פרל. קו קדמי קשוח



זר שני לעפולה
אלירן כהן ,29/08/2016

קבוצות הליגה הלאומית כבר החלו להתאמן (רובן המכריע לכל הפחות) ועל הדרך גם השלימו צעדים אחרונים בבניית הסגל. הפועל עפולה הייתה הבוקר אחת מאלו שסיימו את מסע הרכש שלהן לקיץ הנוכחי, עם צירופו של הפורוורד האמריקאי ג'יילין קאנון, עוד זר מעניין שצפוי להוסיף צבע לליגה.

ללוח ההעברות המלא של הליגה

קחו למשל את עירוני רמת-גן. היא עברה (ועוד עוברת) השנה קיץ ארוך, מה שאי אפשר להגיד על הפועל עפולה, שכבר בסוף העונה שעברה ידעה מה היא רוצה מעצמה, ובשני גלים מהירים סגרה סגל מעניין שצפוי, כמובן, להתמודד השנה בחלק העליון של הטבלה.

הקבוצה של רועי פרל ועודד הנדלר, שרק לפני ימים אחדים צרפה לשורותיה את דימיטריוס טרידוול המצוין, אקס גלבוע/גליל, ביצעה אמש החתמה משמעותית נוספת והשלימה את מצבת הזרים שלה עם האמריקאי ג'יילין קאנון, שצפוי להחזיק יחד עם טרידוול את הקו הקדמי של הקבוצה בעונה הקרובה. קאנון בן ה- 23 מתנשא לגובה של 1.98, אבל גם לשיטת הטוענים שהוא אנדרסייזר יחסית לעמדות בהן הוא משחק - זה לא מפריע לו להציג משחק אגרסיבי וקשוח מתחת לסלים, לצד משחק התקפי מגוון ויכולת קליעה נהדרת.

הוא גדל במכללת סט.פרנסיס, שם, בעונתו האחרונה, העמיד ממוצעים של 16.1 נקודות ו- 10. כדורים חוזרים בממוצע למשחק (ב- 56% קליעה מהשדה ו- 33% מחוץ לקשת). אשתקד שיחק בליגה המקסיקנית הראשונה, שם תרם 13 נקודות ו- 8.2 כדורים חוזרים בממוצע למשחק.

רועי פרל, שממשיך בקו שמלווה אותו בשנים האחרונות - בניית קו קדמי אמריקאי וקשוח, אמר לאחר החתמתו של קאנון: "אני שמח שהצלחנו להחתים את ג'יילן. חיפשנו שחקן שיתאים בתכונותיו לסגל שנבנה ומצאנו את התכונות שלו כמתאימות. הוא שחקן שייתן לנו פתרונות במגוון תפקידים על המגרש ויוסיף לנו הרבה אפשרויות".

צפו בביצועיו של קאנון:









כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();