הירשוביץ'. סוגר סגל מעניין



טובים השניים: זרים חדשים להוד"ש
אלירן כהן ,05/09/2016

מכבי הוד השרון סוגרת סגל, ומצרפת לשורותיה שני זרים מעניינים שיובילו את הקו הקדמי שלה העונה - סטורם וורן, שבעונה האחרונה שיחק בליגה השניה בצרפת וחואן פטילו, שמגיע מהליגה השנייה ביפן.

בהוד השרון מקווים מאוד שהפעם, בניגוד לשנים האחרונות, מצאו את הנוסחה שתמנע מהם לנוד ולנוע בין מאבקי ההישרדות בליגה למאבקי הכניסה הבלתי ניתנים לחיזוי לפלייאוף העליון. אם זה יעבוד בסופו של דבר עוד מוקדם להגיד, אבל נראה שלפחות ברמה הרעיונות זה בהחלט המקום אליו צריכה ויכולה לשאוף השנה הקבוצה של חנן הירשוביץ', מבלי לפחד להסתכל בלבן של העין למרבית הקבוצות בליגה.

סטורם וורן וחואן פטילו שחתמו הבוקר (שני) בקבוצה, ינסו להיות אלה שיובילו אותה לשם. שניהם זרים גבוהים, אתלטיים ואיכותיים שאמורים לייצר בהוד השרון קו קדמי אפקטיבי ומסקרן, שאמור לתת תפוקה לא פחות טובה מזו שנתנו רודני אלכסנדר ואייזיה סייקס בעונה האחרונה.

וורן (28, 2.01) מגיע אחרי שנתיים מוצלחות במדי נאנט מהליגה השנייה בצרפת (שכבר שלחה לנו כמה שחקנים מוכשרים בשנים האחרונות), כשבעונה האחרונה קלע 13.6 נקודות והוסיף 7.2 כדורים חוזרים בממוצע (ב- 35 משחקים). הוא סיים את שנותיו בקולג' בלואיזיאנה, ומשם יצא לחפש את עצמו באירופה, תחילה בהולנד ולאחר מכן בפינלנד. נאנט הייתה תחנתו השלישית באירופה.

פטילו (28, 1.98) יחלוק את עמדות 4-5 עם וורן ויקווה לנפק מספרים לא פחות משמעותיים מאלה שניפק אשתקד, כששיחק במדי סייברדינה מהליגה השנייה ביפן - 18 נקודות ו- 7.8 כדורים חוזרים בממוצע למשחק. הוא החל את קריית המכללות שלו באוקלואמה, משם דילג לקנטאקי וקלע כמעט 12 נקודות בממוצע למשחק לצד 7.5 כדורים חוזרים שלקח. משם קפץ לבייקרדפילד מהדיליג, ובקיץ 2013 גם ניסה את מזלו בליגת הקיץ של ה- NBA. אחרי עונות בפיליפינים ויפן - שמע על הנעשה בליגה הלאומית בישראל בקיץ האחרון והחליט להצטרף. יהיה מעניין לראות את השניים משחקים יחד העונה ועומדים באתגר מול הזרים האיכותיים האחרים שימתינו להם בקבוצות האחרות בליגה.

"מראש קיבלנו החלטה לא למהר עם בחירת הזרים שלנו העונה", סיפר מאמן הקבוצה, חנן הירשוביץ', "ואני מקווה שההחלטה הזו תתגלה כנכונה. חואן וסטורם הם שני זרים איכותיים שכבר עברו לא מעט לאורך הקריירה שלהם, ועל שלל יכולותיהם המגוונות הם יהיו עיקר הכוח שלנו בצבע העונה". על תהליך בניית הסגל, הוסיף: "בסך הכל בנינו קבוצה מאוד מעורבת ומגוונת השנה. שחקנים צעירים רעבים לצד ותיקים שיובילו אותנו קדימה. אני מאמין שנוכל לתת עונה יפה, מבלי להכנס להצהרות כאלו או אחרות".

צפו בביצועיו של וורן:


ובאלה של פטילו:


ועכשיו תדמיינו כמה כיף יכול להיות בהוד השרון העונה.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();