ברתנא. חיזוק מעניין מדנמרק



זר שני לקריית אתא: שון גלובר
אלירן כהן ,01/09/2016

פיינליסטית השנתיים האחרונות, שנפרדה מסקיפ מיילס ושמרה על דאליס ג'ויינר מצאה לעצמה זר חדש לעונה הקרובה: הפורוורד שון גלובר ששיחק אשתקד בליגה הראשונה בדנמרק. ברתנא: "מרוצה מהסגל שבנינו, ממשיכים לחפש חיזוק ישראלי".

אחרי שהפועל באר שבע פתחה בסערה את בוקר ה- 1.9 עם צירופו של ג'ף אלן, הגיעה עירוני קריית אתא והחתימה זר מעניין משלה: הפורוורד שון גלובר, ששיחק אשתקד בליגה הראשונה בדנמרק, ויחבור לדאליס ג'ויינר בקו הקדמי שמעמיד זיו ברתנא.

גלובר (26, 2.01), שעבר בין מכללת יוטה למכללת אורל רוברטס, יצא לאירופה אחרי שבעונתו האחרונה בקולג' העמיד ממוצעים של 21.3 נקודות וקרוב ל- 6 כדורים חוזרים למשחק. את דרכו באירופה החל בליגה הספרדית השניה במדי פלמה, ואחרי עונה מוצלחת דילג לבאקן מהליגה הראשונה בדנמרק, איתה זכה בגביע המקומי והגיע עד להופעה בגמר הפלייאוף, כשהוא תורם 12 נקודות ו- 4.6 ריבאונדים בממוצע למשחק. כמו כן, השתתף עם הקבוצה בחמישה משחקים במסגרת היורופ-קאפ.

זיו ברתנא, שכבר החל להריץ את השחקנים שלו בימים האחרונים, סיפר: "אני שמח ששון בחר להצטרף למועדון הכדורסל שלנו. שון הוא שחקן מוכשר מאד שיודע לייצר נקודות במגוון דרכים. אני מאוד מרוצה ממה שבנינו עד עכשיו ומקווה שנצליח להשלים את סגל הקבוצה כשנמצא את השחקנים הישראלים שמתאימים לנו, גם בעמדות הפנים וגם בעמדת הקלעי".

בקריית אתא, כאמור, עדיין לא סיימו את מלאכת בניית הסגל הקיץ, וינסו להתחמש בשני ישראלים משמעותיים שישלימו את סגל הקבוצה בעונה הקרובה. ולמען האמת - אין בשורה טובה מזו לקיץ הזה. אם בתחילה חשבנו שקבוצות הצמרת המיועדות "יוותרו" נוכח מסע הרכש של נס ציונה, נראה שגם קריית אתא, כמו עפולה ובאר שבע - לא מתכוונת לוותר כל כך בקלות על האפשרות להצליח, אולי הפעם, לעלות לליגה הבכירה.

צפו בביצועיו של גלובר:








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();