המשכיות חשובה ברחובות. פורת (גלית יערי)



לא על המדע לבדו
ספסל ,23/09/2016

נציגת עיר המדע והעולה החדשה לליגה יותר משמחה להיות כאן. ברחובות ניסו הרבה זמן לחזור לליגה של הגדולות, ואחרי אינספור נסיונות ויותר מדי כשלונות שכללו שהות ארוכה מדי בארצית ואפילו "ירידה" אחת לליגה א' - הצליחו ממש ברגע האחרון להשיג את הכרטיס הבודד של המחוז הדרומי ללאומית, והם נחושים להראות לכולם שהם כאן כדי להישאר.

--- ענר חתואל ---

בעונה שעברה

סגל נוצץ נבנה בעונה שעברה ברחובות במטרה לעלות ללאומית, אבל פתיחת עונה חלשה הובילה לזעזוע מהיר על הקווים ואחרי ארבעה מחזורים אבנר יאור נקרא לדגל ומונה למאמן הקבוצה. גם בהמשך הקבוצה לא מאוד הרשימה ואת העונה סיימה במקום השלישי בלבד. למזלה, בעונה שעברה הוכנסה לארצית שיטת הפלייאוף, ורחובות לקחה את המתנה שנתנו לה בשתי ידיים. ללא יתרון ביתיות עברה שתי סדרות קשות ומותחות שנגררו לשלושה משחקים, את מכבי בת-ים בחצי ואת אליצור רמלה בגמר, כשהמשחק האחרון והמכריע בגמר הפלייאוף נגרר למותחן מורט עצבים של שתי הארכות ונס ספורטיבי אחד בלתי נשכח (לפרטים: ינעם אירם), הפעם ובניגוד מוחלט לד.נ.א. של הקבוצה בשנים האחרונות ידם של הרחובותים הייתה על העליונה והפרס הגיע בדמות הכרטיס המיוחל ללאומית.

בקיץ האחרון

ההנהלה המקומית בראשותו של היו"ר רון וורוטיצקי לא מתביישת להצהיר כי ביום בהיר רואים גם את ליגת העל, אבל לצורך כך יש קודם כל לתקוע יתד בלאומית. ברחובות הביעו אמון במאמן שהביא אותם עד הלום ואבנר יאור הוחתם לעוד עונה כשאיתו נשארו גיבורי האליפות, גור פורת, ינעם אירם והקפטן והסמל הותיק קובי חסון שפותח את עונתו ה- 13 במועדון.

כבר בתחילת הקיץ צרפה הקבוצה צעירים מעניינים ומבטיחים כמו דולב דראפיץ' שהגיע מהפועל ר"ג / גבעתיים, אופק חכמון ממכבי ראשון לציון ותומר שוקרון שהגיע מעירוני ר"ג. בגזרת הותקים והמנוסים שהגיעו לעיר בחודשים האחרונים בלטו שניים - הרכז גל איתן, שכבר עבר דבר או שניים בליגה הזו ואף הוביל קבוצות לאליפות, והסנטר יונתן לוי, מהישראלים היעילים בליגה - שניהם הגיעו מעירוני ר"ג, שגורלה בליגה הלאומית לא היה ידוע עד לימים האחרונים.

רחובות גם הייתה הקבוצה הראשונה שהחתימה את שני הזרים שלה העונה, ושניהם, במקרה או שלא, הגיעו מהליגה הדנית: הסנטר אוון ייטס, שחי בעיקר באזור הצבע ועד כה הציג יכולת נהדרת במשחקי האימון, והגארד-פורוורד מרקיז אדיסון שהספיק לזכות בתואר המקומי ויתרום לרחובות הן בצד ההתקפי והן בצד ההגנתי. בקבוצה מקווים שתמהיל הזה יספיק כדי להרכיב קבוצה איכותית שתצליח לתקוע יתד ואף להביא אותם להישגים בליגה.

שחקן המפתח: גל איתן

ברחובות נתנו את המפתחות לגל איתן בעמדת הרכז, וגם אם עד כה הוא לא מאוד הרשים במשחקי האימון - אין באמת סיבה להיות בלחץ, זה עוד יגיע. איתן כבר הוכיח את עצמו כשהיה שותף בכיר לעליות הליגה של קריית גת והפועל תל-אביב, ועכשיו הוא כאן כדי לנסות להוביל את רחובות לעמדת זינוק טובה לקראת השנים הבאות. עם זאת, התחושה היא שברחובות הניחו הרבה על כתפיו של איתן, שמוביל קו אחורי די צעיר, ויהיה מעניין לראות את חלוקת הדקות בין שחקני הקו לאורך זמן.

בעונה שעברה: 10.1 נקודות (62% מהשדה) ו- 4.1 אסיסטים בממוצע למשחק.

שימו עין: אופק חכמון

הגארד הצעיר (19) שעשה את הדרך הלא ארוכה והגיע ממכבי ראשון לציון שם לא ממש קיבל הזדמנות הוא אחד השמות המעניינים שגדלו במחלקת הנוער של ראשל'צ ובמחזור שלו בארץ בכלל. חכמון שהוביל את קבוצת הנוער של המועדון לזכייה בגביע המדינה לנוער יקווה לעשות ברחובות את פריצת הדרך המשמעותית שלו כשחקן בוגרים ברחובות ולהראות כמה פוטנציאל יש בו. עד כה, במשחקי האימון, קיבל חכמון את הקרדיט וניפק מספרים יפים.

סגל הקבוצה



אולם

קציר, מיכאל כהן 2. 500 מקומות ישיבה. הכניסה למשחקים חופשית.

תחזית וציפיות

ברחובות נבנה משהו חדש וטוב, וקבוצה רעבה ורעננה זה תמיד דבר טוב בליגה. התוצאות הטובות בטורניר קדם העונה מפתחת ציפיות חיוביות סביב הקבוצה, ועם זאת - יודעים במועדון כמה עונת בכורה בליגה היא מורכבת. בקבוצה רוצים להראות שעליית הליגה בעונה שעברה לא הייתה מקרית ושהמזל הרע נטש את הקבוצה לתמיד. ברחובות ישאפו לכל הפחות להכנס לפלייאוף וכמו שראינו בעונה שעברה, כשהקבוצה מעיר המדע מגיעה לפלייאוף - הכל, אבל הכל יכול לקרות.

לסקירות הקודמות:

א.ס. רמת השרון - מסוגלת לעשות שוב פלייאוף?

הפועל חיפה - חוזרת לרוממה

הפועל כפר סבא - צעירה ומבטיחה






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();