טרידוול. חיזוק משמעותי לקבוצה של פרל



חוזר לעמק: טרידוול בעפולה
אלירן כהן ,25/08/2016

הפועל עפולה הולכת על בטוח ומצרפת לשורותיה את הפורוורד-סנטר הנהדר דימיטירוס טרידוול, שהעפיל בעונה האחרונה עם גלבוע/גליל לליגת העל. גם נתנאל ארצי מצטרף, במסגרת חוק "הכרטיס הכפול" שיאפשר לו להמשיך להיות חלק מהסגל של מכבי חיפה.

הפועל עפולה רשמה הערב (חמישי) צעד משמעותי נוסף שמעיד על כוונותיה לעונה הקרובה, כשצרפה את הפורוורד-סנטר הנהדר דימיטריוס טרידוול ששיחק אשתקד במדי השכנה - הפועל גלבוע/גליל, והעפיל איתה לליגת העל. טרידוול (25, 2.01), בוגר מכללת אקרון, הגיע בקיץ שעבר לגלבוע אחרי עונה נהדרת במדי אסטודיאנטס מהליגה הראשונה בארגנטינה, אותה הוביל עם 13.9 נקודות ו- 8.8 כדורים חוזרים בממוצע למשחק.

בעונה האחרונה היה טרידוול אחד הזרים הבולטים והיציבים בליגה - אתלט עם יכולות נהדרות בהגנה ובהתקפה שידע לשלוט ברחבות על אף חסרון הגובה היחסי שלו. לא בכדי מתוך 35 משחקים בעונה האחרונה סיים רק שלושה עם מספר חד ספרתי של נקודות. את העונה הסדירה סיים עם 20.2 נקודות ו- 10.2 כדורים חוזרים בממוצע למשחק. לגלבוע / גליל הייתה האופציה להמשיך את ההתקשרות עם הסנטר גם לעונת המשחקים הקרובה, אך זו וויתרה על שירותיו, והוא - בחר באופציה המעניינת השנייה שהעמק יכל לספק לו לעונה הקרובה.

רועי פרל, מאמן הקבוצה, סיפר לאחר החתימה: "אני שמח מאוד שטרידוול מצטרף לכוחותינו, זה מהלך שעבדנו עליו קשה מאוד וכאן מגיעה יותר ממילה טובה להנהלה בראשות יוסי מלכה שעשתה הכל כדי שזה יקרה. כולנו מכירים את טרידוול שטומן בחובו חבילה שלמה של איכויות שבהן יעזור לנו. מאחל לנו בהצלחה".

מי שעוד הצטרף לקבוצה ביממה האחרונה הוא הפורוורד נתנאל ארצי (19, 1.99) שימשיך להיות חלק מהסגל של מכבי חיפה בליגת העל וישחק בעפולה מתוקף חוק "הכרטיס הכפול", בדיוק כפי שעשה בחצי העונה האחרונה כששיחק בדי מכבי הוד השרון ורשם 7 נקודות בממוצע למשחק בפלייאוף התחתון. בקיץ האחרון לקח חלק באליפות אירופה עם נבחרת העתודה של ישראל והיה לאחד ההפתעות הנעימות מצד הנבחרת.

רועי פרל מאמן עפולה אמר לאחר חתימת השחקן: "אני שמח שנתנאל מצטרף אלינו, מדובר בכישרון שעשה אליפות נהדרת עם נבחרת העתודה ואני מאמין שיוכל להמשיך את המומנטום אצלנו. נתנאל בעל אופי נהדר ויכולות טובות בשני צידי המגרש ואני בטוח שיעזור לנו מאוד. מאחל לנו בהצלחה".

ארצי עצמו הוסיף: "אני מאוד מתרגש ומלא באנרגיות לקראת העונה הקרובה. אני בא מוכן לנצח. אני מאוד שמח להצטרף לעפולה ומבטיח שאתן את כל כולי".






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();