קורנליוס. יוביל את רמת השרון לפלייאוף?



תשמור על הרמה?
אלירן כהן ,21/09/2016

אחרי עונה נהדרת שהסתיימה בהעפלה לפלייאוף העליון, ברמת השרון נאלצו ללכת הקיץ על בנייה מחודשת. עם גיא קנטור על הקווים, סגל ישראלי צעיר ומבטיח וזרים שחרשו את כל אירופה - תנסה הקבוצה להגיע לפחות אל אותה הנקודה. כמה קשה זה יהיה? חכו, יש לנו עוד 13 קבוצות לדבר עליהן. ליגה לאומית - קבוצה ביום - יוצאים לדרך.

בעונה שעברה

אחרי שפתחו את העונה עם שרשרת הפסדים שאיימה לזרוק לפח את כל תחזיות טרום העונה שלנו, הלכו ברמת השרון על אחד הניסויים הכי מעניינים שקרו כאן בשנים האחרונות והניחו, שלא לומר - זרקו, את המפתחות על גיא קנטור, שקיבל לידיו לראשונה קבוצת בוגרים, בליגה הלאומית. קנטור, כפי שגילתה לכם הכותרת, נשאר לאמן את רמת השרון לעונה נוספת, אז כנראה שזה הצליח, לא? תלוי איך אתם מסתכלים על ניצחונות כמעט על כל הגדולות והעפלה סנסציונית לרבע גמר הפלייאוף.

בקיץ האחרון

אז כמו שאתם יודעים - עונה נהדרת, בדיוק כמו עונה לא נהדרת, גוררת אחריה השלכות. במקרה הזה הן היו אפילו די משמעותיות. אפשר לומר שרמת השרון פתחה את הקיץ הזה בידיעה שכל שחקני החמישייה שלה מהעונה שעברה יעברו להיות שחקני חמישייה במקומות אחרים, או כמעט כאלה. רועי הובר קיבל הצעה בלתי ניתנת לסירוב מהפועל ירושלים, עודד שעשוע הלך לבדוק מה קורה אצל השכנים מהוד השרון, ועל השניים שנשארו - עידו סטולרו ובילי מקשפרד, הסתערה נס ציונה. אין ברירה, הולכים על בנייה מחודשת.

כמעט מחודשת. כי מוטי מוסקוביץ', אחד הגבוהים הסולידיים בליגה, נשאר לעונה נוספת, וכמוהו גם מיסטר היי-לייטס בן שרוני ותומר סדן הצעיר. גיא קנטור החזיר מהגלות את יונתן שטרקמן, שמגיע אחרי עונה טובה בלוגאנו מהליגה הראשונה בשוויץ, והשלים קו אחורי ישראלי מוביל עם אדם הוניג, שהמשיך בגרף השיפור שלו ממגדל העמק, ורום קורנליוס, שהפך אשתקד בגליל לישראלי שאתם כבר צריכים להחשיב כבכיר בליגה הזו, ואולי לשחקן הכי משמעותי במערך של קנטור השנה. לצידם תגלו מספר צעירים מוכשרים שיקוו לקבל את הצ'אנס להשתלב.

מקשפרד וגורדון אמנם עזבו, אבל ברמת השרון המשיכו לשמור על הקונספט מהעונה שעברה והם ילכו עם שני זרים גבוהים גם השנה, שמגיעים לארץ אחרי מסעות ארוכים באירופה (פולין, גרמניה, קפריסין, אוסטריה, בלגיה, פינלנד...). הראשון לחתום היה הסטרצ'-פורוורד גרג לוגינס, שעל הנייר אמור לתת לקבוצה של קנטור יכולת קליעה נהדרת ונוכחות משמעותית בצבע, מה שעדיין לא קרה במשחקי האימון. השני הוא הסנטר-פורוורד מוריס פירסון, שהיה על הכוונת של רמת השרון עוד בשנים עברו אבל נחת שם רק הקיץ, וינסה להכנס לנעלי הניו-באלאנס של בילי מקשפרד.

שחקן המפתח: יונתן שטרקמן

את יכולת הקליעה שלו כולנו מכירים, את הטענה שהוא בכלל רכז קצת פחות, אבל זה לא באמת משנה כי בשורות הבאות לא נדבר על טענות אלא על מטרות. אם רמת השרון תרצה לעמוד בזו שלה, היא תצטרך משטרקמן הרבה יותר מכמה שלשות במשחק. אחרי עונה טובה בלוגאנו טייגרס מהליגה הראשונה בשוויץ, ועוד אחת עם באר שבע בליגה הארצית, הגיע זמנו של שטרקמן להפוך משחקן משלים לאחד שסוחב על הגב שלו קבוצה, בדיוק כפי שעשה עומר טל במגדל העמק בעונה שעברה. על הנייר יש לו את הכל - יכולת, ניסיון, מועדון שהפך בית שני ומאמן שהולך לתת את כל הקרדיט. עכשיו הוא רק צריך לקחת, להחליף את התווית, ולכוון למדרגה הבאה. רמת השרון יודעת מה תקבל מקורנליוס, הוניג ומוסקוביץ', אבל היא תתקרב לפלייאוף העליון אם תקבל משטרקמן יותר ממה שתכננה.

שימו עין: תומר סדן

אם יש משהו שדי ברור שהולך לקרות השנה, הוא השינוי הצפוי בדקות המשחק של תומר סדן. לצד רועי הובר ועודד שעשוע כמעט ולא היה לו צ'אנס בעונה האחרונה, לגיטימי בסך הכל, אבל התחושה היא שזו הולכת להיות עונת הפריצה שלו. במשחקי האימון של הקבוצה הוכיח סדן שהוא כבר יותר מהרכז השלישי שיעלה מהספסל לתת הגנה וקצת מכות, ויחד עם האגרסיביות, הנחישות, והביטחון שהוא משדר עוד מהעונה שעברה - גיא קנטור כבר יודע מי מחכה לקריאה מהספסל.

סגל הקבוצה



אולם

אורנים, רמת השרון (ארלוזורוב 28). 1,000 מקומות ישיבה. הכניסה למשחקים חופשית.

תחזית וציפיות

רמת השרון היא מסוג הקבוצות שעוד מוקדם לדבר עליהן במונחים של פלייאוף, גם בגלל שצמד הזרים עדיין לא התחברו לעניינים, איש וסיבותיו, וגם כי לפחות כרגע עוד לא ברור מי הולך להיות האיש שיוביל אותה ברגעי האמת. יש המון פוטנציאל, אבל זה משפט שנכון לעוד קבוצות "ביניים" בליגה. יש מאמן שהוכיח שהוא יודע להטמיע משמעת טקטית ברמה גבוהה, אבל יש שחקנים חדשים שצריך להרגיל אותם לקונספט. בעונה שעברה הוכיחה רמת השרון שבין עונה טובה לפתיחת עונה טובה אין בהכרח קשר ישיר, אבל ב"אורנים" ישמחו כמובן להימנע השנה ממשיכת יתר, ולתת לאלקטרה, חתולת הבית, עוד כמה רגעם קטנים של אושר.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();