אבי פוגל (גלעד חזון)



טורניר ספסל: יבנה כבר בחצי
ספסל ,30/09/2016

אליצור יבנה היא הקבוצה הראשונה המבטיחה את עלייתה לחצי גמר טורניר ספסל עם ניצחון צמוד 84:86 על הפועל באר טוביה. ובדיוק כמו בסיבוב הקודם מול הפועל לוד, יבנה הובילה בהפרשים גדולים לאורך מרבית המשחק ושרדה קאמבק אדיר של באר טוביה ברבע האחרון שכמעט וחולל מהפך. בשבת (21:00): מודיעין מגיעה ללב השרון.

-- ענר חתואל --

יבנה עם אחת החמישיות האיכותיות בליגה שכוללת את אבי פוגל, סטנלי ברנדי, ארז מרקוביץ, אופק מלכה ועידן רג'ואן פתחה את המשחק בסערה וכבר אחרי חמש דקות הובילה ביתרון דו ספרתי, 3:15. רק כשעלה ההרכב השני שלה למגרש, באר טוביה הצליחה לצמצם מעט, ובסוף הרבע התוצאה עמדה על 11:20. יבנה עם עם משחק מצוין של אבי פוגל המשיכה להוביל בבטחה גם ברבע השני ולהפסקה הקבוצות ירדו כשיבנה מובילה 34:46. גם ברבע השלישי הקבוצות שמרו על אותו קצב כשיבנה שולטת במשחק ללא עוררין מגדילה את היתרון עד לפער שיא של 20 נקודות, מה שאיפשר למאמן יבנה אוהד יתום לתת דקות משחק רבות לכל שחקני הסגל. בסיום הרבע ירדו הקבוצות כשיבנה עם יתרון מבטיח, 55:70.

כלום ממה שהתרחש עד כה לא רמז על הדרמה שאנחנו עומדים לקבל ברבע הרביעי. הקבוצה של אושרי הראל שסבלה מנחיתות בולטת בריבאונד במהלך כל המשחק החלה לשטוף את המגרש, לרוץ וללחוץ. דיימון פיטרסון, רגב זנזורי וגל כוהנר נכנסו לקצב קליעה וכירסמו בהדרגה בהפרש כשליבנה המופתעת לא היו תשובות. החזרה בהולה למגרש של החמישייה הראשונה של יבנה עזרה רק במעט ושלשה גדולה של כוהנר דקה לסיום העמידה את התוצאה על 84:86 בלבד ליבנה. ביבנה איבדו את הכדור בהתקפה הנגדית ובאר טוביה עם הזדמנות ממשית להדהים יצאה להתקפה אחרונה אבל עומר בורנפלד הצעיר החטיא את הכדור האחרון, והשאיר את הניצחון אצל יבנה שנושמת לרווחה ויוצאת עם הכרטיס חצי הגמר.

קלעו ליבנה: אבי פוגל 19, סטנלי ברנדי 17, ארז מרקוביץ 14, עידן רג'ואן 10, אופק מלכה ויוני דוד 8, ניסים טויטו 6, יובל רחמילביץ 2, מתיו קפלן ונועם קנוניץ 1.

קלעו לבאר טוביה:
גל כוהנר 23, דיימון פיטרסון 22, רגב זנזורי 15, נתנאל יוסף 11, אור גבריאל 9, אוה לפידות ועומר בורנפלד 2 כל אחד.








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();