מורן. נשאר בשרון



רעננה מתחמשת
אלירן כהן ,31/08/2016

לירן מורן, אחד הקלעים הבולטים בליגה בעונה האחרונה שהיה מחוזר רבות בקיץ האחרון מצטרף לעירוני רעננה ויוביל את הקו האחורי שלה. גם צאלי נוימן, עוד בוגר מוכשר של מחלקת הנוער של רעננה, שנעדר מהמגרשים בשנה האחרונה בשל פציעה - מצטרף.

לאט וביסודיות ממשיכה עירוני רעננה לבנות את סגל השחקנים שלה לעונה הקרובה, ולמרות שאיבדה את מרבית שחקניה מהעונה החולפת שהובילו אותה עד לשלב חצי גמר הפלייאוף, נראה שהיא עושה את הצעדים הנכונים שאמורים לקחת אותה גם העונה לחלק העליון של הטבלה.

הבוקר (רביעי) השלימה הקבוצה של ברק פלג צעד נוסף בדרך להשלמת הסגל הישראלי שלה, כשצרפה לשורותיה את הקלעי לירן מורן (26, 1.91). מורן, בוגר מחלקת הנוער של מכבי קריית מוצקין, מצטרף לרעננה אחרי עונה נהדרת במכבי הוד השרון, במדיה קלע 10 נקודות בממוצע למשחק והוסיף כמזכרת משחק שיא של 8 שלשות נגד יבנה. לאורך השנים הספיק לעבור שתי קדנציות בקריית אתא, אחת נוספת במגדל העמק, ואפילו הספיק לשחק עם הפועל חיפה בליגה הלאומית בגלגולה הקודם. ברעננה הוא צפוי להיות אחד מספקי הנקודות העיקריים בקו האחורי.

מי שעוד יכדרר במטרווסט בעונה הקרובה הוא הפורוורד-סנטר הצעיר צאלי נוימן (20, 2.01), בוגר מחלקת הנוער של עירוני רעננה שנעדר בשנה שעברה מהפרקט בשל קרע ברצועות שסחב איתו משנתו האחרונה בנוער. נוימן, גבוה עם יכולות של גארד, היה אחד השחקנים הבולטים שגדלו במחלקת הנוער של רעננה בשנים האחרונות, על אף שגם בתקופה הזו נעדר לתקופה ממושכת כשקרע את הרצועות בברך. באמתחתו כבר זכייה כפולה עם קבוצת הנוער באליפות המדינה (נבחר לשחקן העונה בליגה לנוער בעונת 13/14), זכייה בגביע המדינה וזכייה בגביע האיגוד. בעונה שעברה החל בתהליך שיקום כששיחק בליגה ב', וברעננה יקוו שיצליח להשתלב בסגל הקבוצה העונה ולהיות דומיננטי בליגה הלאומית.

נוימן הוא השחקן החמישי בסגל של ברק פלג ששיחק במחלקת הנוער של המועדון, לצד גיא לביא, ליאור קררה, נמרוד רינסקי וגיל בני. הקבוצה צפויה להתחמש בזר גבוה שישחק לצידו של סמי גיבנס.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();