / גבעתיים על רעננה 65:64 עם שלשת ניצחון של נועם לייש. רעננה שלטה בקצב המשחק כבר מהפתיחה, אבל המארחים הצליחו להתקרב ולהצמד, והפכו את התוצאה ממש עם הבאזר. במשחק השני בבית גברה הוד השרון על כפר סבא 87:83, שעדיין מחפשת זר שני, וניצחון ראשון. כרגע, ר"ג / גבעתיים היא הקבוצה היחידה בבית שבמאזנה שני נצחונות, כשלרעננה והוד השרון ניצחון אחד. ניצחון של רעננה על כפר סבא והפסד של ר"ג להוד השרון, יעשה פה קצת שמח.

בבית הדרומי גברה באר שבע על רחובות 62:61 בתום דרמה גדולה. האורחים הצליחו לכפות על המקומיים משחק איטי וצמוד ונהנו ממשחק נהדר של אלונזו קולמן. בדקות הסיום נדמה היה שהמשחק הולך לכיון האורחים, אבל קליעות עונשין מדויקות של ב"ש וסל של עדי כהן סבן הבטיחו לה את הניצחון. בתוצאה היותר מפתיעה של הבית, הביסה יבנה את קריית גת - 90:74 עם הצגה של ג'רמיין ג'ורדן ועידן רג'ואן. בסיטואציה שנוצרה, רחובות איבדה כל סיכוי להעפיל לחצי הגמר, אבל ניצחון של ק"ג על ב"ש ביום שלישי, וניצחון של יבנה על רחובות בהפרש גבוה - עשוי לשלוח לארבע הגדולות לא אחרת מאשר את... יבנה.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();