חוזר ללאומית. אל-על



הישראלי האחרון של הוד השרון
אלירן כהן ,19/08/2016

עומר אל-על, שהוביל בעונה האחרונה את אליצור רמלה לגמר הפלייאוף בליגה הארצית מצטרף להוד השרון ויהיה הרכש השלישי שחנן הירשוביץ' מביא מהליגה הארצית הקיץ. מרבית קבוצות הליגה הלאומית מתכוננות לפתיחת האימונים בשבוע הבא, אבל מי עדיין לא שם?

מכבי הוד השרון השלימה אתמול (חמישי) את הסגל הישראלי שלה לעונה הקרובה, כשצרפה לשורותיה את הרכז עומר אל-על, שמגיע אחרי עונה נהדרת בליגה הארצית, במהלכה הוביל את אליצור רמלה למקום הראשון בטבלה בתום העונה הסדירה ולסדרת גמר הפלייאוף, מרחק סל אחד מהעפלה לליגה הלאומית. לאל-על (22, 1.80), בוגר מחלקת הנוער של הפועל עמק יזרעאל, תהיה זו הקדנציה השניה בלאומית, כשבראשונה עבר בין הפועל עפולה, שחיזרה אחריו בתחילת הקיץ, להפועל מגדל העמק. ברמלה רצו מאוד לראות את הרכז ממשיך לעונה נוספת, ואף הגישו לו הצעה קונקרטית, אולם בסופו של דבר בחר אל-על לעשות את קפיצת המדרגה ולחזור לליגה השנייה.

יוסי בן אקן, עוזרו של הירשוביץ', סיפר: "לאחר שהחתמנו שחקן בכיר ומנוסה בדמות עודד שעשוע חיפשנו לחזק את עמדת הרכז בשחקן צעיר ומוכשר שיכול לעשות פריצה השנה. אנחנו רואים בעומר, שנבחר לתגלית העונה בליגה ארצית בעונה החולפת והראה יכולת גבוהה, כשחקן המתאים ביותר לתפקיד זה". את עמדת הרכז יחלוק אל-על עם עודד שעשוע ושי בסיס, שהגיע מעמק חפר ויקווה גם הוא להמשיך בפריצה שהחל בעונה שעברה.

ובעניין אחר. הרכבות האוויריות אמנם עדיין לא יצאו לדרכן, כשלא פחות מ- 6 קבוצות בליגה עדין לא מצאו לעצמן אפילו זר אחד לעונה הקרובה (בעוד שכפר סבא, רחובות, רמת השרון ומגדל העמק כבר מצאו שניים), אבל בין אלו שסגרו את הסגל לאלו שנמצאות מרחק שתיים-שלוש החתמות משם, נמצאת עירוני רמת גן, שבשל עניינים תקציביים עדיין לא התחילה לעבוד באופן אקטיבי לקראת העונה הקרובה. באופן רשמי - הקבוצה אמנם נרשמה באיגוד ועמדה בכל הדרישות אליהן התחייבה. באופן לא רשמי - עידן פלדה אמור לאמן את הקבוצה בעונה הקרובה, כשלמעשה קיימה הקבוצה כבר מספר שיחות עם שחקני חיזוק פוטנציאליים, אולם לא יכלה להגיע איתם לסיכום סופי בשל פערים בהבנת גובה התקציב לעונה הקרובה. במועדון מקווים שבימים הקרובים תתבהר התמונה באופן סופי ויוכלו לצאת לדרך. לנו נותר רק לקוות שרמת-גן, כמו יתר קבוצות הליגה, תצליח להעמיד קבוצה אטרקטיבית וראויה שתייצג את המועדון בכבוד, גם השנה.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();