גם השנה יהיה שמח ברעננה. פלג



סמי גיבנס לא לבד
אלירן כהן ,11/09/2016

עירוני רעננה סוגרת קו קדמי מעניין עם הסנטר האמריקאי ג'וש היירסטון, בוגר מכללת דיוק הגדולה, שיחבור לסמי גיבנס. בקבוצה מתקרבים לסגור את סגל השחקנים ומחפשים גבוה ישראלי צעיר נוסף. הוד השרון מצאה לה אחד כזה, מגדל העמק סגרה סגל עם עוד גארד צעיר מוכשר.

בעירוני רעננה היו יותר משמחים לראות את ראיין פירסון נשאר לעונה נוספת, אולם אילוצים בבניית הסגל ומחסור בישראלים גבוהים הביאו את הקבוצה של ברק פלג לחפש אחר שחקן פנים אמריקאי לצידו של סמי גיבנס (שדווקא הסתדר לא רע לבדו במשחק האימון הראשון של הקבוצה נגד רמת השרון). וכך, לצד כל הזרים המעניינים שהצטרפו לליגה העונה - הצליחה רעננה להוסיף שחקן מעניין משלה - ג'וש היירסטון - בוגר מכללת דיוק.

המספרים של היירסטון (24, 2.03) בדיוק הם אולי לא משהו להרחיב עליו יותר מידי (קצת יותר מ- 2 נקודות בממוצע ב- 121 משחקים שנפרו על פני ארבע עונות) אבל כבר שיצא לאירופה נתן את מה שציפו ממנו - התמצאות טובה בצבע בהתקפה ואנרגיות חיוביות בהגנה. תחנתו הראשונה באירופה הייתה מסאגנו מהליגה הראשונה בשוויץ, במדיה קלע 16.3 נקודות ולקח 6.4 כדורים חוזרים בממוצע למשחק. בעונה שעברה שיחק היירסטון בנורקופינג מהליגה הראשונה שוודיה, שם תרם קרוב ל- 13 נקודות בממוצע למשחק והוביל את הקבוצה לגמר הפלייאוף.

ברעננה, שבחרו העונה בקו פנים אמריקאי, ממשיכים לחפש גיבוי ישראלי צעיר לשתי עמדות הפנים - שחקן נוסף לצד צאלי נוימן שיעלה מהספסל וינסה להשתלב. מי שהצליחה להביא, או יותר מדויק - לשמור על אחד כזה, היא מכבי הוד השרון שהשאירה לעונה נוספת את הפורוורד ערן שטייניץ (21, 2.04) שזכה בקרוב ל- 20 דקות בממוצע במשחקי הפלייאוף התחתון בעונה שעברה, בהם תרם 5.6 נקודות והוסיף 5 כדורים חוזרים.

הפועל מגדל העמק של דוד אלהרר סגרה כפי הנראה באופן סופי את סגל השחקנים שלה לעונה הקרובה, כשצרפה את הקלעי הצעיר דור וכנר (18, 1.88) בוגר מחלקת הנוער של הפועל תל-אביב, קפטן נבחרת הקדטים של ישראל לשעבר, שעבר בהשאלה מהאדומים.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();