הול. חוזר לשתף פעולה עם פלדה



עירוני רמת-גן מתחילה לעבוד
אלירן כהן ,25/09/2016

שבועיים. זה כל מה שנשאר עד לפתיחת העונה בליגה הלאומית, ובעירוני ר"ג מאמינים שעד אז יצליחו להעמיד סגל תחרותי שיתמודד בחלק העליון של הטבלה. אז מי שם אתם שואלים? בואו נתחיל מהבחור שנמצא בתמונה שיחזור לשתף פעולה עם עידן פלדה.

בשעה טובה (מאוד), התחילו בעירוני רמת-גן לעבוד על בניית סגל השחקנים לעונה הקרובה. כן, אתם קוראים נכון, זה קורה רק בסוף חודש ספטמבר, אבל אתם גם יודעים בדיוק מהן הסיבות לכך. אם לשפוט על פי ההחתמות הראשונות - נראה שברמת-גן בסך הכל יכולים להיות מרוצים מהתוצאות. במיוחד נוכח העובדה שהן עדיין לא סופיות.

שון דניאל (27, 1.97) שכיכב במדי הקבוצה בעונה שעברה, אחרי קריירה ארוכה בליגת העל, עם 13.3 נקודות ו- 4 כדורים חוזרים בממוצע למשחק היה מראשוני החותמים, והוא ימשיך ללבוש את המדים הסגולים לפחות בחודשים הקרובים. במהלך הקיץ נקשר שמו של דניאל כמי שצפוי להצטרף לדניאל תמיר, שפרש מכדורסל לטובת אימון נוער בארה"ב. בינתיים, הוא כאן איתנו. מהעונה האחרונה ימשיך גם הגארד הצעיר ארד הררי (5.7 נקודות בממוצע למשחק) יהיה שם, ויקווה הפעם לקבל יותר הזדמנויות כדי להראות את מה שהוא יודע.

את הרכש המשמעותי שלה עד כה ביצעה רמת-גן עם שני שחקני פנים מעניינים במיוחד - הפורוורד-סנטר ג'רמיין הול (36, 1.96) ששיחק בשנתיים האחרונות במדי מכבי אשדוד בליגת העל אבל מיעט לקבל דקות משחק. הוא הספיק לעבור במדי הפועל עפולה והבקעה, ומשם דילג לבאר יעקב, אותה הוביל לגמר הפלייאוף עם עונת שיא, כשחקן זר, כשעל הקווים עמד עידן פלדה. בהמשך קיבל אזרחות וקיבל הזדמנויות חוזרות, כישראלי, בליגה הראשונה.

לצידו של הול בקו הקדמי של ר"ג יככב הסנטר אוון אסקה (26, 2.01), שמגיע גם הוא אחרי קריירה, קצרה יותר, בליגת העל. בעונת 14/15 אסקה שיתף פעולה עם הול במדי מכבי אשדוד, ואת העונה האחרונה סיים במדי עירוני נס ציונה (אחרי שהחל באלבה ברלין), אולם לא הצליח לשחזר את היכולת הנהדרת שהעמיד באשדוד, והקבוצה נשרה ללאומית (7.4 נקודות ו- 4.4 כדורים חוזרים בעונה שעברה מול 16.5 ו- 7.8 במדי אשדוד).

את הסגל, נכון להיום, ישלימו הפורוורד שון לבנובסקי (24, 1.99), ששיחק אשתקד ביבנה ויתן גיבוי לגבוהים של פלדה, ושני הגארדים תומר זלמנסון, בוגר מחלקת הנוער של מכבי תל אביב שנכלל בסגל המורחב של נבחרת הנוער, ויאיר קרביץ, שעבר לקבוצת הנוער של עירוני ר"ג מזו של נתניה, וצפוי להשתלב בסגל הקבוצה הבוגרת. בימים הקרובים צפויה הקבוצה להשלים את סגל השחקנים שלה, עם זר נוסף ועוד 2-3 ישראלים מעניינים.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();