עידן פז. עבר לרעננה



זר שני לגליל
ספסל ,02/10/2016

סנימון באוורס, בוגר מכללת אובורן, חתם בקבוצה בסוף השבוע האחרון ויהיה הזר השני של האדומים לצידו של ג'רמיין ג'ורדן. עידן פז, שהיה על הכוונת של עירוני ר"ג לעונה נוספת, סגר ברעננה.

בגליל עליון השלימו את סגל השחקנים לעונה הקרובה עם צירופו של הסנטר האמריקאי סינמון באוורס (23, 2.01) בוגר מכללת אובורן, שיחל את הקריירה המקצוענית שלו בארץ הקודש. בעונתו האחרונה במכללות העמיד ממוצעים של 10.5 נקודות ו- 9.6 כדורים חוזרים למשחק, הראה עליונות בצבע ויכולת לשחק ב- 3 עמדות. באוורס יהיה הזר השני של הקבוצה לצידו של ג'רמיין ג'ורדן, שימשיך לעונה נוספת. משחקה הראשון של הקבוצה יהיה כבר בחמישי הקרוב, ה- 6.10, כשהפועל חולון תגיע לכפר בלום במסגרת משחקי הסיבוב הראשון בגביע המדינה. עבור אבישי גורדון, שזכה באליפות גם כשחקנה של חולון וגם כשחקנה של הפועל גלבוע/גליל, תהיה זו הופעת הבכורה כמאמן ראשי בליגה הלאומית לגברים (אימן את קבוצת הנשים של גליל בעונה שעברה).


קבוצה נוספת שביצעה החתמה קלילה בימים האחרונים היא עירוני רעננה (אם קראתם את "קבוצה ביום" שלנו אתם מורשים לדלג על השורות הבאות). הקבוצה של ברק פלג צרפה לשורותיה את הרכז עידן פז (21, 1.87), בוגר מחלקת הנוער של מכבי ת"א ששיחק אשתקד בעירוני ר"ג ויעבה את הקו האחורי הצעיר של רעננה.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();