מכללות: אוניברסיטת חיפה אלופה
ספסל ,25/05/2017

לפני שנה הם עוד היו בליגה השניה, הערב הם זכו בגדול האליפות. אוניברסיטת חיפה ניצחה 72:81 את המרכז הבינתחומי הרצליה בגמר שנערך אצלה בבית לפני כ100 צופים.

עונת ליגת המכללות 16/17 הגיעה הערב לסיומה כשהכתרנו אלופה חדשה - אוניברסיטת חיפה. כשהיא מחוזקת באלופי הליגה הארצית הטריים ועוד שמות מוכרים מהליגה, חיפה שלטה לאורך כל העונה והפסידה משחק בודד. הבינתחומי הרצליה, האלופה מלפני שנתיים, נתנה יופי של פייט הערב אבל נכנע בסיום. המשחק היה ספורטיבי והועבר כמעט בשקט מלא על ידי השחקנים והשופטים.


מהלך המשחק:
הרצליה פתחה את המשחק עם לחץ אגרסיבי על כל המגרש שהקשה על חיפה לייצר סלים. 2 שלשות של תום חבקין העלו את האורחים ליתרון 8:4, רון אלבונגן הגיב עם שלשה בצד השני והמשחק המשיך צמוד. הקבוצות החליפו בינהן סלים כשאף אחת לא מצליחה לייצר מומנטום, ובסיום הרבע הראשון 19:21 מקומי.

חיפה התחילה לפתח מומנטום ברבע השני. זה התחיל עם 3/3 מהקו של עזמי אבו אחמד ונגמר בשלשה של לביא ונדל שפתח יתרון דו ספרתי, 24:34. גם פסק זמן של הרצליה לא עזר, וחיפה המשיכה לרוץ ולהגדיל את היתרון עם מטח שלשות שהקפיץ את הקהל המקומי. בירידה להפסקה 32:42.

הרצליה פתחה טוב את הרבע השלישי ולאט לאט חזרה למשחק. בעוד חיפה לא מצאה את הטבעת, 5 רצופות של טל הרמן הורידו ל41:45 בלבד. ליאור שגב בעוד שלשה משוגעת החזיר את המומנטום למארחים ופתח קרב שלשות משני הצדדים. חיפה שוב ברחה בסיום הרבע עם דקות טובות של אבו חמד בדרך ליתרון שיא 51:65 אחרי 3 רבעים.

גמור? לא ולא. הרצליה לא ויתרה ועם הרבה אנרגיות הצליחה להוריד קלות את הפער. יובל גורפין הוריד את ההפרש ל10, שלשה של יואב אביב עצרה קצת את הריצה האורחת. הרצליה עברה למתקפת שלשות התאבדות בניסיון אחרות להוריד את הפער - וזה עבד. 4 רצופות כאלו (3 מתוכן של חבקין) ואנחנו רק ב6 הפרש, 69:75, 2 דקות לסיום. אבל אז התעורר שוב אבו חמד, ועם נקודות בצבע ומהקו לא נתן להפרש לברוח. 72:81 בסיום, חגיגות בכרמל.


קלעים:
לחיפה: עזמי אבו אחמד 21, עידו קוז'יקרו ויואב אביב 18, רון אלנבוגן 11, לביא ונדל 7, ליאור שגב 4, יונתן מושקוביץ 2.

להרצליה: תום חבקין 26 (6 שלשות), טל הרמן 19, ירדן חושי 9, יובל גורפין 8, גלעד גינזבורג 6, גיא לויצקי 4.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();