פלדה. מעט זמן הרבה עבודה



עירוני רמת-גן צפויה לשחק בלאומית
אלירן כהן ,25/08/2016

בשנים האחרונות קשה לפתוח עונה בלאומית בלי התפרקות / כמעט התפרקות של קבוצה. הקיץ היה תורה של עירוני ר"ג. בתום סאגה ארוכה צפויה הקבוצה לפתוח את העונה הקרובה בליגה הלאומית. הסיכום צפוי להיחתם ביום ראשון הקרוב. בשורות טובות הגיעו אתמול גם מהעמק, שם נחתם הסכם האיחוד בין הפועל מגדל העמק להפועל עמק יזרעאל לעונת 17/18.

קיץ ארוך של אי ודאות התקרב בימים האחרונים אל קיצו, כשנראה שבהנהלת עירוני רמת-גן, שקיומה הוטל בספק לאורך הקיץ כולו - קיבלו אוקיי עקרוני מעיריית רמת-גן לאישור התקציב לעונה הקרובה. החתימה על ההסכם צפויה להתקיים ביום ראשון הקרוב. המשמעות: הקבוצה, שכבר נדמה היה שייתכן ולא תפתח את עונת 2016/17, תתמודד גם בעונה הקרובה בליגה הלאומית ותנסה, כבכל שנה, להתברג בחלק העליון של הטבלה.

כזכור, עידן פלדה מונה באופן לא רשמי למאמן הקבוצה, ולמעשה היום אפשר לומר שמינויו צפוי להיכנס לתוקף בקרוב. הקבוצה, שאיבדה חלק לא מבוטל משחקניה מהעונה האחרונה, בהם עמית תמיר, גל איתן, איתי גרינבויים ויונתן לוי תקווה לשמור על שחקנים אחרים מהסגל העמוק שהעמידה אשתקד, ולהרכיב בעזרתם את שלד השחקנים שלה.

ומתמיכה עירונית במקום אחד לתמיכה דו-עירונית במקום אחר. אתמול, לאחר מו"מ שארך עוד מתום העונה האחרונה, נחתם הסכם האיחוד בין הפועל מגדל העמק להפועל עמק יזרעאל, הסכם שיכנס לתוקף החל מעונת 2017/18. את המועדון תייצג קבוצת בוגרים אחת שתשחק בליגה הלאומית, כשכרגע התכנית היא לשמור על מחלקות הנוער במסגרותיהן המקוריות. בחודשים הקרובים צפויים שני הצדדים להתחיל בהכנת התשתית לאיחוד, תוך בניית הנהלה משותפת שתוביל את הקבוצה המאוחדת בשנים הקרובות.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();