פלג. פותח עונה עם ניצחון



"לניצחון הזה לא תהיה השפעה על הטבלה"
אלירן כהן ,11/10/2016

ברק פלג, מאמן עירוני רעננה, שיצאה לקריית אתא וחזרה עם ניצחון גדול במשחק המרכזי של המחזור, מנמיך ציפיות. גיא קנטור מספר מה עבד בניצחון על באר שבע, יניב בורגר מספר מה פחות עבד מהצד שלו, וכמה מילים גם מהמושבה וזיסמן. הערב, במשחק השלמה למחזור, תארח מגדל העמק את הוד השרון. עירוני ר"ג תפגוש את נהריה במסגרת משחקי שלב א' בגביע.

---אלירן כהן, גיא יעובוביץ'---

עירוני רעננה ממשיכה במומנטום הנהדר בו סיימה את העונה שעברה (והחלה את משחקי ההכנה לעונה הנוכחית) כשבמסגרת המשחק המרכזי של המחזור האחרון התארחה ב"רמז", הצליחה להתעלות על שלושה רבעים צמודים, והבטיחה לעצמה ניצחון גדול במחזור הפתיחה של העונה - 70:59.

ברק פלג, מאמן רעננה, סיפר לאחר המשחק: "בסך הכל מדובר רק במחזור ראשון והתוצאה שהשגנו כמובן לא תתן לנו שום דבר בסיום השנה, למעשה - אין לי אפילו משמעות בטבלה כי קבוצות רבות עוד יעשו שינויים וגם אנחנו עוד נעבור תקופות פחות טובות. במחצית הראשונה לא הרגשתי שבאנו טוב, אבל זה השתנה ב- 20 הדקות האחרונות, בעיקר בזכות השינוי בחשיבה של השחקנים - שלקחו כל פוזשן בפני עצמו. זה לא היה משחק עם התקפה גדולה, אבל עשינו כמה פעולות טובות בהגנה, בהובלת גילי קרני, גיל בני ועידן פז, שניצחו את המשחק בדברים הקטנים. חשוב שנדע להמשיך לקחת איתנו הלאה את הצניעות עליה השחקנים שומרים אחרי הניצחונות. העונה עוד ארוכה".

השחקן המצטיין במשחק, סמי גיבנס (שסיים עם 25 נקודות ו- 12 ריבאונדים), הוסיף: "זה היה משחק מאוד צמוד נגד קבוצה טובה שהתחילה לשחק כבר מהדקה הראשונה. התחלנו לא טוב, אבל ככל שהמשחק התקדם הגברנו את האינטנסיביות בהגנה. בחצי השני היכולת ההגנתית המשודרגת שהצגנו עזרה לנו לעשות סלים קלים בהתקפה, בעיקר במתפרצות ובהתקפות מעבר, שהם חלק משמעותי בסגנון המשחק שלנו".

מהעבר השני סיפר מאמן קריית אתא, זיו ברתנא: "אני אקח בעיקר מהמשחק הזה את הידיעה שלאורך העונה כנראה שנצטרך לבוא קטנים מלמטה. יש ליגה מאוד תחרותית ומעניינת השנה, ולנו כקבוצה יש המון דברים לשפר, במיוחד בפן ההתקפי. לא הגענו לסקור טוב. אני מאוד מאמין בשחקנים ובקבוצה ושמח על המקום שאני נמצא בו. הפסדנו לקבוצה מצוינת, ויש עוד הרבה קבוצות טובות בליגה. אנחנו צריכים להיות טובים 40 דקות כדי לנצח קבוצות ברמה הזו".

"המחויבות של השחקנים הייתה הדבר הכי חשוב מבחינתנו"

והיו עוד כמה משחקים שלקחו פוקוס במחזור האחרון. הראשון שבהם, כמובן, היה בהיכל הקונכייה שם א.ס. רמת השרון הפתיעה את הפועל באר שבע / בני שמעון וניצחה 57:52. גיא קנטור, מאמן רמת השרון, סיכם: "מקצועית - המפתח מבחינתנו היה במשחק ההגנה: לעצור את משחק הריצה של באר שבע. גם העבירות המהירות שג'ף צבר שיחקו לטובתנו והקנו לנו את היתרון במשחק. הגענו למשחק בסגל חסר יחסית, מוטי מוסקוביץ' ואריאל נבון לא שיחקו, בן שרוני נפצע בפתיחה, זו כנראה הסיבה העיקרית בגינה על לוח הקלעים הופיעו חמישה שחקנים בלבד". על צירופו של דרק קארקטר, שהיה השחקן המצטיין במגרש, סיפר: "דרק היה בתכניות שלנו עוד במהלך הקיץ, אבל לא היינו קרובים מבחינת השכר. בשבוע שעבר נוצרה סיטואציה, ורועי ברקוביץ' הצליח להוביל מהלך בסיומו דרק נחת אצלנו. יש לנו עוד הרבה עבודה ואנחנו יכולים להיראות טוב יותר. המחויבות של השחקנים הייתה הדבר הכי חשוב שאני יכול לקחת מהמשחק הזה".

