ג'רמיין ג'ורדן נשאר בגליל
אלירן כהן ,14/09/2016

אחרי שני חצאי עונות - בגליל עליון הבינו שהפעם הם מאוד רוצים לראות את ג'רמיין ג'ורדן לעונה שלמה. אז הוא פשוט חתם. הקבוצה של אבישי גורדון מחפשת זר שני ואולי ישראלי נוסף שישלימו את הסגל לעונה הקרובה.

הפועל גליל עליון עשתה הבוקר צעד חשוב לקראת העונה הקרובה, כשהשאירה בשורותיה את הפורוורד האמריקאי הנהדר ג'רמיין ג'ורדן ששיחק בקבוצה בחצי העונה שעברה, ובחצי העונה שקדמה לה.

ג'ורדן (29, 1.98), בוגר מכללת ונדרבילט (14.6 נקודות, 2.5 רב' ו- 3 אס' בממוצע למשחק בעונתו האחרונה) , הוא השחקן השישי שגליל מצליחה לשמור מהעונה האחרונה, וכנראה שהמשמעותי מכולם. את העונה האחרונה הוא פתח באליצור אשקלון, אולם משזו איבדה עניין בליגה, לקראת סוף הסיבוב הראשון, קיבל את ההצעה מהגליל וארז את המזוודות. 17.5 נקודות ו- 9.8 כדורים חוזרים היו מנת חלקו בגליל בממוצע למשחק, אולם מעל לכל אלה - היה חתום על היסטוריה קטנה שספק אם מישהו יוכל לשחזר בשנים הקרובות, כשבמסגרת המחזור ה- 11 זכה לשחק פעמיים, גם במדי אשקלון וגם במדי גליל, שמשחקה נדחה בכמה ימים בדיוק בשבוע בו השלים את ההעברה.

בגליל ממשיכים לחפש אחר זר נוסף שישלים את ג'ורדן בקו הקדמי, והיו שמחים לצרף ישראלי משמעותי נוסף שיוביל את הסגל הצעיר העונה, שכפי המסתמן כרגע - יזדקק לחיזוק על מנת שלא להיאבק בחלק התחתון של הטבלה.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();