חרוש. בונה סגל מרשים



זר ראשון לאורדונים
אלירן כהן ,23/08/2016

פחות מיממה לאחר שקבוצת האוהדים של הפועל חיפה סגרה סגל, כשצרפה לשורותיה זר שני, הודיעה קבוצת האוהדים של הפועל רמת-גן גבעתיים על צירופו של הזר הראשון שלה העונה - ראשאד מאדן, ששיחק אשתקד בליגה הראשונה ביון. הערב ב- 19:00 בזיסמן: אימון פתיחה לא רשמי.

אחרי שכמעט והשלימה את השלד הישראלי שלה לעונה הקרובה (שעוד יקבל חיזוק מצעיר מעניין או שניים), התפנתה הקבוצה של מתן חרוש לצרף לשורותיה זר ראשון לעונה הקרובה - הגארד-פורוורד ראשאד מאדן, שמגיע אחרי עונה טובה בליגה היוונית הראשונה.

את ימיו בקולג' העביר מאדן (24 , 1.96) במדי מכללת ארקנסו החזקה, כשבשנתו האחרונה הוביל אותה בנקודות (12.7) ובאסיסטים (3.5) בממוצע למשחק, ארקנסו סיימה במקום השני במחוז הדרום-מזרחי בליגת המכללות. לאחר המכללות שיחק בליגת הקיץ של ה- NBA עם ממפיס וחתם בתחילת העונה שעברה בוורצלאב מהליגה הראשונה בפולין איתה שיחק גם ביורופקאפ. בוורצלאב העמיד רשאד ממוצעים של 9.7 נקודות 4.5 ריבאונדים ו3.8 אסיסטים למשחק.

במהלך העונה נקלעה וורצלאב לבעיות כספיות ורשאד עבר לשחק בליגה הראשונה ביוון בקבוצת רתימנו כרתים שם קלע 9.3 נקודות למשחק והוסיף 3.4 ריבאונדים ו- 3 אסיסטים בממוצע ב- 19 משחקים. רתמינו העפילה לשלב רבע גמר הפלייאוף ביוון שם הפסידה לאולימפיקוס.

יו"ר הקבוצה, נמרוד כהן מסר בתגובה להחתמתו של הזר הראשון באימפריה: "רשאד שחקן מוכשר מאוד ששיחק ברמות הגבוהות ביותר ויתרום לקבוצה באספקטים רבים של המשחק".

בימים הקרובים צפוי לחתום בקבוצה זר נוסף ומלאכת הרכבת הסגל כמעט ותושלם, אך עוד קודם לכן - האורדונים יצאו הערב לדרך (19:00, זיסמן) באימון פתיחת העונה ה"לא רשמי" הרשמי שלהם.

צפו בביצועיו של מאדן:








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();