מהצד השני סיפר יניב בורגר, מאמן באר שבע: "יש לנו עוד דברים לשפר בפן ההתקפי. היינו צריכים לסיים את המחצית הראשונה ביתרון גבוה יותר, כי ברגע שרמת השרון חזרה למשחק ברבע השלישי הלחץ עבר להיות עלינו. ג'ף היה בחוץ במשך דקות ארוכות בשל בעיית עבירות, אבל אנחנו צריכים לדעת להשתפר כקבוצה ולהצליח לשחק גם בלעדיו, ואנחנו עוד נעשה את זה".

"העומק והספסל נתנו לנו פוש מאוד טוב בחצי הראשון, בעיקר בזכות עידו סטולרו וגולן גוט", סיפר רועי חגאי לאחר הניצחון - 78:73, על מכבי רחובות. "בחצי השני גיל אמיתי השתלט על המשחק והעלה את ההפרש ל- 19 ומשם זה כבר התפתח לגארבג'-טיים פחות או יותר". על הקאמבק של רחובות ברבע האחרון, סיפר: "הייתה שם בעיקר שאננות. שיחקנו כמו בכדורגל, ניסינו להעביר את הזמן בשביל שהמשחק ייגמר ואסור לעשות ככה בכדורסל. למזלנו, למרות החזרה של רחובות, הניצחון עדיין היה שלנו". על חזרתו של טל דן לעניינים, הוסיף: "טל רק חזר מפציעה, הוא עדיין משחק עם רגל אחת והוא עדיין טוב, ייקח לו שבועיים שלושה לחזור להיות טל דן האמיתי ואז הוא מעל הליגה הזאת ב- 2 דרגות, אני מחכה לו שיחזור".

אבנר יאור, מאמן רחובות, סיכם בקצרה: "בשבועיים האחרונים פגשנו פעמיים את נס ציונה. משחק אחד, בגביע, היה יותר טוב, במשחק שהיה השבוע היו הרבה עליות וירידות - וזה כמובן לא מספיק טוב בשביל לנצח בנס ציונה. אנחנו עוד צריכים לעבוד על התיאום הקבוצתי שלנו, יש לחבר'ה הרבה אנרגיות טובות ואמביציות והעונה עוד ארוכה. האמנו עד הסוף שאנחנו מסוגלים לחזור למשחק, וחזרנו ברבע האחרון, אבל הפער היה גדול מידי ולא הצלחנו להפוך את התוצאה".

בזיסמן, אירחה עירוני רמת גן את הפועל עפולה, למשחק חד-צדדי, בו ניצחה הקבוצה של רועי פרל 100:79, את יריבתה שהחלה להתאמן רק לפני כשבועיים, ועדיין צריכה קצת זמן כדי להתגבש ולהתחבר. "פגשנו קבוצה עם שחקנים טובים ומאמן מצוין שעדיין צריכה זמן להתחבר", סיפר פרל. "מהצד שלנו - אני מרוצה מאוד מאיך ששיחקנו דקות ארוכות. עשינו הכנה טובה לעונה ויש לנו עוד הרבה דברים לשפר. סך הכל אנחנו קבוצה די צעירה וחובת ההוכחה היא בהחלט עלינו". עידן פלדה, מאמן עירוני ר"ג, סיכם מהצד שלו: "אנחנו מתחילים להתרגל ולהיכנס לקצב משחק, פתחנו את העונה באיחור של חודש ביחס לאחרות וזה מורגש. יהיה לנו מאוד קשה בשבועות הקרובים, אנחנו נצטרך להכנס לכושר ולתיאומים קבוצתיים. המשחק נגד נהריה בגביע יתן לנו עוד הזדמנות לנסות כמה דברים".








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();