אלן. נשאר אדום, חוזר ללאומית



ג'ף אלן חוזר ללאומית
אלירן כהן ,01/09/2016

החתמה משמעותית נוספת להפועל באר שבע. הפורוורד-סנטר ג'ף אלן, ששיחק אשתקד בהפועל תל אביב בליגת העל, חוזר ללאומית ומצטרף לקבוצה של יניב בורגר, שמגלה: "שמח מאד שהצלחנו להחתים שחקן ברמתו".

האם הפועל באר שבע מצאה את התשובה לנס ציונה ולי רוברטס? עוד מוקדם להגיד, אבל אי ספק שבהחתמתה האחרונה היא מצהירה באופן שלא יכול להשתמש לשני פנים, שהיא כאן בשביל ללכת עד הסוף.

ג'ף אלן (29, 2.01), שחקנה של הפועל תל אביב בעונה האחרונה ואחד הזרים המעניינים שעברו בליגה הלאומית בשנים האחרונות - חוזר אליה, ויקווה בסוף העונה להגיד שהירידה הייתה לצורך עלייה. אלן, בוגר מכללת ויריג'ניה טק (13.4 נקודות ו- 9.7 ריבאונדים בממוצע למשחק בעונתו האחרונה) יפתח את עונתו השישית בישראל. הוא הגיע לארץ אחרי עונה בליגה הצרפתית השנייה ובליגה הלטבית, ונחת ישירות להפועל תל אביב של ארז אדלשטיין בליגת העל. בהמשך ירד לעפולה, שם שיחק תחת רמי הדר, איתו גם עבר למכבי חיפה בעונה שלאחר מכן.

אלן, שהיה מועמד לבאר שבע עוד בקיץ שעבר, הגיע בסופו של דבר להפועל תל אביב ונתן עונה נהדרת במהלכה קלע 11.5 נקודות ולקח 7.8 כדורים חוזרים בממוצע למשחק. גם בקיץ האחרון חוזר על ידי מספר קבוצות בשתי הליגות הראשונות בארץ, אבל בחר באופציה הטורקית והצטרף לאיסטנבולספור, שבימים האחרונים נקלעה לקשיים כלכליים ונאלצה לשחררו. והנה, הוא שוב כאן איתנו.

מאמן הקבוצה יניב בורגר, סיפר לאחר ההחתמה: "ג'ף מביא איתו תשוקה, ניסיון ורעב לנצח ואיכויות יוצאות דופן כשחקן. אני שמח מאד שהצלחנו להחתים שחקן ברמתו".

"אני מברך על הצטרפותו של ג'ף", הוסיף יו"ר הקבוצה כפיר ארזי. "הוא שחקן מנוסה, בעל יכולות מוכחות והמון נסיון עם כשרון שיוסיף לנו גם אלמנטיים הגנתיים. עכשיו נשאר לנו להחתים זר נוסף ולקהל להגיע ולמלא את הקונכייה".






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();