זוסמן. ישר למים העמוקים



זוסמן מצטרף לרעננה
אלירן כהן ,26/08/2016

עוד תזוזות ברעננה. הקבוצה של ברק פלג מחזירה הביתה את נמרוד רינסקי אחרי שנת גלות במגדל העמק, ומצרפת לשורותיה את אחד הכשרונות המדוברים של הכדורסל הישראלי בשנים האחרונות - יובל זוסמן. באר שבע / בני שמעון ורמת-גן / גבעתיים מעבות את הסגל בצעירים משלהן.

העובדה שעירוני רעננה החלה מעט מאוחר את הכנותיה לעונה הקרובה אולי הביאה כמה משחקניה מהעונה האחרונה לחפש לעצמם קבוצות אחרות, אבל עדיין לא מנעה ממנה לצרף שם מרתק ומעניין - הגארד יובל זוסמן, שעבר באקדמיה של מכון וינגייט ושיחק אשתקד בקבוצת הנוער של מכבי תל אביב. זוסמן (18, 1.97), שחקן הנבחרות הצעירות של ישראל - איתן העפיל חזרה לדרג א', זכה לקחת חלק באחד ממשחקיה של מכבי תל אביב בעונת היורוליג הקצרה שעברה, ואף נטל חלק בטורניר הנוער המסורתי של היורוליג, שם הוביל את מכבי תל אביב למקום הרביעי עם 18 נקודות ו- 5.3 חטיפות בממוצע למשחק, שהבטיחו לו מקום מכובד בחמישיית הטורניר, במהלכו צד את עיניהם של סקאוטרים רבים.

מי שעוד יכדררו ברעננה בעונה הקרובה הם הגארדים נמרוד רינסקי (21, 1.91) שחוזר למועדון בו גדל אחרי עונה במגדל העמק והרכז הצעיר גיל בני (18, 1.79), שיפתח את עונתו הראשונה בבוגרים. רינסקי הספיק לעלות ללאומית עם רעננה בעונתו הראשונה בבוגרים, ואף רשם ספתח יפה עם הקבוצה בעונתו הראשונה בלאומית (9 נקודות בממוצע למשחק) אולם אשתקד כמות הדקות שלו הצטמצמה וכמוה גם כמות הנקודות (4.8 למשחק). כל כך הרבה שחקנים מוכשרים גדלו במחלקת הנוער של רעננה בשנים האחרונות, ורגע לפני שמסע הרכש של ברק פלג חוצה את גבולות השרון - בהחלט אפשר לברך על הנכונות לתת יותר ויותר הזדמנויות לבוגרי המחלקה להשתלב בקבוצת הבוגרים.

הפועל רמת גן / גבעתיים עדיין לא אמרה את המילה האחרונה שלה הקיץ (בכל זאת, חסר שם לפחות עוד שחקן אחד, זר) אבל שמרה על עוד שניים משחקניה הצעירים בעונה האחרונה - טל אשכנזי - שהספיק לשחק גם בשורות עירוני ואליצור רמת גן ו-גיא חפץ, שניהם בוגרי מחלקת הנוער של המועדון. הפועל באר שבע / בני שמעון הלכה גם היא על החתמת עומק וצרפה את הפורוורד יניב חביב ששיחק אשתקד בתל כביר מהליגה הארצית.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();