רוטנברג. כפר סבא מכוונת לפלייאוף



צעירים, מבטיחים
ספסל ,23/09/2016

עם ברק דמציאן על הקווים, סגל ישראלי כמעט זהה לזה של העונה שעברה (בתוספת של מספר צעירים מוכשרים) ושני זרים חדשים ומבטיחים, הפועל כפר סבא פותחת את עונת 16-17 ושואפת להתקדם ולהגיע למקום גבוה יותר מזה שסיימה בו את עונת 15-16. ממשיכים עם פרויקט "קבוצה ביום".

--- מוטי צוקרמן ---

בעונה שעברה

ללא ספק בעונת 15-16, כפר סבא הייתה לאחת ההפתעות הנעימות בליגה. עם 2 זרים דומיננטיים וצוות ישראלים לוחם, הראתה הקבוצה בניצוחם של ברק דמציאן (עונה הראשונה כמאמן הקבוצה) ושחף תור עד כמה אפשר לסחוט את הפוטנציאל ממש עד הקצה. כפר סבא קטפה את המקום ה- 7 בליגה והייתה רחוקה קליעת עונשין אחת של ריילי דיאנג׳לו מסנסציה והעפלה לחצי גמר הפלייאוף.

בקיץ האחרון

בקיץ 2016, הרבה לא השתנה בהפועל כפ״ס וטוב שכך. לאור ההצלחה בעונה שעברה, המועדון שם לו לדגש לשמור על הסגל ולפחות בכך הוא הצליח. לקבוצה הצטרפו שני זרים חדשים, נפתח עם המוכר יותר, טרנס ווטסון. ווטסון (29) שזכור בעיקר מעליית הליגה לה היה שותף ביחד עם קריית-גת בעונת 14-15, חתם בקיץ בקבוצה מהשרון ויחליף בעמדה זו את ריילי דיאנג׳לו. אם ווטסון ישכיל להעמיד את אותם המספרים שהעמיד בקבוצתו הקודמת מהדרום (16.8 נקודות, 11.5 ריבאונדים), בכפ״ס יהיו יותר משבעי רצון. ווטסון יכול להירשם כבינגו של דמציאן, היות ומשחק ההגנה שלו טוב יותר מזה של ריילי וזה מתחת לסלים לא נופל מהאחרון.

הזר השני של הקבוצה הוא כבר בגדר נעלם, דנזל ליווינגסטון (23) ששיחק בעונותיו הקודמות בליגת הדי-ליג שבארה״ב, יעשה את טבילת האש הראשונה שלו באירופה במדיה של כפ״ס. דנזל נכנס אולי לנעליים הכי גדולות במועדון, היות ויצטרך להחליף כשוטינג גארד וכספק הנקודות העיקרי את ורנון טיל שהיה ל״כוכב״ הקבוצה. בשנותיו בקולג׳ אינקרנטה שבארה״ב, סיפק ליווינגסטון ממוצעים של 21.9 נקודות, 5.9 ריבאונדים ו- 2.9 אסיסטים. אם יצליח לממש את הפוטנציאל הגלום בו (צפו לו בעבר עתיד בליגה הטובה בעולם), גם אנשי המועודן וגם האוהדים - יצאו נשכרים.

בין הנשארים תמצאו בכפר סבא 3 מ- 5 הישראלים הבולטים של הקבוצה בעונה שעברה (דניאל דנינו עזב לאילת ויונתן מור לחולון). עדי כהן-סבן, איתן רוטנברג וגל גילנסקי שהגיע במהלך עונת 15-16. שלישייה זו תמשיך לשחק בדמותו ובצלמו של דמציאן המאמן. שחקנים שידועים כלוחמים, שורטים ומלאי אנרגיות, כאלו שלא מוותרים על אף כדור ופוזשן.

שחקן המפתח: עדי כהן סבן

עדי יפתח את עונתו השניה בכפ״ס, וכעת כאשר ישנם 2 זרים חדשים בקבוצה, מצפים בכפ״ס יותר מתמיד שעדי כהן-סבן יקח את המושכות לידיו ויוביל את השרונים לעונה טובה אף יותר מקודמתה. על מנת שנתון זה יתממש, יהיה חייב כהן-סבן לשפר את היציבות. בעונה שעברה ראינו את כהן-סבן עם יותר מידי עליות וירידות במשחקו, ונראה שגם הרכז הירושלמי המוכשר מכיר בבעיה זו. בעונת 15-16, העמיד כהן-סבן ממוצעים של 8.8 נקודות, 3.8 אסיסטים ו- 3.7 ריבאונדים למשחק. הציפיות בעונה זו מכהן-סבן נובעות בעיקר משיפור משחקו ומספריו של השחקן לאורך 3 משחקי הפלייאוף נגד קריית-אתא, בהם העמיד ממוצעים של 14.7 נקודות, 5.7 ריבאונדים ו- 4 אסיסטים.

שימו עין: אוריאל טרוצקי

הרבה מאוד שחקנים צעירים תמצאו בסגל של כפר סבא השנה, ונראה שאחד הבולטים שבהם יהיה אוריאל טרוצקי המקומי, שבעבר הלא רחוק כיכב במדי קבוצת הנוער של המועדון. כבר בעונה שעברה בכפר סבא ייעדו לו תפקיד משמעותי, אלא שפציעה שעבר בתחילת העונה, וניתוח שבא לאחריה, הביאו את הקבוצה לחפש לו מחליף בדמותו של יונתן מור. עוד במשחקי האימון הוכיח טרוצקי שהוא מסוגל להיות מחליף לגיטימי לגבוהים בליגה הזו ונראה שגם לאורך העונה יהיו לו צ'אנסים רבים להוכיח את זה.

סגל הקבוצה



אולם

היובל, כפר סבא (700 מקומות ישיבה). כניסה חופשית.

תחזית וציפיות

בדומה לעונה הקודמת 15-16, בהפועל כפ״ס באים ללא הרבה ציפיות לעונה הקרובה ומקווים להמשיך ולהפתיע את כל הפרשנים, הכתבים והאוהדים. בשונה מהעונה שעברה לנו האוהדים יש ציפיות מעונה זו, היות והקב׳ הראתה למה היא מסוגלת. אז נכון שטיל וריילי עזבו, אך עדיין יש 2 זרים אחרים ולא פחות טובים, צוות שחקנים ישראלי ומאמן שידוע ככזה שמוציא משחקניו 110%. אז אל תתפלאו אם תראו את הפועל כפ״ס מסיימת את העונה הנוכחית במקום גבוה יותר מזו שסיימה בו את העונה שעברה.

לסקירות הקודמות:

א.ס. רמת השרון - מסוגלת לעשות שוב פלייאוף?

הפועל חיפה - חוזרת לרוממה








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();