אגודת הכדורסל אליצור בת ים חוזרת
ספסל ,31/07/2017

האם אנחנו בדרך לדרבי נוסף בליגות הבכירות עוד כמה שנים? אגודת אליצור בת ים חוזרת לפעולה וכבר מסמנת מטרות - הכי רחוק שאפשר. מכבי בת ים הראתה לנו העונה שיש קהל לכדורסל בעיר, ועכשיו יש לו קבוצה נוספת לאהוד.

החל מהעונה הקרובה תשחק הקבוצה הבוגרת בליגה ב׳, ומטרתה תהיה העפלת ליגה בכל שנה עד לתחנה הסופית שהיא ליגת העל. המטרה היא להרכיב קבוצה חזקה מאוד.

הבעלים החדשים שעומדים מאחורי המהלך הם מישל אפללו, שחקן אליצור בת ים בעברו,ובוגר בתי ספר לספורט. יחד איתו רענן הללי, מורה לחינוך גופני, ובעל רזומה עשיר באימון ילדים.

הבעלים מספרים שאת הקבוצה יאיישו מספר שחקנים מפורסמים שנתנו כבר את הסכמתם. כמו כן הצליחו בקבוצה להשיג מספר ספונסרים ידועי שם שנתנו כבר את הבטחתם לתמיכה בקבוצה ובאגודה המפוארת.

בעונה הקרובה יפתח בית ספר לכדורסל שיהווה את הבסיס וחוט השדרה לאגודה כולה. בית הספר לכדורסל יתפרס באולמות בכל רחבי העיר, ומטרתו תהייה שילוב של מאות ילדים בפעילות האגודה. את עמדת המאמנים יאיישו בוגרי קורס מאמנים ומורים לחינוך גופני שיהיו אמונים על הדרכתם.

מישל ורענן מספרים שהוחלט לתרום למען אוכלוסיה חלשה בעיר שידם אינה משגת. המיזם יכלול רישום חינם עד ל 10% מהנרשמיםועזרה לימודית שתינתן עיי סטודנטים להוראה שכבר גוייסו לכך. כמו כן לילדים אלה תינתן ארוחה חמה במתקני האגודה. אין ספק יוזמה מבורכת שלא זכורה במחוזותינו.

קבוצות הבוגרים תפתח בקרוב את אימוניה הרשמיים, כאשר המטרה המידית תהייה העפלה לליגה א' בעונה הקרובה. "אנחנו מזמינים את כל תושבי העיר להגיע ולתמוך בקבוצה, במטרה להחזיר את אליצור בת- ים המפוארת למקום אליו היא שייכת!"








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();