נשאר בזיסמן. מחליף צבע. בית-יוסף



שוב איתנו: בית יוסף בעירוני ר"ג
אלירן כהן ,27/09/2016

אחרי שחתם על חוזה זמני בבני הרצליה לפני כשבועיים והתקשה לשלב בין האימונים למקום עבודתו - שוחרר יועד בית יוסף, לבקשתו, מהקבוצה של מיקי גורקה, וחתם בשורות עירוני ר"ג, שם ישוב לשתף פעולה עם עידן פלדה.

שום מבט שתעיפו על ספרי ההיסטוריה לא יביא לכם סיפור כזה. רק לפני שבועיים הייתה עירוני ר"ג בסכנת פירוק או ירידה לליגה הארצית, והיום היא כבר מעמידה את עצמה כקבוצת צמרת לגיטימית בליגה הלאומית, שתעשה צרות לכל אחת מהקבוצות שיפגשו אותה בדרך למאבקי יתרון הביתיות במשחקי הפלייאוף העונה.

אחרי ג'רמיין הול, אוון אסקה ושון דניאל - הקבוצה של עידן פלדה לא עוצרת ומצרפת לשורותיה שם גדול נוסף - יועד בית יוסף, שגם בעונה הקרובה יכדרר בזיסמן, רק שהפעם - בסגול. בית יוסף (29, 1.82), שגדל במחלקת הנוער של הפועל גבעתיים ובקיץ האחרון בא לסגור מעגל, היה לאחד הישראלים המובילים בלאומית בעונה שעברה (17.2 נקודות ו- 5 אסיסטים בממוצע למשחק), אולם סיומת מעט צורמות לעונה של האורדונים מנעה מהם להתברג במשחקי הפלייאוף העליון.

בשנים האחרונות עבר בית-יוסף בין חולון, ברק נתניה וגלבוע/גליל בליגת העל, אולם העונה הזכורה ביותר שלו הייתה, כמובן, עם מכבי באר יעקב לפני 4 שנים, אותה הוביל לסדרת גמר הפלייאוף הבלתי נשכחת מול הפועל תל-אביב (20 נקודות ו- 5.5 אסיסטים בממוצע למשחק) יחד עם ג'רמיין הול ועידן פלדה. הפועל תל-אביב אמנם לא תשחק בלאומית השנה, אבל עד כמה רחוק תצליח השלישייה להגיע השנה? התשובות בחודש מאי.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();