שוב איתנו. ווילייאמס



חוזר ארצה: ג'ייסון וויליאמס בבאר שבע
אלירן כהן ,08/09/2016

כמה רחוק יכולה הייתה הפועל באר שבע להגיע אחרי ג׳ף אלן? כנראה שמספיק. הקבוצה של יניב בורגר סוגרת את הקיץ עם החתמה מסקרנת נוספת ומצרפת לשורותיה את הפורוורד הנהדר שכיכב בעבר בבני השרון והוסיף חצי עונה במכבי תל-אביב. בורגר: "חיפשנו הרבה זמן שחקן מנוסה, שקול דעת ששם את הקבוצה מעל הכל, וג'ייסון היה המועמד המוביל שלנו".

בעוד כשבוע וחצי יצא לדרך טורניר ההכנה הרשמי לעונה הקרובה, והבוקר - קבוצה נוספת יכולה לסמן וי על הקיץ הנוכחי עם רכש מעניין במיוחד: הפועל באר שבע, שמצרפת לשורותיה את הפורוורד האמריקאי ג׳ייסון וויליאמס שמגיע לקדנציה שלישית בישראל.

וויליאמס (33, 1.98), שהגיע לארץ אחרי 3 עונות בקולג׳ של טקסס (15.1 נקודות, 7.4 ריבאונדים ו- 3.6 אסיסטים) נחת כבר בקיץ 2006 בבני השרון של אפי בירנבויים ורועי חגאי. אחרי שבעונתו הראשונה תרם 13.8 נקודות והוסיף 6.7 ריבאונדים, השתדרג בעונתו השנייה ל- 16.5 נקודות והיה לאחד הזרים היעילים בליגה הראשונה. בקיץ 2008 לקח אותו בירנבויים למכבי תל אביב, שם קיבל לראשונה את הצ׳אנס לשחק ביורוליג, אולם בשלב מסוים נדחק לקצה הרוטציה וסיים עם 4.3 נקודות למשחק בליגה מול 3.3 באירופה, כשבאמצע העונה עבר לנהריה וחזר להציג את המספרים המוכרים שלו.

תחנתו הבאה באירופה הייתה איטליה, שם העביר שנתיים וחצי בליגה השנייה ושוב קלע בממוצע דו ספרתי, ובאמצע עונת 11/12 שוב ארז את המזוודות וחזר לקבוצת האם שלו בארץ - בני השרון, במדיה קלע 10.2 נקודות בממוצע למשחק. את המסע הארוך שלו המשיך עונה לאחר מכן באסטודינאנטס מהליגה הראשונה בארגנטינה, משם המשיך לאחת פנטסטת בריינמן המקסיקנית, ובשנתיים האחרונות חזר לאירופה ושיחק בווישיי מהליגה הצרפתית השנייה, במדיה תרם 14.8 נקודות ו- 4.9 ריבאונדים בממוצע למשחק בעונתו האחרונה.

כפיר ארזי, יו"ר המועדון, סיפר לאחר ההחתמה: "ג'ייסון הוא שחקן מנוסה ומגוון שעבר את כל התסריטים האפשריים בכדורסל. אני בטוח שיחד איתו הקבוצה תהיה חזקה ואיכותית".

יניב בורגר, מאמן הקבוצה, הוסיף: "חיפשנו הרבה זמן שחקן מנוסה, שקול דעת ששם את הקבוצה מעל הכל. ג'ייסון היה המועמד המוביל שלנו ואני שמח שבסופו של דבר השחקן שהכי רצינו יהיה איתנו. מכאן אני קורא לכל אוהדי הספורט בעיר: תגיעו לקונכייה, תמלאו אותה ותנו לנו את הרוח הגבית שאנחנו כ"כ נצטרך".






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();