נאווי, ג'מצ'י, בינו וריכליס. תישאר רק היסטוריה?



עירוני ר"ג: ממתינים להחלטה
אלירן כהן ,30/08/2016

אם לקראת סוף השבוע שעבר התקבלה התחושה שהעניינים בעירוני ר"ג עולים על פסים חיוביים, בימים האחרונים מתקבל בדיוק הרושם ההפוך לחלוטין. תשובות סופיות עדיין אין לנו, וגם לא לאנשי עירוני רמת-גן. בימים הקרובים לא יהיה מנוס מלקבל החלטה. ייתכן שכבר במהלך השבוע הקרוב.

עתידה של עירוני רמת-גן, אחת הקבוצות המפוארות בתולדות הכדורסל הישראלי, עדיין לוט בערפל. סימינים לחוסר הודאות סביב עתידה של הקבוצה עלו עוד בתחילת הקיץ, ובהכנה הלקויה שלה לעונת המשחקים הקרובה, אולם אם תחילה נדמה היה שמדובר בתהליך לגיטימי שאמור להסגר לאורך חלון הזמן הארוך שפגרת הקיץ מספקת - הרי שככל שעבר הזמן סימן השאלה הפך להיות יותר ויותר גדול.

אחרי שבשבוע שעבר נדמה היה שהעניינים עולים על פסים חיוביים, לא התקבל רושם דומה לאחר ישיבת העירייה שנערכה ביום ראשון האחרון, בה צפויים היו הצדדים לחתום על הסכם לתקצוב הקבוצה בעונה הקרובה. תגובות רשמיות מצד שני הצדדים - עדיין לא הצלחנו להשיג, ייתכן שכרמז לעתיד פחות אופטימי ביחס לגורלה של הקבוצה. עם זאת, גם אם המגמה היא לסגור את הקבוצה בשל רצון לקדם התייעלות תקציבית בעיריית רמת-גן, עדיין לא ברור כיצד העניין ייסגר אל מול כל הצדדים המעורבים.

במידה ובסופו של דבר עירוני רמת-גן לא תפתח את העונה בליגה הלאומית, מי שצפוייה להחליף אותה היא אליצור יבנה, שירדה לארצית בתום העונה האחרונה.







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();